Motocykly Honda

Show začíná

Posunout

Logo Honda

Již brzy

Pokud chcete mít přehled o datech představení a uvedení těchto nových úchvatných motocyklů, stačí se přihlásit k odběru novinek.

GL1800 Gold Wing

Nejslavnější luxusní cestovní motocykl na světě vstupuje do nové éry.

Elegantní stroj s řadou funkcí, který vyniká díky komfortu, technologiím a inovativním řešením. Nový model Honda Gold Wing posouvá cestování na zcela novou úroveň. Nabízí elektronické ovládání plynu (TBW) se 4 jízdními režimy, sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku (DCT), systém volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC), zcela nový motor a rám, kombinovaný s přepracovaným předním zavěšením.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Gold Wing, s přepravním kontejnerem v pozadí, detailní záběr znaku modelu Honda Gold Wing, předního štítu a přístrojů.

CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

Nejvyspělejší outdoorový cestovní motocykl v historii naší značky.

Tento stroj dodává silné sebevědomí při jízdě v každém terénu. Nabízí větší palivovou nádrž o objemu 24 litrů, padací rám, velkou kluznou desku a tlumiče s dlouhým zdvihem zaručující dostatečnou světlou výšku.  Dále se na svých výpravách můžete spolehnout na převodovku DCT, antihoppingovou spojku, elektronické ovládání plynu, 3 jízdní režimy a vyhřívané rukojeti, protože skutečné dobrodružství nikdy nekončí.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Africa Twin Adventure Sports, detailní záběr loga Honda Africa Twin, světlometu a motoru

CRF1000L Africa Twin

Jeho podstatou je dobrodružná povaha.

Ve srovnání s modelem Adventure Sports má minimalistický vzhled. Je elegantní, cílevědomý a lehčí, ale jeho srdce – motor s upraveným sáním a výfukem, který poskytuje výkon prostřednictvím elektronického ovládání plynu – tluče stejně rychle. Kombinuje také 3 jízdní režimy se systémem HSTC a zlepšuje kvalitu jízdy pomocí antihoppingové spojky. Zcela nový LCD displej s inverzním zobrazením využívá velmi podobné uspořádání jako závodní stroj pro Dakar.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Africa Twin, detailní záběr loga Honda Africa Twin, motoru a světlometu

CB1000R Neo Sports Café

Osobitý motocykl typu Café Racer.

Čtyřválcový motor s bohatým přísunem točivého momentu ve středním rozsahu otáček nemá konkurenci. Elektronické ovládání plynu, 3 jízdní režimy a brzdění motorem – se systémem volitelné kontroly točivého momentu Honda – poskytuje skvěle využitelný a regulovatelný výkon v celém rozsahu otáček. Je zároveň lehčí než předchozí verze. V těsném závěsu za ním přichází dva menší stroje se stejným charakterem: CB300R a CB125R.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Neo Sports Cafe, detailní záběr loga a sedla motocyklu Honda

CB300R Neo Sports Café

Lehký motocykl typu Café Racer s mimořádně vysokým výkonem.

Tento motocykl s energickým, kapalinou chlazeným motorem o objemu 286 ccm, šestistupňovou převodovkou a osobitým vzhledem inspirovaným modelem CB1000R bezpochyby udělá na všechny velký dojem. Díky novému trubkovému rámu z lisované oceli, který doplňují 41mm převrácená vidlice a kyvné rameno se systémem zavěšení Pro-Link je pro něj hbitost přirozeností. Radiální čtyřpístkové třmeny vpředu, použité společně s dvoukanálovým systémem ABS, jsou propojeny s jednotkou měření setrvačnosti (IMU) a zajišťují tak precizní dávkovatelnost při brzdění za všech situací. Všechna světla jsou typu LED a přístrojový panel je vybaven LCD displejem. 

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda CB300R s detailním záběrem kola, hliníkového rámu a palivové nádrže

CB125R Neo Sports Café

Osobitý Café Racer pro začátečníky.

Možná je malý, ale má řadu prvků, které nováčkům usnadní začátky na dvou kolech, a navíc stylově. Nový trubkový rám z lisované oceli je optimalizován za účelem zajištění pohotových reakci a ve spojení s 41mm převrácenou vidlicí nabízí hbitou a zábavnou jízdu. Zadní centrální tlumič typu Monoshock má nastavitelné předpětí. Brzdy se systémem ABS jsou propojeny s jednotkou měření setrvačnosti (IMU) a umožňují dokonale přesné dávkování brzdného účinku v libovolných podmínkách. Všechna světla využívají technologii LED a přístrojový panel je vybaven LCD displejem, stejně jako větší model CB1000R. 

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda CB125R s detailním záběrem kola, hliníkového rámu a palivové nádrže

Zcela nový koncept Super Cub

Již šest desítek let se ve velkém počtu prodává na celém světě. Je to cenově dostupný a spolehlivý malý motocykl, který se stal klasikou. Nyní je zpět, se svým nezaměnitelně stylovým retro vzhledem, ale vylepšený moderními detaily, jako je přední a zadní kotoučová brzda s ABS, analogový/LCD přístrojový panel a osvětlení kompletně osazené LED diodami.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Super Cub, detailní záběr sedla, přístrojového panelu a předního kola motocyklu Honda Super Cub

Zcela nový koncept Monkey 125

Byl vytvořen v roce 1961 pro zábavní park Tama Tech s tématikou motorsportu, který společnost Honda provozuje na okruhu Suzuka. Honda vyrobila v roce 1967 silniční verzi motocyklu Monkey, který si získal spoustu nadšených fanoušků. Nyní tento zábavný motocykl nabízí převrácenou vidlici, přední a zadní kotoučovou brzdu s ABS, digitální LCD displej, chromované detaily a silný motor o objemu 125 ccm.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Monkey 125, detailní záběr loga Honda na sedle, přístrojového panelu a předního kola

X-ADV

První SUV mezi motocykly na světě.

Model X-ADV spojuje praktičnost skútru s dobrodružnou povahou. Pro rok 2018 má navíc několik úchvatných funkcí. Patří mezi ně třístupňový systém řízení točivého momentu a režim G – poprvé použitý u modelu Africa Twin – pro přímé řazení při jízdě v terénu, které zlepšuje odezvu od motoru. K dostání je také 35kW verze pro držitele řidičského oprávnění skupiny A2.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda X-ADV, detailní záběr světlometů, štítu, zadního kola a spínací skříňky modelu Honda X-ADV