Zavřít

Honda CRF450R

Absolutní kontrola nad rozjezdem

Úchvatný točivý moment

Posunout

Logo CRF450R

Průkopník

Na nic se nezapomnělo. Tento skvěle vyvážený terénní stroj byl kompletně vylepšen a doplněn prvky a funkcemi určenými speciálně k tomu, aby vám poskytly konkurenční výhodu a zajistily vám náskok před ostatními.

Ostřílený bojovník

Přepracovaný s lepší a snadnější ovladatelností pro zkušené jezdce.

Se zcela novým motorem a podvozkem, vyvinutým v úzké spolupráci s týmem AMA a evropským týmem MX1, došlo ke zlepšení poměru výkonu a hmotnosti, čímž se podařilo dosáhnout ještě lepších jízdních vlastností. Tlačítko EMSB (tlačítko volby režimu motoru) vám dává možnost využít tři nastavitelné režimy, pomocí kterých lze vyladit výkon motoru pro konkrétní rozjížďku a trať. Od startu budete za všech okolností cítit nad motocyklem naprostou kontrolu, protože CRF450R poskytuje vysokou míru zpětné vazby, stability a trakce.

Detailní záběr kola v blátě
Jezdec stojící u motocyklu
Pohled zezadu na motocykl v terénu
Detailní záběr podvozku

Motokros nebo enduro

Vyberte si svůj stroj.

Boční záběr modelu CRF450R CRF450R Zcela přepracovaný motokrosový stroj kategorie MX1, se třemi jízdními režimy pro zkušené motokrosové jezdce. Je vybaven digitálním zapalováním CDI, nášlapným startováním a volitelně elektrickým startérem.
Boční záběr modelu CRF450RX CRF450RX Připraven závodit, s veškerou odolností motokrosového stroje CRF450R. Model CRF450RX disponuje třemi jízdními režimy se speciálním naprogramováním Enduro a větší palivovou nádrží pro jízdy na delší vzdálenosti. Jejich přínos pocítíte okamžitě.

Prohlédnout model CRF450RX

Stvořen k vítězství

Závod lze vyhrát nebo ztratit v okamžiku, kdy otočíte plynem.

Boční záběr motocyklu na stojanu

CRF450R vypadá úchvatně i když jen stojí v závodním boxu. Všechny jeho součásti – od nejmodernější elektroniky až po poslední šroub a matici – jsou špičkové a připravené do akce.

Rozhodný a rychlý

Inovativní změny hlavy válců Unicam zahrnují zúžení úhlu ventilů a zvýšení zdvihu ventilů. Došlo k úpravě sacího a výfukového kanálu, aby se zlepšilo proudění. Ve spojení s kompresním poměrem 13,5 poskytuje tato pohonná jednotka o 11 % vyšší maximální výkon. Přesně to, co potřebujete, abyste se dostali do čela v první zatáčce.

Výkon na třetí

Máte možnost přepínat mezi třemi režimy motoru pro různé trati a podmínky závodu. Režim 1 využívá standardní kombinaci mapování zapalování a vstřikování paliva, která zajišťuje vyvážený přísun výkonu a točivého momentu. Režim 2 je klidnější, nabízí snadněji ovladatelné dávkování plynu, režim 3 naproti tomu poskytuje ostrý záběr s agresivním, okamžitě dostupným výkonem.

Boční záběr na jezdce a motocykl ve vzduchu
Detailní záběr motoru

Režimy dva a tři lze dále nastavovat pomocí stávající sady HRC, zařízení pro úpravy hardwaru a softwaru. Motor si můžete dokonale vyladit tak, aby zazářil kdekoli – a to podle charakteru trati a podmínek.