
INTUITIVNÍ OVLÁDÁNÍ VŠEHO, NA ČEM ZÁLEŽÍ
Ovládací prvky, od ostré plnobarevné dotykové obrazovky multifunkčního displeje po spínače na levé straně řídítek, poskytují plnou kontrolu nad motocyklem Africa Twin.

SEDM ÚROVNÍ VOLITELNÉ KONTROLY TOČIVÉHO MOMENTU HONDA (HSTC)
Optimalizovaný systém HSTC pomáhá ovládat trakci zadního kola a je řízen vstupem v reálném čase do jednotky měření setrvačnosti (IMU), která funguje v šesti osách. Nabízí sedm úrovní: úrovně 1 až 4 poskytují minimální zásah a jsou rozmístěny úzce vedle sebe, aby zkušeným jezdcům umožňovaly přesnější odladění při jízdě v terénu, zatímco úrovně 5, 6 a 7 mají větší rozestupy, přičemž úroveň 7 nabízí nejvyšší úroveň kontroly. Systém HSTC je také možné vypnout.

SYSTÉM WHEELIE CONTROL ZAMEZUJÍCÍ ZVEDÁNÍ PŘEDNÍHO KOLA SE TŘEMI ÚROVNĚMI
V terénu je někdy potřeba zvednout přední kolo k překonání překážky nebo se může ocitnout ve vzduchu při skákání. Jednotka IMU měří úhel sklonu a v kombinaci s rychlostí předního a zadního kola řídí výšku předního kola v poměru ke zvolené úrovni zásahu. Úroveň 1 představuje minimální, úroveň 2 střední a úroveň 3 maximální zamezení zvedání předního kola. Systém zamezující zvedání předního kola lze také zcela vypnout.

SYSTÉM NÁKLONOVÉHO ABS PRO JÍZDU V ZATÁČKÁCH
Pro vyšší spolehlivost při zatáčení kontroluje systém ABS řízený jednotkou IMU brzdnou sílu v poměru k úhlu náklonu, rychlosti zpomalení a poměru prokluzu mezi předním a zadním kolem a udržuje tak maximální trakci. Míra zásahu systému ABS je závislá také na zvoleném jízdním režimu; v situacích s prudkým zastavením je také kontrolován zdvih zadního kola. K dispozici je také terénní nastavení a systém ABS zadní brzdy lze rovněž vypnout.

VOLITELNÁ DVOUSPOJKOVÁ PŘEVODOVKA (DCT)
Převodovka DCT, která je k dispozici jako volitelný doplněk montovaný ve výrobním závodě (pouze u nových modelů), je vybavena standardním manuálním režimem, ve kterém je možné řadit prostřednictvím ovládacích prvků na levé rukojeti řídítek, a dvěma automatickými režimy. Režim D nabízí komfort jízdy a nejlepší spotřebu pohonných hmot, zatímco režim S umožňuje výběr ze tří sportovních schémat řazení. Při podřazování převodovka DCT rovněž používá automatický meziplyn. Spínač G snižuje prokluzování spojky během řazení, což umožňuje přímější záběr na zadní kolo v terénu.

ŠEST JÍZDNÍCH REŽIMŮ
K dispozici jsou čtyři výchozí jízdní režimy, které jsou navrženy pro špičkový výkon ve většině situací: TOUR, URBAN, GRAVEL a OFF-ROAD. Každý z nich upravuje odezvu motoru a brzdění motorem, nastavení spínače G převodovky DCT a systém ABS pro jízdu v zatáčkách podle aktuálních podmínek. Dva uživatelské režimy vám také umožňují dosáhnout dokonalého nastavení, které bude vyhovovat vašim osobním potřebám. Volba jízdních režimů je jednoduchá – v levém horním rohu dotykové obrazovky.
DOTYKOVÁ OBRAZOVKA TFT
Plnobarevný multifunkční (MID) 6,5palcový dotykový displej TFT zajišťuje, že máte plnou kontrolu nad všemi systémy motocyklu Africa Twin.
A přizpůsobte si vše podle sebe – displej MID lze upravit tak, aby zobrazoval různé úrovně informací s ohledem na zvolený jízdní režim. Každý ze čtyř výchozích jízdních režimů – a také dva uživatelsky přizpůsobitelné režimy – lze zvolit v levém horním rohu 6,5placového dotykového displeje TFT. Zde je rovněž k dispozici nastavení SHOWA EERA™. Nastavení lze rovněž snadno provádět v rukavicích.
Apple CarPlay®
Každý potřebuje být v kontaktu, zvláště na dlouhých cestách. Displej MID tedy obsahuje aplikaci Apple CarPlay®, která umožňuje použití telefonu Apple iPhone® prostřednictvím dotykové obrazovky TFT bez zbytečného rozptýlení při jízdě (iPhone® se připojuje k nabíjecímu portu USB na pravé straně displeje MID). Můžete používat a zobrazovat navigační aplikace a prostřednictvím sluchátek Bluetooth nasazených na helmě můžete telefonovat nebo poslouchat hudbu.
ZOBRAZUJTE POUZE POŽADOVANÉ INFORMACE
PLNĚ PŘIZPŮSOBITELNÝ 6,5PALCOVÝ MULTIFUNKČNÍ DOTYKOVÝ DISPLEJ


Připojení Bluetooth
Displej MID nabízí rovněž možnost bezdrátového připojení Bluetooth pro zařízení iPhone® či Android. Po spárování můžete přehrávat seznamy skladeb a uskutečňovat hovory přes sluchátka nasazená na helmě, aniž byste museli pustit řídítka.