Zavřít

Honda CRF250 Rally

Všudypřítomné dobrodružství

Duch rallye Dakar

Posunout

Logo Honda CRF250 Rally

Všestranný sportovní stroj umožňující využití třemi způsoby

Motocykl, který se chvěje nedočkavostí vydat se na víkendová dobrodružství nebo dlouhé výpravy a který je připraven i na každodenní dojíždění.

Pro všechny s duší dobrodruha

Stroj nízké kubatury pro všestranné sportovně založené jezdce, kteří to myslí vážně.

Styl modelu CRF250 RALLY přímo vychází ze závodního motocyklu CRF450 RALLY týmu HRC pro rallye Dakar. Pyšní se vzhledem soutěžního stroje do pouště, který se dokáže postavit celému světu. Tento model přináší možnost zažít skutečné dobrodružství jezdcům, kteří dávají přednost lehkému a snadno ovladatelnému motocyklu. Kolem světa nebo jen kolem bloku ve vaší ulici. Motocykl je připraven vyrazit, kamkoli jen budete chtít, do terénu i na silnici.

Detailní záběr světlometů modelu Honda CRF250 Rally.
Pohled zepředu na motocykl Honda CRF250 Rally.
Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda CRF250 Rally v terénu.
Detailní záběr označení modelu Honda CRF250 Rally.

VYBERTE SI SVŮJ STYL

Který si zvolíte – Enduro nebo Adventure?

Pohled ze strany na motocykl Honda CRF250 Rally. CRF 250 RALLY Víceúčelový motocykl ve stylu Adventure s čtyřventilovým motorem DOHC splňujícím požadavky emisní normy EURO4. Dále má odpružení Showa a palivovou nádrž o objemu 10,7 l. Rozvor 2 210 mm, světlá výška 270 mm, výška sedla 895 mm, brzdy s dvoukanálovým systémem ABS a LED světlomet se směrovými světly.
Boční pohled na motocykl Honda CRF250L. CRF250L Víceúčelový motocykl ve stylu Enduro s čtyřventilovým motorem DOHC splňujícím požadavky emisní normy EURO4. Dále má odpružení Showa a palivovou nádrž o objemu 7,8 l. Rozvor 2 195, světlá výška 255 mm, výška sedla 875 mm a brzdy s dvoukanálovým systémem ABS.

Prozkoumat model CRF250L

Vnitřní síla

Hnací sílu přebírá od svého příbuzného modelu CRF20L.

Motocykly Honda CRF250 Rally a CRF250L v lese.

S výškou sedla 895 mm je o 20 mm vyšší než CRF250L a umožňuje tak lepší výhled do okolí.

Motor je přepracovaný kapalinou chlazený jednoválec o objemu 250 ccm plnící požadavky emisní normy EURO4. Jde o čtyřventilový typ DOHC s výkonem 24,7 k při 8 500 ot/min a točivým momentem 22,6 Nm při 6 750 ot/min, za které vděčí přepracovanému boxu čističe vzduchu, tělesu škrticí klapky a novému, lehčímu výfukovému systému.

Zkouška terénem

Motor usazený do ocelového rámu se dvěma hlavními nosníky s oválným průřezem a dvojitého polokolébkového rámu představuje pevné spojení, které nabízí dostatečnou odolnost pro dlouhé výpravy do terénu.

Správné vyvážení

Primární vyvažovací hřídel omezuje vibrace motoru. Šestistupňová převodovka a spojka jsou vyrobeny tak, aby si poradily se zvýšeným namáháním při jízdě v terénu, a současně dokázaly nabídnout plynulost ovládání v městském provozu.

Motocykly Honda CRF250 Rally a CRF250L, venkovní snímek.
Pohled ze strany na motocykl Honda CRF250 Rally.

Ochranný kryt (kluzná deska) chrání stroj zespoda, řadicí páka má sklopnou stupačku.