Close
Zavřít
Záběr zepředu na model CRF250L s jezdcem v lese
Záběr zepředu na model CRF250L s jezdcem v lese

Připraven na silnici i do terénu

Honda CRF250L

Černý model CRF250L s jezdcem v exteriéru
Černý model CRF250L s jezdcem v exteriéru

Dostanete se všude, kam potřebujete

Dravý a cílevědomý

Současný model CRF250L je náš dosud nejelegantnější, se stylem převzatým prakticky beze změn z motokrosových strojů.

Přidali jsme mu na výkonu, aby dokázal nabídnout více možností pro jízdu jak nováčkům, tak ostříleným jezdcům – bez ohledu na typ vyjížděk. Výrazné závodní barvy na nové kapotáži, které nezapřou inspiraci soutěžním motokrosovým motocyklem CRF450R, mohou působit agresivně. Ukrývají však stroj, který je přátelský a snadno se ovládá.

CRF250L záběr motoru.
CRF250L záběr na výfuk
CRF250L levá strana.
Detailní záběr na palivovou nádrž modelu CRF250L

VYBERTE SI SVŮJ STYL

Který si zvolíte – Enduro nebo Adventure?

Pravá strana CRF250L CRF250L Víceúčelový motocykl ve stylu Enduro s čtyřventilovým motorem DOHC splňujícím požadavky emisní normy EURO4. Je vybaven: odpružením Showa a palivovou nádrží o objemu 7,8 l. Rozvor 2195 mm, světlá výška 255 mm, výška sedla 875 mm a dvoukanálové brzdy se systémem ABS.
Pravá strana CRF250 Rally CRF250 RALLY Víceúčelový motocykl ve stylu Adventure s čtyřventilovým motorem DOHC splňujícím požadavky emisní normy EURO4. Je vybaven: odpružením Showa a palivovou nádrží o objemu 10,7 l. Rozvor 2 210 mm, světlá výška 270 mm, výška sedla 895 mm, brzdy s dvoukanálovým systémem ABS a LED světlomet se směrovými světly.

Prozkoumat model CRF250 RALLY

Silný záběr

Síla a výkon, které si poradí s drsným terénem i hladkým povrchem.

CRF250L s jezdcem v exteriéru

Motor o objemu 250 ccm nabízí dostatek točivého momentu pro situace, kdy narazíte na strmější úsek

Motor je přepracovaný kapalinou chlazený čtyřventilový jednoválec DOHC o objemu 250 ccm. Splňuje požadavky emisní normy EURO4 a zapalování se systémem PGM-FI zajišťuje přísun paliva přes větší, 38mm těleso škrticí klapky. To vše doplňuje propracovaný airbox a nový, lehčí výfukový systém, díky čemuž motor dosahuje výkonu 24,4 hp při 8 500 ot./min a točivý moment 16,66 lb/ft při 6 750 ot./min.

Pevný a štíhlý

Rám je vyroben z oceli, se dvěma hlavními nosníky oválného průřezu a dvojitým polokolébkovým rámem představuje pevné spojení, které nabízí dostatečnou odolnost pro dlouhé výpravy do terénu, ale současně je dostatečně štíhlé pro jízdy městským provozem.

Správné vyvážení

Primární vyvažovací hřídel omezuje vibrace motoru. Šestistupňová převodovka a spojka jsou vyrobeny tak, aby si poradily se zvýšeným namáháním při jízdě v terénu, a současně dokázaly nabídnout plynulost ovládání v městském provozu.

 

Tříčtvrťový pohled z přední pravé strany na model CRF250L

Motocykl CRF250L je lehký a hbitý, s konstrukčním řešením odolného motokrosového stroje, což se výborně hodí jak do městského provozu, tak na víkendovou vyjížďku do terénu.