Zavřít

CRF250R

Vylepšený výkon

Výkon na dosah ruky

Motor

249 ccm

Kapalinou chlazený čtyřtakt

Točivý moment

27,1 Nm

Přesnost na míru

Světlá výška

322 mm

Zavěšení předního kola

49 mm

Převrácená vzduchem odpružená vidlice Showa

Posunout

Logo CRF

Závodění šlechtí

Vylepšit motocykl CRF250R nebylo snadné. Ale proto závodíme – protože závodění šlechtí. CRF250R má výkonný motor a přesný podvozek, který byl aktualizován přímo závodním týmem HRC.

Pohled ze strany na motocykl CRF450R na bílém pozadí.

Řidičské oprávnění

A2

Co to znamená

K dostání v

1

barva

Výkon

Vychutnejte si rozdíl.

Vyšší výkon a točivý moment motocyklu CRF250R zajišťuje ještě lepší výsledky.  Ve společnosti Honda jsme u modelu CRF250R vyladili odezvu škrticí klapky díky novému nastavení systému PGM-FI s duálním (dvoustupňovým) vstřikováním paliva a lehké vratné pružině. Čtyřventilový motor Unicam o objemu 249 ccm má nový zdvojený výfuk s velkým průměrem a umožňuje rychlejší výjezdy ze zatáček.

Výkon na dosah ruky

Vylaďte výkon motoru modelu CRF250R přesně podle trati.

Třípolohové tlačítko volby režimu motoru (EMSB) Honda umožňuje měnit charakter motoru podle jízdních podmínek – vše se ovládá tlačítkem na řídítkách. Tři mapování motoru – standardní, plynulé a agresivní – pracují s odlišným množstvím vstřikovaného paliva a časováním zapalování. Takže si nyní sami vyberete, jak bude probíhat přenos výkonu.

CRF250R na bočním stojanu na kopci
Pohled shora na jezdce na motocyklu CRF250R jedoucím v terénu

Práce se vzduchem

Trať se během dne mění. Skvělá kvalita a úžasné možnosti nastavení vidlice Showa.

Pohled zepředu na červený motocykl CRF250M.

Přední zavěšení tvořené vzduchem odpruženou přední vidlicí s rozdělenými funkcemi a trojitou vzduchovou komorou (SFF-AIR-TAC), vyvinuté pro model CRF250R společností SHOWA, zajišťuje o 1,3 kg nižší neodpruženou hmotnost. Tato konstrukce nejnovější generace umožňuje umístění vzduchového ramene na levou stranu a dále zdokonaluje rozložení hmotnosti mezi levou a pravou stranou a zlepšuje ovladatelnost. Díky rozdílu hmotnosti mezi levou a pravou stranou pouhých 800 g poskytuje vzduchem odpružená vidlice modelu CRF250R lepší možnosti nastavení, přispívá k lehkosti a vyváženosti stroje a vyznačuje se mimořádnou uživatelskou přívětivostí.

Jízda na přání

Plně nastavitelné pravé rameno vidlice určuje tlumicí sílu při stlačení a odskoku. Levé rameno vidlice stlačuje vzduch v uspořádání bez tlumiče a zajišťuje tak vyváženost, přesnost trakce a superrychlé reakce při jízdě přes hrboly. Tři komory v levém rameni upravují tuhost pružení: vyrovnávací komora pracuje při nízké rychlosti, vnitřní komora má na starost středně velký zdvih a komora vnějšího válce se používá při téměř úplném stlačení.

Jezdec v náklonu na motocyklu CRF250R při jízdě v terénu
Detailní záběr předního kola pořízený z podhledu