Zavřít

Honda CRF250L

Připraven na silnici i do terénu

Dostanete se všude, kam potřebujete

Posunout

Logo Honda CRF250L.

Společník do terénu i dopravní zácpy

Díky nízké hmotnosti a štíhlým liniím dokáže motocykl CRF250L hladce proklouznout přeplněnými městskými ulicemi a se svými parametry, které se nezaleknou nezpevněných povrchů, se není třeba bát ani terénu.

Dravý a cílevědomý

Současný model CRF250L je náš dosud nejelegantnější, se stylem převzatým prakticky beze změn z motokrosových strojů.

Přidali jsme mu na výkonu, aby dokázal nabídnout více možností pro jízdu jak nováčkům, tak ostříleným jezdcům – bez ohledu na typ vyjížděk. Výrazné závodní barvy na nové kapotáži, které nezapřou inspiraci soutěžním motokrosovým motocyklem CRF450R, mohou působit agresivně. Ukrývají však stroj, který je přátelský a snadno se ovládá.

Detailní záběr motoru motocyklu Honda CRF250L.
Detailní záběr výfuku motocyklu Honda CRF250L.
Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda CRF250L.
Detailní záběr displeje modelu Honda CRF250L.

VYBERTE SI SVŮJ STYL

Který si zvolíte – Enduro nebo Adventure?

Boční pohled na motocykl Honda CRF250L. CRF250L Víceúčelový motocykl ve stylu Enduro s čtyřventilovým motorem DOHC splňujícím požadavky emisní normy EURO4. Dále má odpružení Showa a palivovou nádrž o objemu 7,8 l. Rozvor 2 195 mm, světlá výška 255 mm, výška sedla 875 mm a brzdy s dvoukanálovým systémem ABS.
Pohled ze strany na motocykl Honda CRF250 Rally. CRF250 RALLY Víceúčelový motocykl ve stylu Adventure s čtyřventilovým motorem DOHC splňujícím požadavky emisní normy EURO4. Dále má odpružení Showa a palivovou nádrž o objemu 10,7 l. Rozvor 2 210 mm, světlá výška 270 mm, výška sedla 895 mm, brzdy s dvoukanálovým systémem ABS a LED světlomet se směrovými světly.

Prozkoumat model CRF250 RALLY

Silný záběr

Síla a výkon, které si poradí s drsným terénem i hladkým povrchem.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda CRF250L, venkovní snímek.

Motor o objemu 250 ccm nabízí dostatek točivého momentu pro situace, kdy narazíte na strmější úsek.

Motor je přepracovaný kapalinou chlazený čtyřventilový jednoválec DOHC o objemu 250 ccm. Splňuje požadavky emisní normy EURO4 a zapalování se systémem PGM-FI zajišťuje přísun paliva přes větší, 38mm těleso škrticí klapky. Vše doplňuje přepracovaný box čističe vzduchu a nový, lehčí výfukový systém. Ve výsledku je k dispozici výkon 24,7 k při 8 500 ot/min a točivý moment 22,6 Nm při 6 750 ot/min.

Pevný a štíhlý

Rám je vyroben z oceli, se dvěma hlavními nosníky oválného průřezu a dvojitým polokolébkovým rámem představuje pevné spojení, které nabízí dostatečnou odolnost pro dlouhé výpravy do terénu, ale současně je dostatečně štíhlé pro jízdy městským provozem.

Správné vyvážení

Primární vyvažovací hřídel omezuje vibrace motoru. Šestistupňová převodovka a spojka jsou vyrobeny tak, aby si poradily se zvýšeným namáháním při jízdě v terénu, a současně dokázaly nabídnout plynulost ovládání v městském provozu.

Boční pohled na motocykl Honda CRF250L, venkovní snímek.
Pohled zepředu na motocykl Honda CRF250L.

Motocykl CRF250L je lehký a hbitý, s konstrukčním řešením odolného motokrosového stroje, což se výborně hodí jak do městského provozu, tak na víkendovou vyjížďku do terénu.