Zavřít

CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

Jeďte kamkoli budete chtít

Výprava začíná tam, kde končí cesta

Posunout

Logo Africa Twin

Stvořen dobýt svět

Motocykl CRF1000L vychází z modelu NXR750, který se může pochlubit vítězstvím v rallye Dakar. Dokonale se hodí pro jízdy na dlouhé vzdálenosti i výpravy do terénu.

Dobrodružství pokračuje

Volání divočiny se může ozvat kdykoli.

A když se tak stane, je třeba být připraven. Africa Twin Adventure Sports má palivovou nádrž s velkým objemem, odpružení s dlouhým zdvihem zajišťujícím větší světlou výšku a lepší ochranu před nepříznivým počasím. Elektronické ovládání plynu disponuje třemi jízdními režimy a navíc režimem G pro jízdu v terénu. Dále pak celou řadou dalších inovativních prvků a funkcí, se kterými se dokážete dostat dále, než kdykoli předtím. Jako třešničku na dortu jsme přidali speciální barvy jako připomínku 30. výročí zahájení výroby tohoto motocyklu. Vypadá to, že vám nic nebrání vyrazit… jste připraveni?

Detailní záběr předních světel modelu Honda Africa Twin Adventure Sports
Detailní záběr motoru modelu Honda Africa Twin Adventure Sports
Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Africa Twin Adventure Sports se stojícím jezdcem, v horách
Detailní záběr předního kola modelu Honda Africa Twin Adventure Sports

Život není výlet s průvodcem

Dobrodružného ducha jen stěží udržíte na uzdě.

CRF1000L Africa Twin Adventure Sport se nezalekne ani těch nejnáročnějších cest na světě. Nic ho nezadrží, a nic nezadrží ani vás. Sever, západ, východ nebo jih – ať už se vydáte kterýmkoli směrem, tento motocykl vás tam doveze. Jak daleko se s ním vydáte, je jen na vás.

Dva lidé kempující u motocyklu Honda Africa Twin Adventure Sports, v noci, boční pohled

Záleží na detailech

Prozkoumejte jedinečné inovace a vlastnosti modelu Africa Twin Adventure Sports, díky kterým si udržuje náskok před konkurencí.

Záleží na detailech

Prozkoumejte jedinečné inovace a vlastnosti modelu Africa Twin Adventure Sports, díky kterým si udržuje náskok před konkurencí.

Záleží na detailech

Prozkoumejte jedinečné inovace a vlastnosti modelu Africa Twin Adventure Sports, díky kterým si udržuje náskok před konkurencí.

Rychlé srovnání

Na výběr jsou dva různé modely, a oba se nemohou dočkat, až se s vámi vydají za dobrodružstvím.

Boční pohled na model CRF1000L Honda Africa Twin Adventure Sports CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Motocykl má kapalinou chlazený osmiventilový paralelní dvouválec o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem s fázováním zapalování posunutým o 270° a hlavou válců Unicam s přepracovaným výfukem. Dále je tento model vybaven dvouspojkovou převodovkou (volitelná výbava), elektronickým ovládáním plynu se třemi jízdními režimy, spínačem G, volitelnou kontrolou točivého momentu Honda (HSTC) a funkcí brzdění motorem. Motocykl rovněž disponuje palivovou nádrží o objemu 24,2 litru, větší světlou výškou, vyhřívanými rukojeťmi, zvětšeným aerodynamickým krytem a systémem plně nastavitelného odpružení s vyšším zdvihem SHOWA.
Boční pohled na model CRF1000L Honda Africa Twin CRF1000L Africa Twin Ve srovnání s modelem Adventure Sports má minimalistický vzhled. Je o 2 kg lehčí, ale disponuje stejným kapalinou chlazeným osmiventilovým paralelním dvouválcovým motorem o objemu 998 ccm a přepracovaným výfukem. V jeho výbavě je dvouspojková převodovka, elektronické ovládání plynu se třemi jízdními režimy, spínač G, volitelná kontrola točivého momentu Honda (HSTC), funkce brzdění motorem, 18,8 litrová palivová nádrž a systém plně nastavitelného odpružení SHOWA.

Výkon velkého dvouválce

Dokonale vyvážený motor pro jízdu po silnici i dobrodružné vyjížďky v terénu.

