Tour
Toto je základní nastavení pro pohodlí a pohotovou odezvu výkonu s výchozím tlumením zavěšení a rozdělením brzdné síly.
Motocyklu Honda Gold Wing se nic nevyrovná. Má nezaměnitelné jízdní vlastnosti a zcela osobitý charakter.
Odstraňte panely kapotáže modelu GL1800 Gold Wing a zjistíte, že je nabitý inovativními technologiemi, které pozvednou cestování a výlety na vyšší úroveň.
Lehký celohliníkový páteřový rám litý pod tlakem zaručuje stabilitu při jízdě díky geometrii, která přináší agilní ovládání. Vepředu je systém zavěšení s dvěma příčnými rameny zodpovědný za dostatečnou absorpci nárazů a ostrou přesnost řízení.
Všestranný komfort
Zadní zavěšení je typu Pro-Arm a spolupracuje s jedinečným uspořádáním Pro-Link, které zajišťuje vysokou úroveň pohodlí. Předpětí zadní pružiny je se čtyřmi různými nastaveními elektricky nastavitelné tak, aby vyhovovalo cestujícím a zavazadlům. Pro lepší pohodlí jezdce a spolujezdce nabízí model Gold Wing Tour revidované nastavení tlumení vpředu a vzadu, které poskytuje hladkou, ale mimořádně kontrolovanou jízdu.
Míru tlumení předního a zadního kola lze přizpůsobit, aby vyhovovala jízdnímu režimu zvolenému na displeji TFT.
Dvojitý kombinovaný brzdový systém rovnoměrně rozděluje brzdnou sílu mezi přední a zadní kolo, což zaručuje účinné brzdění za všech podmínek.
Srdcem modelu Honda Gold Wing je šestiválec s protiběžnými písty o objemu 1 833 ccm, který poskytuje vynikající točivý moment 170 Nm při 5 500 ot./min. 4 ventily na válec, hlavy Unicam a elektronické ovládání plynu zajišťují vynikající výkon potřebný zejména na dálnicích, zatímco při jízdě ve městě oceníte nově vyladěné nastavení FI pro citlivou odezvu škrticí klapky.
Díky těmto volitelným jízdním režimům můžete zkrotit přísun výkonu šestiválcového motoru, nebo mu povolit otěže – záleží jen na vás.
Toto je základní nastavení pro pohodlí a pohotovou odezvu výkonu s výchozím tlumením zavěšení a rozdělením brzdné síly.
Tento režim nabízí silnou akceleraci, tužší tlumení a větší tlak na páčku zadní brzdy.
Volbou režimu Econ dosáhnete minimální spotřeby paliva a bezstarostné jízdy stálou rychlostí s výchozím tlumením a brzdnou silou zvýrazňující kvalitu jízdy.
Zvolením tohoto režimu vše ztlumíte s cílem omezení odezvy plynu a dosažení maximální jistoty na mokré a kluzké silnici. Funguje s výchozím rozdělením brzdné síly a mnohem měkčím tlumením zavěšení.
Systém kontroly trakce Honda zajišťuje ve všech 4 jízdních režimech dobré dávkování výkonu při zrychlování a vynikající trakci na kluzkém povrchu. V režimu SPORT umožňuje maximální akceleraci, díky čemuž budete doopravdy cítit, jak motor zabírá, takže si jej okamžitě zamilujete.
Převodovka DCT, optimalizovaná pro mimořádně plynulou odezvu v nízkých rychlostech, nabízí skvělé a rychlé řazení. Rovněž eliminuje rázy při řazení a má tři provozní režimy: Režim MT poskytuje plnou kontrolu a umožňuje ruční změnu převodových stupňů pomocí tlačítek na řídítkách. Automatický režim D je ideální pro jízdu ve městě a na dálnici a zajišťuje mnohem nižší spotřebu paliva. Automatický režim S je sportovnější a před zařazením vyššího stupně povoluje vyšší otáčky motoru pro ještě úchvatnější zážitek z jízdy. Bude také dříve podřazovat pro dosažení lepšího brzdění motorem.
Převodovka DCT v režimu D s vámi spolupracuje a zjišťuje, v jakém prostředí se pohybujete. Podle toho upraví nastavení od horských silnic po ulice města. Gold Wing je navíc vybavený systémem vypnutí motoru při volnoběhu, který snižuje spotřebu. Motor se po 3 sekundách vypne a při otočení rukojeti plynu znovu nastartuje. Díky asistentovi pro rozjezd v kopci nemusíte mít strach, že byste se ve svahu nechtěně rozjeli dozadu nebo dopředu. Tuto funkci zcela jistě oceníte.
Vše, co potřebujete, abyste zůstali ve spojení, máte po ruce na 7" displeji TFT. Pomocí hlasového ovládání a připojení přes Bluetooth® máte rovněž přístup k informacím a seznamům ve vašem mobilním telefonu.
Další inovativní funkcí je regulace převodových poměrů. Pro pomalé rychlosti a plynulé řazení jsou blíže u sebe, nicméně při vysoké rychlosti se odsunou dále od sebe, aby se snížily otáčky motoru. Velmi chytré řešení.
Zkonstruovali jsme jedinečný integrovaný startér-generátor (ISG), který funguje jako motor startéru a generátor současně, díky čemuž se podařilo snížit hmotnost a spotřebu energie. Model Gold Wing umí také pomalu popojíždět vedle jezdce dopředu a dozadu, což oceníte hlavně při parkování.
Naše jedinečná dvouspojková převodovka (DCT) je k dispozici u všech variant modelu Gold Wing.