Zavřít

Forza 125

Od všeho více

Dokonalý skútr

EURO4

125ccm

úsporný motor

Spousta místa

48l

úložný prostor pod sedlem

Posunout

Logo Honda Forza 125

Praktický výkon

Prémiový styl a agresivní sportovní charakter jasně napovídá, proč je model Forza 125 v Evropě stále populární

Můžete mít vše

Na všech detailech jsme si dali skutečně záležet.

Díky své všestrannosti, špičkovému zrychlení a výkonu, který zajišťuje nový motor a lehký podvozek, představuje vynikající kombinaci výkonu pro jízdu po dálnici a obratnosti pro jízdu ve městě. S technologií Honda Smart Key, světly plně osazenými diodami LED, upraveným zavěšením zadního kola, které poskytuje větší pohodlí při jízdě ve dvou a s působivým dojezdem 500 km na jednu nádrž má nyní tento skútr opravdu co nabídnout.

Detailní pohled na směrové světlo modelu Honda Forza 125
Detailní pohled na spínač zapalování modelu Honda Forza 125
Pohled z pravé strany na model Honda Forza 125 zaparkovaný u domu
Detailní zadní pohled na model Honda Forza 125

Přibližte se, kam je potřeba

Skútr stvořený k jízdě po dálnici i v městských uličkách.

Pohled z pravé strany na model Honda Forza 125 na silnici s jezdcem

Nejnovější model Forza 125 disponuje vyšším převodovým poměrem pro ještě lepší jízdu po dálnici.

Tuhost podvozku zajišťuje u modelu Forza 125 ocelová konstrukce, přičemž krátký rozvor poskytuje snadnou ovladatelnost. V kombinaci s progresivní 33mm teleskopickou vidlicí a dvěma zadními tlumiči se 7stupňovým nastavením předpětí si vychutnáte hladké tlumení zajišťující mimořádně pohodlnou jízdu.

Úžasné zrychlení

Vodou chlazený motor eSP s technologií nízkého tření splňuje požadavky emisní normy EURO4 a poskytuje dostatek výkonu. Jedná se o motor s mimořádně rychlou reakcí a vylepšeným středním pásmem otáček pro vyváženější jízdu v městském provozu.

Pohled z pravé strany na model Honda Forza 125

15" přední kolo a 14" zadní kolo poskytují společně stabilitu a jistotu při jízdě.

Detailní pohled na přední kolo modelu Honda Forza 125

Velký brzdový kotouč na předním i zadním kole.