Zavřít

CRF450R 2016

Výkon a přesnost

Svoboda objevování

Motor

449 ccm

Kapalinou chlazený čtyřtakt

Točivý moment

48 Nm

Libovolný terén

Světlá výška

332 mm

Zavěšení předního kola

48 mm

Převrácená KAYABA PFS2 (zdvih 310 mm)

Posunout

Logo CRF

Dosáhnout rychlé jízdy je nyní mnohem snazší

Model CRF450R se vyznačuje výkonem velkého motocyklu a agilitou malého stroje. Bleskově zatáčí na zemi i ve vzduchu a disponuje přilnavostí na zcela nové úrovni – i při jízdě na hranici možností.

Pohled ze strany na motocykl CRF450R na bílém pozadí.

ŘIDIČSKÉ OPRÁVNĚNÍ

A

Co to znamená

K DOSTÁNÍ V

1

barva

Výkon

Rychlá jízda? Žádný problém.

Díky HRC hlavě válců, přepracovanému výfuku a optimalizovanému nastavení systému PGM-FI s duálním (dvoustupňovým) vstřikováním paliva zajišťuje motor Unicam® motocyklu CRF450R o objemu 449 ccm větší točivý moment v nižších otáčkách, plynulý výkon ve středních otáčkách a agresivnější vysoké otáčky s delší výdrží. Můžete tak přidávat plyn dříve, získat trvalý záběr při vyšších otáčkách a pracovat s vyšším maximálním výkonem. Dosáhnout rychlé jízdy je nyní mnohem snazší.

Rychlé reakce přináší vítězství

Vylaďte výkon motoru modelu CRF450R přesně podle trati.

Třípolohové tlačítko volby režimu motoru (EMSB) vyvinuté společností Honda umožňuje měnit charakter motoru motocyklu CRF450R podle podmínek na trati – vše se ovládá z řídítek. Takže si nyní sami vyberete, jak bude probíhat přenos výkonu. Vylepšený motor Honda Unicam s upraveným výfukovým kanálem zajišťujícím plynulejší proudění výfukových plynů se vyznačuje vyšší odolností, točivým momentem a špičkovým výkonem.

Maximální stabilita

Flexibilnímu motoru zdatně sekunduje vidlice KYB se vzduchovou pružinou druhé generace (PSF2), která je lehčí, vyznačuje se o 10 % nižším třením a umožňuje použít snadno přístupné seřizovače na uzávěrech pro nastavení rychlého nebo pomalého tlumení při odskoku. Takže ať již čelíte blátu, písku nebo trati ztvrdlé na kámen, vždy máte na dosah ruky odpovídající nastavení.

Jezdec při skoku na motocyklu CRF450R.
Pohled ze strany na model CRF450R s jezdcem na šikmém svahu.

Výkonná vzduchem odpružená vidlice

Vzduchem odpružená vidlice má proti vidlicím s ocelovými pružinami řadu výhod.

Pohled zepředu na červený motocykl CRF450M.

Modernizovaná 48mm vidlice se vzduchovou pružinou (PSF2) od společnosti KYB umístěná na hliníkovém dvojitém páteřovém rámu (twin-beam) s centralizovanou hmotou nabízí neuvěřitelnou přilnavost a ovladatelnost předního kola s vylepšeným ovládáním stlačení a odskoku.

Vylepšený výkon

V každém rameni byla hmotnost konstrukce kazety snížena o 200 g. Interně generovaný tlak eliminuje nutnost použití těsnicího materiálu, čímž se snižuje tření o 10 %. Konstrukce s nuceným mazáním rozděluje při stlačení přes pojistný ventil kapalinu mezi vnitřní a vnější části, čímž snižuje riziko úniku vzduchu a zajišťuje mazání ložiska. Všechny seřizovače, včetně nastavení rychlého nebo pomalého útlumu odskoku, jsou umístěny na uzávěrech vidlice s úpravou Alumite. Předpětí se nastavuje pomocí vzduchového ventilu Schrader.

Jezdec při skoku na motocyklu CRF450R ze strany.
Detailní záběr zadní části modelu CRF450 s nosným rámem.