Close
Zavřít
Model VFR800X s jezdcem na horské silnici při pohledu zprava
Model VFR800X s jezdcem na horské silnici při pohledu zprava

VFR800X Crossrunner

Unikněte všedním dnům

Nespoutaná svoboda

Nechte dopravní zácpy daleko za sebou a vychutnejte si jízdu po klikatých silnicích se zbrusu novým motocyklem VFR800X Crossrunner.

VZRUŠUJÍCÍ VÝKON

Sportovní, odvážný styl spolu s úžasným výkonem vidlicového čtyřválce vytvářejí jedinečný všestranný stroj.

 

UNIKNĚTE VŠEDNÍM DNŮM

Unikněte z města.

S novým motocyklem VFR800X Crossrunner zažijete pocit nespoutané svobody. Díky podvozku, který je shodný jako u motocyklu VFR800F, disponuje nový model odvážným sportovním stylem se silným vidlicovým čtyřválcem VTEC a odolným odpružením s dlouhým zdvihem. Motocykl je také praktický – má přední a zadní světla kompletně osazená diodami LED, 5stupňové vyhřívání rukojetí a nastavitelnou výšku sedla. Systém volitelné kontroly trakce (HSTC) a protiblokovací brzdový systém (ABS) přinášejí zvýšený pocit jistoty v náročných jízdních podmínkách.

 

Model VFR800X zaparkovaný na venkově s vedle stojícím jezdcem

ZVÝŠENÍ SPOLEHLIVOSTI

Robustní a zároveň minimalistický sportovní styl motocyklu VFR800X Crossrunner řady Adventure hrdě staví vidlicový čtyřválec VTEC a dvojitý páteřový rám na odiv a je připraven čelit všem situacím na silnici. Větší zdvih odpružení – vpředu a vzadu – zkrotí i nerovnosti silnice, zatímco vzpřímená jízdní poloha a široká řídítka zajišťují přesné, citlivé řízení a svižné ovládání, ať jste ve městě nebo na horské silnici. Zvládne též dlouhé vzdálenosti – díky možnosti nastavení výšky sedadla v rozmezí 815 až 835 mm zajišťujícího optimální pohodlí. 

 

 

Model VFR800X zaparkovaný na horské silnici při pohledu zprava

Plynulé ovládání

Strávili jsme mnoho let vývojem technologií, které z vaší jízdy učiní fascinující zážitek plný pohodlí. Věříme, že lepšího přehledu o dění na silnici docílíme lepším ovládáním.

VFR800X, tříčtvrťový přední snímek z levé strany

Světla LED

Charakteristický světlomet modelu VFR800X Crossrunner ve tvaru „X“ využívá jasné bílé světlo diod LED zajišťující zlepšenou viditelnost a průnik světelného paprsku. Tento jedinečný design snižuje v kombinaci s diodami LED koncového světla spotřebu elektrického proudu.

Volitelná kontrola trakce (HSTC)

Systém volitelné kontroly trakce (HSTC) pečlivě sleduje trakci zadního kola a prostřednictvím plynulého řízení motoru zajišťuje přilnavost pneumatiky na kluzkém povrchu. Ovládá se z řídítek a obsahuje tři režimy, které se zobrazují na přístrojovém panelu LCD.

 

VFR800X, záběr na zadní kolo.

Všestranný výkon

Vidlicový čtyřválec VTEC poskytuje větší točivý moment a výkon s charakteristickým projevem a jedinečný, působivý zvuk prostřednictvím výfuku s uspořádáním 4-2-1-1, který se rozezní, jakmile se zvýší otáčky.

Vše je uloženo v rámu zdokonaleného u modelu VFR800F, a to včetně 43mm teleskopické vidlice HMAS (Honda Multi-Action System) se zdvihem nápravy 131 mm a plynulého nastavení předpětí pružiny. Díky kombinaci s plynovým zadním tlumičem byl stvořen dravý všestranný stroj řady Adventure se sportovním srdcem přinášející univerzální využití a soustředěný výkon. 

 

Model VFR800X zaparkovaný na horské silnici při pohledu zprava