Zavřít
Studiový záběr toureru Honda VFR800F v barvě Victory Red ze strany

VFR800F

plynulost pohybu

Život se skládá z jednotlivých okamžiků

Nádherný horizont, který se vždy objeví po výjezdu z dlouhé zatáčky, klikaté silnice snad bez konce. Na novém lehčím motocyklu VFR800F s větším výkonem a točivým momentem ve středních a nízkých otáčkách, vyladěným motorem V4 a elegantním aerodynamickým vzhledem máte tyto okamžiky ještě blíže na dosah. 

DODEJTE SVÉ CESTĚ NÁDECH STYLOVOSTI

V charakteristickém tvaru karoserie motocyklu VFR800F se elegantně snoubí ostré hrany a oblé křivky, které dohromady vytváří nezaměnitelnou siluetu sportovně laděného cestovního motocyklu. Detaily, jako jsou vstupy sání vzduchu na bočních aerodynamických krytech, vyvolávají vzpomínky na historii řady VFR.

Velký důraz byl kladen na ergonomii. Motocykl je uprostřed štíhlý, aby umožňoval snadné došlápnutí na zem, a široké sedlo nabízí spoustu místa k nalezení dokonalé polohy. Elegantní tvarování aerodynamických krytů evokuje dynamický, sportovní vzhled a přední směrová světla jsou plynule zakomponována do vnějších zpětných zrcátek.

Tourer Honda VFR800F v barvě Victory Red při jízdě na silnici

PROPRACOVANÁ TECHNIKA

PRO BEZSTAROSTNOU JÍZDU

K dosažení maximálního pohodlí lze výšku sedla motocyklu VFR800F nastavit na 789 mm nebo 809 mm. Systém kontroly trakce Honda (TCS) nepřetržitě zajišťuje stálý záběr zadního kola a jeho kontakt s povrchem vozovky.

Model VFR800F je o 10 kg lehčí než předchozí model. Hliníkový dvojitý páteřový rám byl dokonale sladěn s novou kyvnou vidlicí Pro-Arm spojenou se zadním zavěšením odpružení Pro-Link, vpředu doplněnou dvoudílnou 43mm teleskopickou vidlicí.

Tříčtvrtinový pohled zepředu na černý skútr Honda SH Mode s jezdcem. Pohled zprava (na silnici).
Detailní záběr motoru.

ŽIJTE SVŮJ SEN

Zachycení prchavých okamžiků života, které si nechcete nechat uniknout, vyžaduje jistotu i sílu. Intuitivní ovládání nového modelu VFR800F společně s pohodovým řízením vám dává naprostou kontrolu nad jeho kapalinou chlazeným, šestnáctiventilovým vidlicovým čtyřválcem DOHC VTEC se sklonem 90°, zdvihovým objemem 782 ccm a vstřikováním paliva. Tento motor, který plynule a bezprostředně reaguje i na nejmenší otočení rukojetí plynu, se vyznačuje opravdovým zátahem (75,1 Nm) už od nízkých otáček, s maximálním výkonem (77,9 kW) při vysokých otáčkách. Variabilní časování ventilů a elektronické řízení zdvihu ventilů zajišťuje plynulé přechody do středních otáček při dynamickém zrychlení – a na něm v běžném provozu nejvíce záleží.

Pohled ze strany na zaparkovaný růžový skútr SH Mode s jezdkyní stojící za ním.

Udělejte dojem, upravte si jej podle svých představ

Dotvořte svůj sen

Sada Sport Pack* pro model VFR800F je optimálním doplňkem pro sportovní cestování. Zadní kryt sedla i kryt nádrže se vyznačují stylovostí i praktičností. Asistent řazení ještě více usnadňuje hladké řazení.

* Sada Sport Pack je volitelná.

Tříčtvrtinový pohled zepředu na boční kufry jako příslušenství motocyklu Integra
Tříčtvrtinový pohled zepředu na horní box jako příslušenství motocyklu Integra
Tříčtvrtinový pohled zepředu na boční kufry jako příslušenství skútru Integra

Více modelů Sport Touring