Zavřít

Honda CRF450RX

Dokonalý stroj do terénu

Síla a výdrž

Posunout

Logo CRF450RX

Stroj inspirovaný závody

Motor zkonstruovaný na základě zkušeností týmu HRC usazený do podvozku sedmé generace nabízí příval energie od rozbřesku do setmění.

Silnější a s delší výdrží

Dokonalá ovladatelnost a skvělé jízdní vlastnosti pro zkušené jezdce na enduru.

Motocykl CRF450RX byl podobně jako jeho motokrosový příbuzný vytvořen na základě úzké spolupráce s týmem AMA a evropským týmem MX1. Výsledkem je lepší poměr výkonu a hmotnosti, díky kterému lze s tímto motocyklem snáze překonávat delší vzdálenosti. Ve výbavě má rovněž tlačítko EMSB (tlačítko volby režimu motoru) nabízející tři režimy, které si můžete vyladit podle charakteru jízdy a terénu. Díky vysoké míře zpětné vazby, stability a trakce zažijete s motocyklem dokonalé souznění.

Detailní záběr jezdce na motocyklu
Detailní záběr kola
Snímek jezdce na trati
Detailní záběr výfuku

Enduro nebo motokros

Vyberte si svůj stroj

Snímek modelu CRF450RX CRF450RX Disponuje veškerou odolností modelu CRF450R, třemi jízdními režimy a větší palivovou nádrží pro delší závody Enduro. Dodává se s plně tranzistorovým zapalováním a elektrickým startérem.
Snímek modelu CRF450R CRF450R Model CRF450R nabízí naprostou kontrolu nad rozjezdem. Disponuje zcela novým motorem, třemi jízdními režimy a přepracovaným podvozkem. Byl vyroben v úzké spolupráci s týmem AMA a evropským motokrosovým týmem MX1. Došlo ke zlepšení poměru výkonu a hmotnosti, čímž se podařilo dosáhnout ještě lepších jízdních vlastností. Kromě toho je vybaven odpružením s parametry továrního závodního stroje, digitálním zapalováním CDI a volitelně elektrickým startérem.

Prohlédnout model CRF450R

Cílevědomý vítěz

Motor se třemi jízdními režimy vám pomůže soustředit se na závěrečný finiš.

Přední záběr na jezdce a motocykl

Honda CRF450X se dokáže přizpůsobit vašemu jízdnímu stylu a schopnostem. Můžete si vybrat režim odpovídající danému terénu, se kterým půjdou překážky překonávat snáze a dokážete snadněji čelit nástrahám, s nižším namáháním rukou, nohou i celého těla.

Síla na dosah

Režim 1 představuje základní mapování. Nabízí plynulou a lineární odezvu plynu, se kterou je výkon motoru daleko lépe využitelný v nejrůznějších podmínkách. Režim 2 omezuje výkon motoru, což se může hodit, když pocítíte únavu. Režim 3 naproti tomu zajistí rychlou výkonovou odezvu podobného charakteru jako první režim u modelu CRF450R.

Hlava je základ

Nová čtyřventilová hlava Unicam disponuje novou konstrukcí jednostranně uložených vahadel, což umožnilo zmenšit motor a použít o 0,5 mm větší zdvih sacích ventilů, který nyní činí 10 mm. Došlo také ke zvýšení zdvihu výfukových ventilů o 0,85 mm na 8,8 mm.

Lepší úhel

Ostřejší úhel vodítek ventilů a dvoustupňové obrábění sedel ventilů umožnilo zlepšit plynulost proudění plynů a omezit zpětné nasávání do sacích kanálů – a rovněž posílit proudění z výfukových kanálů. Motor pracující nyní s kompresním poměrem 13,5 poskytuje o 11 % vyšší maximální výkon, který vám zajistí energický rozjezd.

Detailní záběr motoru
Přední záběr na jezdce a motocykl

Mapování zapalování spojené se systémem vstřikování paliva PGM-FI poskytuje plynulejší přísun výkonu a točivého momentu, než u modelu CRF450R, což přispívá k lepší trakci a snižuje únavu jezdce.