Zavřít

Honda CRF250R

Úchvatná akcelerace

Elektrizující výkon

Tlačítkový

Elektrický startér

 

s plně tranzistorovým zapalováním 

Maximální otáčky

14 400 ot/min

 

zcela nový motor DOHC

Zaberte si zatáčky pro sebe

Posunout

Logo produktu Honda CRF250R

Červená střela

Neuvěřitelně rychlý stroj třídy MX2 byl od základů přepracován a je teď výkonnější ve vysokých otáčkách, aby vám zajistil náskok před ostatními. Vyznačuje se promyšlenou konstrukcí a dokonalou vyvážeností.

Absolutní kontrola nad rozjezdem

Být první je prvořadé. Když se dostanete do čela, můžete snadněji vyhrát závod.

Na motocyklu CRF250R se zcela novým motorem a podvozkem, vyvinutým na základě modelu CRF450R týmu HRC a v úzké spolupráci s továrním týmem MX, se budete cítit jako tovární jezdec. Došlo ke zlepšení poměru výkonu a hmotnosti, čímž se podařilo dosáhnout ještě lepších jízdních vlastností, stability a trakce. Výkon lze individuálně upravovat pomocí tří nastavitelných mapování – ovládaných tlačítkem EMSB (tlačítko volby režimu motoru) – pomocí kterých lze vyladit výkon motoru podle vašich požadavků a pro konkrétní rozjížďku a trať. Tento motocykl je předurčen zajistit vám náskok na jakékoli trati.

Detailní záběr pomocného rámu a skříně vzduchového filtru modelu Honda CRF250R
Přední kolo a kotoučová brzda modelu Honda CRF250R
Detailní záběr nádrže a krytů chladiče modelu Honda CRF250R
Detailní záběr motoru a hliníkového rámu modelu Honda CRF250R

Ryzí energie

Srdcem je nový, velmi výkonný vysokootáčkový motor.

Velkou změnou je hlava válců s rozvodem DOHC usazená na podčtvercovém bloku (s vrtáním převyšujícím zdvih). Tato kombinace umožnila použít větší průměry kanálů sacích a výfukových ventilů – a vyšší zdvih – pro intenzivnější proudění plynů. Kompresní poměr činí až 13,9 : 1. Tato pohonná jednotka nabízí ohromující výkon ve vysokých otáčkách, aniž by ztratila cokoli ze svého točivého momentu v nízkých otáčkách, který nutně potřebujete k rychlému rozjezdu ze startovního roštu.

Nastavitelné režimy

Motocykl si můžete nastavit přesně podle svých požadavků: režim 1 využívá standardní kombinaci mapování zapalování a vstřikování paliva, která zajišťuje vyvážený přísun výkonu a točivého momentu. Režim 2 je klidnější, nabízí snadněji ovladatelné dávkování plynu, režim 3 naproti tomu poskytuje ostrý záběr s agresivním, okamžitě dostupným výkonem. 

Zadní pohled na profil modelu Honda CRF250R

Štíhlý, lehký a výkonný – na tento pohled si bude muset většina vašich soupeřů zvyknout.

Detail motoru motocyklu Honda CRF250R

S novým, kompaktním a výkonným vysokootáčkovým motorem máte ještě větší šanci stát se na stroji CRF250R vítězem.

Jízda

Došlo ke zjednodušení tvaru a odlehčení pouzdra páčky spojky, které ukrývá přepracovaný spojkový koš dimenzovaný pro prudké rázy vysokootáčkového motoru. Pětistupňová převodovka s krátkým prvním a druhým převodovým stupněm pro bleskovou akceleraci má zcela novou konstrukci využívající vysokopevnostní materiály. Je nyní o 200 g lehčí než u předchozího modelu CRF250R.

 

Detailní záběr páčky spojky a tlačítek volby jízdních režimů modelu Honda CRF250R

Jízdní režimy lze snadno měnit pouhým stisknutím tlačítka na levé rukojeti řídítek.

Výsledek vývoje zrozený ze závodů

Odolný lehký rám je výsledkem postupného zdokonalování v průběhu mnoha let závodění.

Zadní tříčtvrtinový pohled na model Honda CRF250R

Sedlo je nyní výše (957 mm) a zvýšila se rovněž světlá výška na 327 mm.

Také zavěšení a jízdní vlastnosti byly dotaženy k dokonalosti: plně nastavitelný zadní tlumič Showa je uchycen nízko v ose stroje a přispívá tak k optimální centralizaci hmoty. Vpředu najdeme novou, plně nastavitelnou 49mm převrácenou vidlici Showa s ocelovými vinutými pružinami s plynule progresivním účinkem. Jde o kombinaci, která nabízí „tovární“ odpružení se závodními parametry.

Maximální trakce

CRF250R používá hliníkový páteřový rám CRF sedmé generace – stejný jako motocykl CRF450R – zajišťující lepší točivost, stabilitu přední části a trakci. Hlavní nosníky jsou zkosené, aby bylo možné dosáhnout naprosto dokonalého vyvážení tuhosti a flexibility. Ve spojení s delší kyvnou vidlicí napomáhá také k lepšímu záběru zadního kola a jezdci poskytuje lepší zpětnou vazbu. 

Detailní záběr pomocného rámu modelu Honda CRF250R

Zadní pomocný rám vyrobený z extrudovaného hliníku je o 20 % lehčí a přispívá tak k centralizaci hmoty.

Detailní záběr zavěšení zadního kola modelu Honda CRF250R

Jednotlivé prvky odpružení modelu CRF250R jsou plně nastavitelné podle hmotnosti jezdce a jeho stylu jízdy tak, aby bylo možné dosáhnout lepší ovladatelnosti při libovolných podmínkách na trati.