Close
Zavřít
Model CRF250 Rally s jezdcem na silnici v poušti při pohledu zprava
Model CRF250 Rally s jezdcem na silnici v poušti při pohledu zprava

Všudypřítomné dobrodružství

Honda CRF250 Rally

Model CRF250 Rally s jezdcem na silnici na pobřeží
Model CRF250 Rally s jezdcem na silnici na pobřeží

Duch rallye Dakar

Pro všechny s duší dobrodruha

Stroj nízké kubatury pro všestranné sportovně založené jezdce, kteří to myslí vážně.

Styl modelu CRF250 RALLY přímo vychází ze závodního motocyklu CRF450 RALLY týmu HRC pro rallye Dakar. Pyšní se vzhledem soutěžního stroje do pouště, který se dokáže postavit celému světu. Tento model přináší možnost zažít skutečné dobrodružství jezdcům, kteří dávají přednost lehkému a snadno ovladatelnému motocyklu. Kolem světa nebo jen kolem bloku ve vaší ulici. Motocykl je připraven vyrazit, kamkoli jen budete chtít, do terénu i na silnici.

CRF250 Rally záběr na zadní kolo.
CRF250 Rally záběr na světlomety
Levý poloprofil motocyklu Honda CRF250 EX Rally s jezdcem.
CRF250 Rally záběr na boční panel

VYBERTE SI SVŮJ STYL

Který si zvolíte – Enduro nebo Adventure?

Pravá strana CRF250 Rally CRF 250 RALLY Víceúčelový motocykl ve stylu Adventure s čtyřventilovým motorem DOHC splňujícím požadavky emisní normy EURO4. Je vybaven: odpružením Showa a palivovou nádrží o objemu 10,7 l. Rozvor 2 210 mm, světlá výška 270 mm, výška sedla 895 mm, brzdy s dvoukanálovým systémem ABS a LED světlomet se směrovými světly.
Pravá strana CRF250L CRF250L Víceúčelový motocykl ve stylu Enduro s čtyřventilovým motorem DOHC splňujícím požadavky emisní normy EURO4. Je vybaven: odpružením Showa a palivovou nádrží o objemu 7,8 l. Rozvor 2195 mm, světlá výška 255 mm, výška sedla 875 mm a dvoukanálové brzdy se systémem ABS.

POZNEJTE MODEL CRF250L

Vnitřní síla

Hnací sílu přebírá od svého příbuzného modelu: CRF250L.

Model CRF250 Rally s jezdcem na silnici na pobřeží

S výškou sedla 895 mm je o 20 mm vyšší než CRF250L a umožňuje tak lepší výhled do okolí.

Motor je přepracovaný kapalinou chlazený jednoválec o objemu 250 ccm plnící požadavky emisní normy EURO4. Je to čtyřventilový motor typu DOHC s výkonem 24,4 hp při 8 500 ot./min a točivém momentem 16,66 lb/ft při 6 750 ot./min, přičemž tyto parametry dosahuje díky propracovanému airboxu, tělu škrticí klapky a novému snadnějšímu výfukovému systému.

Zkouška terénem

Motor usazený do ocelového rámu se dvěma hlavními nosníky s oválným průřezem a dvojitého polokolébkového rámu představuje pevné spojení, které nabízí dostatečnou odolnost pro dlouhé výpravy do terénu.

Správné vyvážení

Primární vyvažovací hřídel omezuje vibrace motoru. Šestistupňová převodovka a spojka jsou vyrobeny tak, aby si poradily se zvýšeným namáháním při jízdě v terénu, a současně dokázaly nabídnout plynulost ovládání v městském provozu.

 

Levý zadní poloprofil motocyklu Honda CRF250 EX Rally.

Ochranný kryt (kluzná deska) chrání stroj zespoda, řadicí páka má sklopnou stupačku.