Zavřít

Honda CBR1000RR Fireblade

Je čas převzít kontrolu

Je čas jednat

Posunout

Logo CBR1000RR.

Zažijte jízdu na zcela nové úrovni

Pod kapotáží nového modelu Fireblade s dravějším vzhledem najdeme jedinečný soubor těch nejdokonalejších součástí, jaké kdy byly na sportovním motocyklu použity.

Nejdůležitější prvky a funkce

Motocykl stvořený k závodění i běžné jízdě.

Nový CBR1000RR Fireblade je lehčí, silnější a vybavený vyspělejší elektronikou než kterýkoli předchozí model Fireblade a za všech okolností vám nabídne vynikající výkon.

Snímek motocyklu projíždějícího zatáčkou na závodní dráze

Dokonalý stroj pro jezdce

Plně vybavený pro jízdu na silnici i závodní dráze.

Jednou z mnoha výjimečných funkcí modelu CBR1000RR jsou tři volitelné jízdní režimy, pomocí kterých si tento stroj můžete naprogramovat pro nejrůznější podmínky. Lze ho podle potřeby vyladit tak, aby byl pohodlný a nabízel příjemnou jízdu. Pokud ale dostanete chuť na akci plnou adrenalinu, i tento požadavek dokáže splnit beze zbytku.

Detailní záběr klíčku zapalování a palivové nádrže motocyklu Honda CBR1000RR.
Detailní záběr motocyklu Honda CBR1000RR a jeho světlometů.
Boční záběr na motocykl s jezdcem na závodní dráze
Záběr zadního světla

Všechny jsou výkonné

K dispozici jsou tři modely Fireblade – a všechny budí respekt.

Boční záběr motocyklu Honda CBR1000RR. CBR1000RR Fireblade Je vybaven systémem volitelné kontroly trakce Honda HSTC (s integrovaným systémem zamezujícím zvedání předního kola a systémem pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou), volitelným systémem brzdění motorem, novým brzdovým systémem ABS, na přání dodávaným rychlořazením s asistentem pro podřazování, systémem pro volbu jízdních režimů a výkonu a plně nastavitelným odpružením Showa.
Boční záběr motocyklu Honda CBR1000RR Fireblade SP. CBR1000RR Fireblade SP Motocykl je vybaven semiaktivním elektronickým odpružením Öhlins a navíc systémem volitelné kontroly trakce Honda (HSTC), systémem zamezujícím zvedání předního kola, systémem pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou, volitelným systémem brzdění motorem, novým systémem ABS, rychlořazením (s asistentem pro podřazování) a systémem pro volbu jízdních režimů a výkonu. Technika odvozená z motocyklu RC213V-S pro závody MotoGP posouvá zážitky z jízdy na ještě vyšší úroveň.
Boční záběr motocyklu Honda CBR1000RR Fireblade SP2. CBR1000RR Fireblade SP2 CBR1000RR Fireblade SP2 je speciál s homologací pro jízdu na běžných pozemních komunikacích, vybavený koly Marchesini a připravený závodit. Motor je osazen přepracovanou hlavou válců: ventily, spalovací komory a písty. K dispozici jsou závodní sady.

Prozkoumat model SP a SP2

Lehčí, štíhlejší a rychlejší

Hmotnost jsme snížili plošně.

Přední tříčtvrtinový pohled na motocykl Honda CBR1000RR s jezdcem na závodní dráze.

Aerodynamicky dokonalý, stačí nasednout a vyrazit. Fireblade nabízí pocit naprosté stability při vysokých rychlostech jak na rovině, tak v zatáčkách.

Kapotáž

Podívali jsme se na kapotáž kousek po kousku a vtiskli jí štíhlé, ostré linie. Nešlo nám však pouze o vzhled. Nyní je také mnohem více aerodynamická. Nová kapotáž zajišťuje obtékání vzduchu kolem stroje tak, aby mu dodala na stabilitě při vysoké rychlosti. Šachty sání vedou vzduch dovnitř s cílem dosáhnout maximálního výkonu a chlazení.

Rám

Celohliníkový rám z odlévaných dutých profilů používá nyní tenčí profily, aniž by došlo ke snížení jeho pevnosti. Ve srovnání s předchozím modelem Fireblade se tak podařilo snížit hmotnost o 500 g. Pozornost věnovaná centralizaci hmoty umožnila výrazně zvýšit tuhost, stabilitu, odezvu a zpětnou vazbu při řízení.

Přední tříčtvrtinový pohled na motocykl CBR1000RR na stojanu v dílně.

Kyvné rameno systému zavěšení Pro-link a pomocný rám mají konstrukční tloušťku upravenou tak, aby se ušetřilo ještě více kilogramů. Opravdový rozdíl poznáte, pokud si vyzkoušíte jízdu na závodním okruhu.