Vyspělé hnací ústrojí e:HEV má tři autonomní systémy pohonu, které zajišťují výkon a hospodárnost: Elektrický pohon pro tichý a okamžitý výkon, hybridní pohon pro sportovní reakce a dlouhý dojezd a motorový pohon pro trvalou jízdu vyšší rychlostí.
Prelude je samonabíjecí a využívá kombinaci dvou elektromotorů, benzinového motoru a systému rekuperačního brzdění k dobíjení baterie elektromobilu za jízdy bez nutnosti připojení k elektrické síti. Na rozdíl od mild-hybridu může jezdit pouze na elektrický pohon - s okamžitou akcelerací z klidu, stejně jako elektromobil.
Model Prelude je vybaven stejným systémem adaptivních tlumičů jako uznávaný model Civic Type R. Tento systém je navržen tak, aby vyvážil přesné řízení se zvýšeným komfortem jízdy.
Technologie S+ Shift, navržená pro ty, kteří jezdí s vášní, simuluje virtuální řazení a umocňuje vzrušení výraznějším řazením a dynamickým zvukem motoru inspirovaným výkonem - poskytuje vám odezvu sportovního kupé při zachování účinnosti hybridu. Ti, kteří touží po větší kontrole, mají k dispozici pádla řazení na volantu, kterými mohou ručně ovládat jednotlivé rychlostní stupně.
Vyberte si z režimů Comfort, GT, Sport nebo přizpůsobte výkon Prelude své jízdě pomocí režimu Individual. Řazení S+ platí pro všechny režimy pro větší potěšení z jízdy.
Získejte potřebný výkon s působivými statistikami: Zrychlení 0-100 km/h za pouhých 8,1 sekundy, dojezd až 760 km na plnou nádrž, spotřeba paliva 5,2 l/100 km a emise od 95 do 141 g/km**.