Jezdec na motocyklu Honda Africa Twin Adventure Sports ve skluzu při jízdě terénem

Když spojíte maximální výkon 70 kW při 7 500 ot/min s točivým momentem 99 Nm při 6 000 ot/min, výsledkem je živé zrychlení na požádání. Motor modelu CRF1000L poskytuje dokonale vyváženou odezvu a trakci zadního kola.

Nový motor motocyklu CRF1000L je vybaven lehčím vyvažovacím hřídelem a přepracovanými systémy sání i výfuku pro dosažení vyššího točivého momentu ve středních otáčkách. Jde o kombinaci zajišťující svižnou a energickou odezvu, kdykoli budete chtít. Ve spojení se systémem řízení motoru vám motocykl poskytne jistotu při jízdě libovolným terénem – ve městě, mimo město i v poušti.

Lehký a kompaktní

Motor přispívá nejen k dosažení vyšší světlé výšky, ale také k pohodlí jezdce. Je zavěšen na 6 úchytech, čímž jsou vibrace omezeny na minimum. Podvozek s dvojitým polokolébkovým ocelovým rámem je pevný a mimořádně všestranný – jak pro jízdy vysokou rychlostí, tak neomezené schopnosti v terénu.

Dva jezdci na motocyklech Honda Africa Twin Adventure Sports na silnici
Dva jezdci na motocyklech Honda Africa Twin Adventure Sports vychutnávající si výhled z okraje útesu

S dvouspojkovou převodovkou se dostanete snadněji na vrchol. Je vybavena důmyslnou funkcí detekce svahu. Čím prudší svah je, tím více se přizpůsobí tak, aby vám zajistila tu nejlepší trakci a ovladatelnost.

Je to váš svět, prozkoumejte ho

Se třemi různými jízdními režimy vás nezaskočí žádný typ cesty.

Vše máte na dosah ruky, stačí zvolit jízdní režim podle nálady, schopností a panujících podmínek.

Jízdní režimy

K dispozici jsou tři přednastavené kombinace: TOUR využívá maximální nastavení výkonu a zajišťuje brzdění motorem ve středních otáčkách spojené s vysokou mírou zásahů systému volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC). Režim URBAN používá nastavení středního výkonu se stejnými úrovněmi nastavení systémů volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC) a brzdění motorem (EB) jako režim TOUR.

Vlastní nastavení

Čtvrtý režim USER umožňuje jezdci nastavit a uložit upřednostňovanou kombinaci úrovní výkonu, brzdění motorem a volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC). Nejlepšího výkonu v terénu dosáhnete stisknutím tlačítka G, které lze používat v libovolném režimu jízdy. Upravuje ovládání spojky a zajišťuje přímější záběr dvouspojkové převodovky.

Dvouspojková převodovka

Jak vyplývá z názvu, konstrukce využívá dvou spojek, které jsou nezávisle ovládané dvěma samostatnými hydraulickými okruhy. Jedna je určena k rozjezdu a řazení 1., 3. a 5. převodového stupně, druhá slouží pro potřeby 2., 4. a 6. převodového stupně. Při zvolení převodového stupně pak dochází k předávání funkce jedné spojky na druhou. Funkce je plynulá, rychlá a během přeřazování nevznikají rázy, což přispívá ke stabilitě motocyklu při řazení nahoru, dolů nebo přes jednotlivé stupně.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Africa Twin Adventure Sports s jezdcem v horách

Další 2,3 kg úspory hmotnosti bylo dosaženo použitím lithium-iontového akumulátoru. Jeho další výhodou je delší životnost a podstatně nižší míra samovybíjení – a to i v případě delší nečinnosti.

Detailní záběr přístrojového panelu modelu Honda Africa Twin Adventure Sports

Vyberte jízdní režim a o zbytek se postará převodovka DCT. Stačí uchopit řídítka a vyrazit za dobrodružstvím. Jízdní režim a systém volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC) lze průběžně nastavovat pomocí ovládacích prvků v bloku spínačů.

Jízdní styl

Standardní manuální režim umožňuje ovládat řazení pomocí spínače na levé rukojeti řídítek. Režim D nabízí optimální vyváženost mezi spotřebou paliva a komfortem jízdy, režim S poskytuje možnost volby tří různých sportovnějších schémat řazení.