Zavřít
Studiový záběr supersportu CBR1000RR Fireblade v barvě Tricolour ze strany

CBR1000RR

Fireblade

Plně pod kontrolou

Závodní technologie a naprostá kontrola.

Krédem každého motocyklu CBR1000RR Fireblade je „plně pod kontrolou“. Dokonalé vyvážení neuvěřitelně výkonného motoru s lehkým, precizním podvozkem přináší vzrušující jízdu na silnici i impozantní rychlost na okruhu.

Evoluce legendy

Během 21 let výroby modelu CBR1000RR Fireblade došlo ve světě supersportů k mnoha změnám, díky kterým se dala řada věcí do pohybu. Krédo „plně pod kontrolou“ ale zůstalo stálicí, která nese jistotu výhradního zaměření na potřeby jezdce a jeho dokonalou zábavu i vzrušení při každé sekundě jízdy na motocyklu CBR1000RR Fireblade.

Model CBR1000RR Fireblade představuje esenci drsného výkonu v jeho maximálně využitelné podobě. Jde o nejdokonalejší komerčně dostupný supersport třídy open-class, který se stejně dobře cítí na silnici i na okruhu.

Pohled zepředu na supersport CBR1000RR Fireblade v barvě Tricolour, při jízdě na silnici

Síla vyváženosti

Hlava válců řadového čtyřválce modelu CBR1000RR Fireblade o objemu 999,8 ccm prošla stejnou inovací jako u modelu CBR1000RR Fireblade SP. Maximální výkon, který se zvýšil o 2 kW na 133 kW, je zárukou mimořádného dynamického zrychlení. Díky novým 35mm výfukovým svodům a vyrovnávání tlaku dosaženého propojením svodů mezi 2. a 3. válcem došlo ke zvýšení točivého momentu ve středních otáčkách. Přemapování systému vstřikování PGM-DSFI umožnilo dosáhnout okamžité reakce na plyn a přesného dávkování výkonu. Antihoppingová kluzná spojka zvyšuje stabilitu omezením přenosu točivého momentu motoru na zadní kolo při rychlém podřazování.

Supersport CBR1000RR Fireblade při jízdě na silnici

Zajistěte si maximální výkon se 100 % dílů Honda

Každá součást vašeho motocyklu Honda byla zkonstruována, vyrobena a otestována podle našich nejpřísnějších standardů. Podobně jsou na tom všechny ostatní součásti originálního příslušenství Honda, navrženého a testovaného naprosto stejným způsobem. To znamená, že máte záruku dokonalé kompatibility a naprosto jednotného designu. Vybírat můžete z široké nabídky a využít tak svůj motocykl Honda na maximum bez jakýchkoli kompromisů.

Studiový detailní záběr příslušenství supersportu CBR1000RR Fireblade, montážní stojan
Studiový detailní záběr příslušenství supersportu CBR1000RR Fireblade, montážní stojan
Studiový detailní záběr příslušenství supersportu CBR1000RR Fireblade, kryt nádrže ve tvaru rybí kosti
Studiový detailní záběr příslušenství supersportu CBR1000RR Fireblade, krátký zadní blatník

Sada Full Sports Pack

Sada Full Sport Pack* byla vyvinuta na základě požadavku na univerzální sadu poskytující vyvážené vlastnosti na závodní trati i pohodlí na silnici. Vytříbený vzhled doplňují krátký sportovní zadní blatník a zadní kryt sedla, evokující vyšší výkon nejnovějšího modelu CBR1000RR Fireblade. Zvukový projev vylepšuje výfuk Akrapovic** a seznam doplňků, které nezapomínají na krédo „plně pod kontrolou“, uzavírá vyšší čelní štít zajišťující lepší ochranu před větrem.

*Sada Full Sport Pack je volitelná.
**Výfuk Akrapovic je volitelným doplňkem sady Full Sport Pack a je třeba ho zakoupit samostatně.


Plamen nikdy nepohasíná

Koncepce zůstala stejná.

Tříčtvrtinový pohled zepředu na motocykl Honda Fireblade natočený doleva na závodním okruhu s jezdcem.

John McGuiness na motocyklu Fireblade vítězí závodu 2013 Senior Creg-ny-Baa.

Proto stále vítězíme v silničních závodech, například Isle of Man TT, kde model CBR1000RR Fireblade obsadil v roce 2013 na závodu superbiků první tři místa.

Demonstrace jezdeckého umění

John McGuiness projel cílem prestižního závodu Senior TT jako první a v barvách závodního týmu Honda Legends Race Team opět potvrdil svou dominanci zajetím rekordu okruhu na otevřené trati rychlostí 211,75 km/h.

 

 

Rozdělený snímek: Portrét Johna McGuinesse, tříčtvrtinový pohled zepředu na McGuinesse při jízdě na motocyklu Fireblade zvednutém na zadní kolo!
Tříčtvrtinový pohled na motocykl Honda Fireblade na závodním okruhu s jezdcem. Starý snímek (na silnici).

Mike Hailwood na vyjícím motocyklu RC166 získává titul mistra světa pro rok 1966.