Záruka společnosti Honda

Zdokonalováním našich vozidel jsme strávili dlouhou dobu tak, abyste mohli být se svou Hondou už od prvního dne spokojeni. Pokud však není něco v pořádku, naše standardní evropská záruka pokryje většinu závad a vztahuje se na většinu zemí západní Evropy.

Na co se záruka vztahuje?

Zde je přehled našich záruk. U každé z nich zdarma opravíme všechny závady zjištěné na vozidle v souladu se záručními podmínkami ve vaší servisní knížce.

Standardní záruka

Neočekáváme, že by se něco pokazilo. Pokud k tomu však dojde, zdarma vyměníme nebo opravíme všechny vadné díly na vašem vozidle během prvních 3 let nebo po ujetí 100 000 km podle toho, co nastane dříve.

Záruka na korozi laku

Lak vašeho vozu by měl být stále hezký a zářivý. Zaručujeme, že na žádném z lakovaných povrchů nebude viditelná koroze po dobu 3 let bez ohledu na počet ujetých kilometrů.

Záruka na výfukový systém

Váš výfuk by měl vydržet nejméně 5 let a nemělo by dojít k viditelnému prorezavění žádných jeho součástí. Záruka se vztahuje na potrubí, trubky, tlumiče a katalyzátor s výjimkou tepelných štítů kolem katalyzátoru.

Záruka na prorezavění vozidla

U vašeho vozidla by nemělo dojít k prorezavění panelů karoserie směrem zevnitř ven po dobu 12 let bez ohledu na počet ujetých kilometrů.

Koroze podvozku

Tato záruka se vztahuje na poruchu funkce vlivem prorezavění v důsledku koroze specifikovaných součástí podvozku po dobu 10 let bez ohledu na počet ujetých kilometrů.

Záruka na systém IMA

Systém IMA by měl zůstat bez vad na materiálu a bez výrobních vad specifikovaných součástí*:

  • po dobu 8 let nebo po ujetí 160 000 km podle toho, co nastane dříve (model 10YM Insight);
  • po dobu 5 let nebo po ujetí 100 000 km podle toho, co nastane dříve (model CR-Z nebo 11YM Insight a novější).