Zavřít

CB1000R Neo Sports Café

Syrový, radikální, retro

Maximálně osobitý

Posunout

Logo motocyklu Honda CB1000R

Drsná nátura

Působivý, fantastický nový vzhled. Model CB1000R jsme obnažili ještě více – až na kost.

Nová streetová identita

Sportovní naháč, který se liší od ostatních.

Kompaktní a přesto robustní. Stačí letmý pohled na povrchovou úpravu leštěného kovu, která odráží tradici výkonných motocyklů Café Racer, a nebudete moci odtrhnout oči. Je to energický stroj, který se dobře ovládá a který stejně tak dobře jezdí. Pokud si troufáte, seznamte se s novým CB1000R.

Detailní záběr světlometu modelu Neo Sports Café CB1000R
Detailní záběr předního kola motocyklu Neo Sports Café CB1000R
Boční pohled na model Neo Sports Café CB1000R
Detailní záběr sedla motocyklu Neo Sports Café CB1000R

Štíhlý a dravý

Ještě minimalističtější naháč

Pod označením Neo Sports Café Racer se ukrývá nový model CB1000R v minimalistickém stylu. Motocykl, který byl zcela přepracován – s důrazem na prvky z kovu, se pyšní osobitým, agresivním charakterem. S motorovými kryty v syté černé je tento motocykl na ulici naprostým zjevením a kdekoli se s ním objevíte, vzbudí náležitou pozornost.

Zadní tříčtvrtinový pohled na model Honda New Sports Café CB1000R při jízdě ulicemi

Výrazné prvky výbavy

Prohlédněte si působivé detaily modelu CB1000R. Jedinečnou kombinaci sportovního naháče a minimalistického stylu Café Racer lze jen těžko přehlédnout.

Výrazné prvky výbavy

Prohlédněte si působivé detaily modelu CB1000R. Jedinečnou kombinaci sportovního naháče a minimalistického stylu Café Racer lze jen těžko přehlédnout.

Volba je na vás

Můžete se rozhodnout pro čistý minimalismus, nebo si vybrat stroj s výbavou navíc.

Boční pohled na nový model Honda Sports Café CB1000R Neo Sports Café CB1000R Model je postaven na zcela novém podvozku doplněném špičkovým odpružením Showa a brzdami se systémem ABS, předními s radiálními třmeny. Řadový čtyřválcový motor o objemu 998 ccm dostává pokyny prostřednictvím elektronicky ovládaného plynu, 3 jízdních režimů a rovněž režimu USER. Součástí výbavy je také antihoppingová pomocná kluzná spojka v olejové lázni, funkce brzdění motorem, systém volitelné kontroly točivého momentu Honda, kompletní osvětlení LED a přístrojový panel s LCD displejem.
Boční pohled na nový model Honda Sports Café CB1000R+ Neo Sports Café CB1000R+ Tento model má veškerou výbavu uvedenou výše a navíc se dodává s následujícím originálním příslušenstvím instalovaným ve výrobě: vyhřívané rukojeti, hliníkový kryt předního a zadního blatníku, větrný štítek, hliníkový kryt zadního sedla, mřížka chladiče s logem CB1000R a rychlořazení.

Zobrazit technické údaje

Výzva k jízdě

Sportovní jízdní vlastnosti, agresivní vzhled

Živý čtyřválec o objemu 998 ccm vybavený kovanými písty pro vysokou kompresi, stejně jako u modelu CBR1000RR, je upevněn do zcela nového podvozku tvořeného pevným ocelovým rámem s centrálním nosníkem a jednostranně zavěšeným kyvným ramenem. Díky maximálnímu výkonu 107 kW při 10 500 ot/min a točivému momentu 104 Nm při 8 250 ot/min získáte živé zrychlení, kdykoli bude třeba. V celém rozsahu otáček je k dispozici úchvatná kombinace vysokého výkonu a naprosté kontroly.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Neo Sports Café CB1000R se skladem v pozadí

Krátký první, druhý a třetí převodový stupeň s těsným odstupňováním a k tomu antihoppingová spojka nabízí při řazení nahoru i dolů na vedlejších silnicích plných serpentin ještě více zábavy.

Záběr modelu Honda New Sports Café CB1000R při výjezdu na rampu

Motocykl, který vypadá, a jezdí naprosto odlišně od všech, které tu byly před ním.

Snadno dostupný výkon

Objasnění výkonu a jízdních režimů.

Boční pohled na model Honda Neo Sports Café CB1000R s jezdcem, zaparkovaný před budovou

Uložením osobního nastavení si můžete model CBR1000 na míru upravit pro jízdu po městě nebo mu dopřát výkon pro adrenalinovou jízdu na otevřených silnicích.

K zajištění maximální ovladatelnosti a špičkových vlastností při využití celého výkonu slouží nově technologie elektronického ovládání plynu (TBW). Funguje prostřednictvím 3 jízdních režimů a ve spojení s volitelnou kontrolou točivého momentu Honda (HSTC) se jedná o dokonalou kombinaci, díky které budete chtít jezdit delší dobu, rychleji a dále.

Rain

Nastavení s nejnižším výkonem, jaký můžete vybrat, nabízí střední míru brzdění motorem (EB) a vysokou míru zásahů systému HSTC. Nižší míra výkonu a točivého momentu je směřována na první 3 převodové stupně, které za mokra potřebujete nejvíce.

Standard

Režim využívá střední nastavení jak výkonu, tak systému HSTC i brzdění motorem (EB). Omezuje výstupní výkon na první a druhý převodový stupeň a pracuje na základě výkonové křivky nacházející se těsně pod režimem SPORT. Při minimálním otočení plynové rukojeti je k dispozici omezená míra točivého momentu s cílem zajistit plynulou jízdu a stabilitu motocyklu při rozjezdech a zastavování. Umožňuje v menší míře prokluz zadního kola a dbá také na omezení zvedání předního kola.

Sport

Pokud chcete jet naplno, umožní vám tento režim využívat nastavení vysokého výkonu s nejmenší mírou zásahů systému EB a HSTC tak, aby na všech šest převodových stupňů bylo k dispozici 100 % výkonu. Je to jako povolit koni otěže. Rázem je ve všech polohách plynu dostupný maximální točivý moment s minimální mírou zásahů systému HSTC.

User

Programovatelný režim, který jezdci dává možnost vyladit si parametry uvedených 3 nastavení, a případně je uložit pro budoucí použití.