Zavřít
  • Desetiletí dominance

    1966

  • Desetiletí dominance

    1985

  • Desetiletí dominance

    2013/2014

Naše značka na startovní čáře

Dobrá pověst se získává na závodní dráze. Ale naše historie závodění sahající až do roku 1954 začala perem. V dopise se náš zakladatel, pan Soichiro Honda, svěřil se svým snem vyhrát nejtěžší a nejprestižnější motocyklový závod na světě – Isle of Man TT – s motocyklem nesoucím jeho jméno. Požádal své zaměstnance, aby věnovali veškeré úsilí uskutečnění tohoto snu.

Náš cíl

„Spojme dohromady veškeré síly společnosti Honda Motor Co.,“ zněla naléhavá žádost v dopise.

Bylo to poprvé, kdy se japonský motocykl účastnil závodu TT – ale rozhodně ne naposledy, kdy jsme čelili novým výzvám. Uplynulo již mnoho desetiletí, ve kterých jsme se řídili přáním v dopise – a kdy jsme se ještě usilovněji snažili získat vavříny v té nejlítější motocyklové aréně.

Fotografie prvního závodu MotoGP, do kterého byl přihlášen motocykl Honda.

Naše vítězství věnujeme vám

Závodník seriálu MotoGP slavící vítězství se svým týmem Honda.

Nezávodíme kvůli vzrušení. Ani pro slávu.

Poznatky, které získáme na závodních tratích, využíváme při technických řešeních, které najdete na našich motocyklech řady Super Sport (a vlastně na všech našich motocyklech). Takže když se posadíte na motocykl Honda, cítíte se jako šampión.

Motocyklový závodník seriálu MotoGP týmu Honda.

Nové nápady přinášejí výjimečné výsledky

Motocykl NSR500 poháněný motorem s technologií „Big Bang“ dominoval 90. letům 20. století a v roce 1992 přinesl na závodní dráhu nekonvenční technologii zapalování.

Boční pohled na motocykl Honda NSR500.

Důležitá statistika

Převaha motocyklu NSR500 připomněla důležitost konstrukční práce pro úspěch v závodech. Ve spojení s talentovanými jezdci se jednalo o neporazitelnou kombinaci.

  • Logo s číslem 22.

    Vítězství v řadě

  • Logo s číslem 15.

    Vítězství v jedné sezóně

  • Logo s číslem 14.

    Pohárů konstruktérů

Posouvání laťky

Jen jeden motocykl porazil NSR500 – a vyrobili jsme ho my.

Když se v roce 2002 ze závodů World GP stal seriál MotoGP, představili jsme motocykl RC211V. Ve své první sezóně vtrhl na přední místa a získal vítězství v šampionátu jezdců i poháru konstruktérů. Bez problémů překonával model NSR500, na kterém závodily jiné týmy. Nelitovali jsme – tehdy i nyní se díváme do budoucnosti.