Honda CONNECT: Často kladené otázky

Vysvětlení systému CONNECT

Detailní záběr displeje systému Honda CONNECT
Detailní záběr displeje systému Honda CONNECT
Posunout

Logo Honda CONNECT.

Odpovědi

Sestavili jsme seznam často kladených otázek a odpovědí na ně, které vám pomohou lépe pochopit systém Honda CONNECT.

Co je Honda App Center?

Honda App Center je služba, která vám umožňuje prohlížet, kupovat a stahovat aplikace pro systém Honda CONNECT vašeho vozu a rovněž prohlížet výběr aplikací pro váš smartphone doporučený společností Honda.

Jak změním hlasitost hlasového navádění navigace?

Hlasitost hlasového navádění navigace lze změnit v hlavní nabídce nastavení systému Honda CONNECT: Nastavení > Systém > Hlasitost. K dispozici je také tlačítko pro potlačení (mute) hlasové navigace na obrazovce mapy navigace.

Jak mohu přesouvat aplikace a widgety v rámci plochy / domovské obrazovky?

Stiskněte a přidržte aplikaci nebo widget, obrazovka se poté přepne do režimu přizpůsobení, který umožní přetahovat aplikace a widgety do různých poloh na kterékoli z domovských obrazovek nebo do koše. Po dokončení klepněte na OK.

Co je AHA?

AHA je internetový přehrávač zvuku, který nabízí výběr z tisíců stanic. Ty zahrnují hudbu, zprávy, podcasty, audioknihy a rovněž informační kanály sociálních sítí či služby na základě polohy.

Jak mám resetovat zařízení v případě chybových zpráv systému apod.?

Stejně jako počítače přestanou někdy programy nebo aplikace neočekávaně pracovat. Chcete-li program obnovit, může být nutné provést úplný restart. To lze provést stisknutím a podržením tlačítka napájení systému Honda Connect po dobu delší než 10 sekund.

Nenašli jste, co jste hledali? Stáhněte si soubor PDF s kompletním seznamem často kladených otázek.