Prodejní úspěch značky Honda v Evropě

26. září 2016

Po silném začátku roku 2016 se v Evropě i v letním období nadále zvyšoval prodej vozů Honda.

Po kompletní aktualizaci nabídky vozů v roce 2015 je nyní jednou z nejrychleji rostoucích trendových automobilových značek v Evropě.

 

Do konce srpna prodala společnost Honda v zemích EU a EFTA celkem 107 616 vozů*, což představuje zvýšení o 31,6 procenta v porovnání se stejným obdobím roku 2015. Na tomto výsledku má podíl opětovné uvedení crossoveru HR-V a silný zájem o nový model Jazz. 

U řady Civic došlo rovněž k silnému zvýšení, které bylo podpořeno uvedením nového modelu Type R.

 

Prodej vozů Honda roste na všech pěti hlavních automobilových evropských trzích (Velká Británie, Německo, Francie, Itálie a Španělsko).

Jean-Marc Streng, generální ředitel divize osobních automobilů společnosti Honda Motor Europe, poznamenal: „S potěšením sledujeme, že silný prodej ze začátku roku 2016 přechází na setrvalý růst. Ještě více nás povzbuzuje plošná renesance značky Honda. Odbyt se zvyšuje na pěti hlavních evropských automobilových trzích. Navíc mezi zákazníky nejsou pouze fanoušci značky Honda - více než 60 % zákazníků si kupuje vůz značky Honda poprvé. Nadále evidujeme velké množství objednávek od zákazníků a jsme přesvědčeni, že tento pozitivní trend bude pokračovat.“

 

* Zdroj údajů: ACEA