Zavřít

Technologie motocyklu Honda X-ADV

Roztrhejte plán trasy

Dobrodružství čeká na příštím výjezdu

Nyní k dispozici

35kW verze

pro držitele řidičského oprávnění skupiny A2

Nyní zahrnuje

Spínač G

pro jízdu v terénu

Posunout

Logo Honda X-ADV.

Zcela nový druh

Tento motocykl není jen na okrasu. Jeho konstrukce je připravena na jízdu ve skutečném terénu a tvoří tak úplně novou netradiční kategorii.

Odolná konstrukce

Zcela jiný motocykl.

Model X-ADV je postaven na zcela novém, pevném trubkovém ocelovém rámu, který zajišťuje tuhost a jistotu při ovládání na různých typech povrchu vozovky. Při konstrukci byl rovněž zohledněn požadavek na prostorný a praktický úložný prostor pod sedlem o objemu 21 litrů.

Dlouhý zdvih

41mm převrácená vidlice nabízí možnost nastavení předpětí pružin a tlumení odskoku. Disponuje zdvihem 153 mm, zadní tlumič Pro-Link s nastavitelným předpětím pak nabízí 150 mm. To vše, ve spojení se světlou výškou 162 mm, z něj také činí ideální stroj pro příležitostné výpravy do terénu.

Brzdná síla

Brzdy modelu X-ADV vybavené systémem ABS poskytují vyšší jistotu při jízdě na nerovném či mokrém povrchu. Zajišťují vysokou a stabilní brzdnou sílu s přesným dávkováním, a to prostřednictvím dvojitých kotoučů osazených radiálním čtyřpístkovým třmenem přední brzdy. Zadní kotoučová brzda je typ s dvoupístkovým třmenem.

Boční záběr zadního tříčtvrtinového pohledu na model Honda X-ADV.

Zadní zavěšení Pro-Link – ovládající odolnou kyvnou vidlici – je naladěno tak, aby jezdci poskytovalo vysokou míru pohodlí, a současně bylo dostatečně odolné pro jízdu po nerovném povrchu.

Boční pohled na motocykl Honda X-ADV s jezdcem.

Přední vidlice je plně nastavitelná, aby vám dokázala nabídnout plynulejší jízdu v jakémkoli terénu.

Možnosti zatáčení

Díky hodnotám sklonu a závleku, nastaveným na 27° a 104 mm, dodává pocit přirozené vyváženosti s výjimečně dobrou stabilitou v přímém směru. Model X-ADV je navržen s úhlem natočení řídítek 39° a poloměrem otáčení 2,8 metru, takže se vyznačuje opravdu snadnou ovladatelností v těsném místě.

Změna k lepšímu

Motocykl X-ADV s dvouspojkovou převodovkou.

Dvě spojky jsou nezávisle ovládané dvěma samostatnými hydraulickými okruhy, takže při zvolení převodového stupně dochází k předávání funkce jedné spojky na druhou. Je to rychlé a plynulé při řazení nahoru i dolů, takže během řazení nevznikají rázy. Vyberte si režim a nechte ho, aby vás při jízdě vedl.

Snadno dostupný výkon

Motor, který se chvěje nedočkavostí vyrazit vpřed.

Zadní tříčtvrtinový pohled na model Honda X-ADV s jezdcem.

Nahoru zahnutý výfuk vydává silný pulzující zvuk, je štíhlý a přispívá k velké světlé výšce, současně však těsně přiléhá ke kapotáži.

Paralelní osmiventilový kapalinou chlazený dvouválec SOHC modelu X-ADV s objemem 745 ccm poskytuje silný točivý moment 68 Nm při 4 750 ot/min a svou sílu dává najevo zejména v nízkých a středních otáčkách. Motor s dlouhým zdvihem nabízí prudké zrychlení již od velmi nízkých otáček. Většinu motocyklů tak necháte na semaforech daleko za sebou.

Vyladěný výkon

Dva vyvažovací hřídele působí proti vibracím klikového hřídele při vysokých otáčkách motoru, současně však nebrání charakteristickému pulzujícímu projevu a hlubokému zvuku výfuku, který zajišťuje fázování zapalování posunuté o 270°. Má jedinečný a úchvatný zvuk.

Mimořádná hospodárnost

Jednodílné těleso škrticí klapky s průměrem 36 mm a vstřikování paliva PGM-FI zajišťuje přesně nadávkovaný poměr paliva a vzduchu, se kterým model X-ADV dokáže plnit emisní požadavky normy EURO4. Díky spotřebě paliva umožňující dojezd přibližně 300 km toho na jednu nádrž s objemem 13,1 l ujedete opravdu hodně.

Pohled zezadu na motocykl Honda X-ADV s jezdcem.
Přední tříčtvrtinový pohled na motocykl Honda X-ADV s jezdcem.

Spousta točivého momentu, který vás na semaforech vystřelí, dobře ladí s plynulým přenosem výkonu a efektivitou při jízdě na otevřených silnicích. Jako motocykl nabízí mnohem víc, než si dokážete představit. Stačí se jen projet a uvidíte sami. Dohodněte si zkušební jízdu a přesvědčte se.