Zavřít

Honda GL1800 Goldwing

Bezstarostný výkon

Proč plachtit, když můžete létat?

Posunout

Produktové logo modelu Honda Gold Wing

Jediný svého druhu.

Motocyklu Honda Gold Wing se nic nevyrovná. Má nezaměnitelné jízdní vlastnosti a zcela osobitý charakter.

Pevnost a stabilita

Zcela přepracovaný a upravený rám zaručuje agilní ovládání.

Boční pohled na model Honda Naked Gold Wing

Odstraňte panely kapotáže nového modelu GL1800 Gold Wing a zjistíte, že je nabitý inovativními technologiemi, které pozvednou cestování a výlety na vyšší úroveň. (Snímky nemusí zobrazovat evropské modely.)

Mnohem lehčí celohliníkový páteřový rám litý pod tlakem přináší agilní ovládání. Tradiční přední vidlice byla nahrazena systémem předního zavěšení se dvěma příčnými rameny. Je o 30 % plynulejší a poskytuje opravdu pohodlnou jízdu, ať už vyrazíte kamkoli.

Všestranný komfort

Zadní zavěšení je přepracovaný typ Pro-Arm použitý na modelu Honda Gold Wing úplně poprvé. Spolupracuje s jedinečným uspořádáním Pro-Link, které zaručuje vysokou úroveň komfortu. Předpětí zadní pružiny je elektricky nastavitelné do čtyř různých nastavení podle spolucestujícího a zavazadel.

Detailní záběr displeje TFT modelu Honda Gold Wing

Míru tlumení předního a zadního kola lze přizpůsobit, aby vyhovovala jízdnímu režimu zvolenému na displeji TFT.

Detailní záběr kombinovaného brzdového systému modelu Honda Gold Wing

Kombinovaný brzdový systém rovnoměrně rozděluje brzdnou sílu mezi přední a zadní kolo, což zaručuje účinné brzdění za všech podmínek.

Síla šestiválce

Podmanivý charakter výkonu modelu Gold Wing se nikdy nezmění.

Samotnou podstatou modelu Honda Gold Wing je nový šestiválec typu boxer o objemu 1 833 ccm, který poskytuje vynikající točivý moment 170 Nm při 5 500 ot/min. Nyní je o 6,2 kg lehčí, má 4 ventily na válec a hlavy Unicam. Přes nové elektronické ovládání plynu tak získáte silný, nekompromisní výkon na dálnici a citlivou odezvu při jízdě městem.

Jízda

Sedmistupňová dvouspojková převodovka třetí generace je navržena speciálně pro krále dlouhých výletů.

Převodovka DCT zaručuje mimořádně plynulé a rychlé změny převodových stupňů a eliminuje rázy při řazení. Nabízí tři provozní režimy: režim MT vám přenechává plnou kontrolu a umožňuje vám měnit stupně manuálně pomocí tlačítek řazení na řídítkách. Automatický režim D je ideální pro jízdu ve městě a na dálnici a zajišťuje mnohem nižší spotřebu paliva. Automatický režim S je sportovnější a před zařazením vyššího stupně povoluje vyšší otáčky motoru pro ještě úchvatnější zážitek z jízdy. Bude také dříve podřazovat pro dosažení lepšího brzdění motorem.

Inteligentní převodovka

Převodovka DCT v režimu D s vámi spolupracuje a zjišťuje, v jakém prostředí se pohybujete. Podle toho upraví nastavení od horských silnic po ulice města. Gold Wing je navíc vybavený systémem vypnutí motoru při volnoběhu, který snižuje spotřebu. Motor se po 3 sekundách vypne a při otočení rukojeti plynu znovu nastartuje. Díky asistentovi pro rozjezd v kopci nemusíte mít strach, že byste se ve svahu nechtěně rozjeli dozadu nebo dopředu. Tuto funkci zcela jistě oceníte.

Přední pohled na model Honda Gold Wing na silnici mimo město
Detailní záběr displeje TFT modelu Honda Gold Wing

Vše, co potřebujete, abyste zůstali ve spojení, máte po ruce na 7" displeji TFT. Pomocí hlasového ovládání a připojení přes Bluetooth® máte rovněž přístup k informacím a seznamům ve vašem mobilním telefonu.

Další inovativní funkcí je regulace převodových poměrů. Pro pomalé rychlosti a plynulé řazení jsou blíže u sebe, nicméně při vysoké rychlosti se odsunou dále od sebe, aby se snížily otáčky motoru. Velmi chytré řešení.

Výkon ihned po nastartování

Stvořili jsme jedinečný integrovaný startovací generátor (ISG), který zároveň funguje jako motor startéru a generátor, což snižuje hmotnost a spotřebu energie. Model Gold Wing umí také pomalu popojíždět vedle jezdce dopředu a dozadu, což oceníte hlavně při parkování.

Pohled zezadu na model Honda Gold Wing v přírodě

Převodovka DCT je k dispozici pouze s modelem Tour s airbagem.