Zavřít

Honda CB1100 RS

Odhalená elegance

Formováno zlatou érou

Posunout

Logo produktu Honda CB1100 RS.

Vzhled raných superbiků

Motocykl pro opravdové jezdce. Vyroben pro všechny, kteří milují vzhled a projev klasického stroje ve stylu street vybaveného řadovým vzduchem chlazeným čtyřválcem.

Cit pro detail

Tvary drsného závodního motocyklu ze 70. let 20. století s nádechem café raceru.

Motocykl CB1100 RS upoutá pozornost ihned po nastartování. Výrazný zvuk vycházející z chromovaných tlumičů výfuku – připomínající model CB750 – nelze ignorovat. Tento motocykl má něco do sebe – se svým ryze streetovým vzhledem, nápadným předním a zadním odpružením, kompletně plovoucími kotouči, sportovní zeštíhlenou palivovou nádrží a úzkými směrovými světly je jednoduše úchvatný.

Detailní záběr světlometu motocyklu Honda CB1100 RS.
Detailní záběr palivové nádrže motocyklu Honda CB1100 RS.
Přední tříčtvrtinový pohled na motocykl Honda CB1100 RS.
Detailní záběr kola motocyklu Honda CB1100 RS.

Café racer nebo roadster?

Jaký je váš styl? Drsný jako stroje kategorie custom nebo ryzí klasika?

Boční pohled na motocykl Honda CB1100 RS. CB1100 RS Styl superbiků ze 70. let minulého století: 43mm dvoudílná přední vidlice Showa s dvojitým průtokovým ventilem Showa (SDBV) a zadní tlumiče s oddělenými nádržkami. 17palcová litá hliníková kola a dvojité radiální čtyřpístkové brzdové třmeny, plovoucí kotouče.
Boční pohled na motocykl Honda CB1100 EX. CB1100 EX CB1100 EX se vyznačuje propracovanými detaily, například koly s drátěným výpletem z nerezové oceli nebo tradičními směrovými světly a přístroji. Dodává se s 41mm přední vidlicí opatřenou dvojitým průtokovým ventilem Showa (SDBV) a zadními chromovanými tlumiči – oba prvky jsou vybaveny možností seřízení předpětí. Motor je vybaven pomocnou antihoppingovou spojkou a přepracovaným sacím a výfukovým systémem.

Prohlédnout model CB1100 EX

Vysoký standard

Plně nastavitelné přední i zadní odpružení od společnosti Showa.

Detailní záběr odpružení předního kola motocyklu CB1100 RS.

Toto uspořádání má nižší hmotnost než konvenční kazetový typ a zajišťuje linearitu tlumení v závislosti na rychlosti spojenou s pocitem poddajnosti.

Přední vidlice

Model CB1100 RS je opatřen přepracovanou 43mm přední vidlicí s dvojitým průtokovým ventilem ve stylu custom, která poskytuje vynikající ovladatelnost. Disponuje plovoucím ventilovým kroužkem, který zajišťuje progresivní nárůst tlumicí síly podle jízdních podmínek. Tato jednoduchá inovativní technologie, která má světovou premiéru, nabízí špičkový výkon na úrovni kazetových jednotek odpružení při nižší hmotnosti.

Zadní tlumiče

Dva zadní tlumiče Showa disponují možností nastavení předpětí pružin a spolupracují s velkoryse dimenzovanou ocelovou kyvnou vidlicí. Tato kombinace zajišťuje vysokou stabilitu a vynikající odezvu i trakci zadního kola – a to i při jízdě se spolujezdcem.

Detailní záběr odpružení motocyklu CB1100 RS zezadu.

Původní rodokmen

Pokud si chcete poslechnout, jak zněla 70. léta 20. století, stačí otočit plynem.

Pohled z ptačí perspektivy na motocykl Honda CB1100 RS.

Čas na vzpomínky

V roce 1969 ohlašoval zvuk řadového, vzduchem chlazeného čtyřválcového motoru příchod nové éry superbiků, nástup modelu Honda CB750 Four. Byl to významný okamžik, který změnil náš pohled na motocykly a způsob, jakými jsme na nich jezdili. Ryzí café racer CB1100 RS zrozený z DNA klasických strojů se k tomuto odkazu hrdě hlásí.

Čas na změny

Vzali jsme motor DOHC, vyladili ho a vylepšili. Výsledkem je plynulý, lineární zátah s točivým momentem vrcholícím hodnotou 91 Nm – dostatek síly hodné klasického stroje. Černá povrchová úprava sahající až po víka ventilového rozvodu představuje výrazný kontrast k lesklým litým a chromovaným prvkům a vytváří tak osobitý streetový vzhled.

Detailní záběr motoru motocyklu Honda CB1100 RS.

Protáhlé chromované výfukové potrubí se stalo charakteristickým znakem motocyklů s řadovým vzduchem chlazeným čtyřválcem.

Detailní záběr výfuku motocyklu Honda CB1100 RS.

Výfukový systém typu 4-2-2 je interně rozdělen na dvě expanzní komory a každý z tlumičů výfuku je opatřen dvěma děrovanými propojovacími svody, které mají na svědomí klasický zvuk čtyřválcového motoru.