Svět značky Honda

Inspirováno sny

Pohled ze strany na model Honda Civic 5D se zamyšleným mužem
Pohled ze strany na model Honda Civic 5D se zamyšleným mužem
Detailní záběr modelu Honda Civic Type R s časy kol na boku vozu
Detailní záběr modelu Honda Civic Type R s časy kol na boku vozu

Naše filozofie je založena na základním principu spokojenosti zákazníků a zlepšení kvality života. Vždy se budeme snažit rozvíjet nápady, naplňovat naše ambice a sdílet radost z jejich realizace s lidmi po celém světě.

Posunout

Logo značky Honda

Odvaha porušovat pravidla

„Pokud vytvoříte špičkový produkt, lidé si ho koupí“ – Soichiro Honda

Naše základní principy, zásady a přesvědčení

Naši zakladatelé Soichiro Honda a Takeo Fujisawa stvořili ze svého snu filozofii značky Honda. Ta má dva základní aspekty: respekt k jednotlivci a prvek zvaný „Tři potěšení“. I dnes se jí řídí všichni naši zaměstnanci a prostupuje všechny aktivity společnosti.

Vize značky Honda však nespočívá pouze ve slovech. Naši zaměstnanci vědí, že jim firma důvěřuje a vybízí je k podstupování výzev beze strachu z neúspěchu. Ve společnosti Honda si vážíme všech. Soichiro by si to ani jinak nepřál.

Respekt vůči jednotlivci

Iniciativa, důvěra, rovnost.

Společnost Honda je založena na vzájemném respektu. Víme, že lidé mají vlastní nápady, a proto podporujeme své zaměstnance, aby se jimi řídili a převzali za ně odpovědnost. Kultura vzájemné důvěry nám pomáhá spoléhat se jeden na druhého a sdílet mezi sebou informace.

Pohled shora na model Honda Jazz a dělníky v továrně
Robot Asimo a žáci ve Škole snů Honda.

Budoucí tvůrci snů – robot ASIMO baví žáky ve Škole snů Honda ve Swindonu.

Tři potěšení

Nákup, prodej, tvorba.

Potěšení z nákupu

Chceme, aby naši zákazníci cítili, že si vybrali správně, a užívali si jistotu, že jim bude Honda dlouho spolehlivě sloužit.

Potěšení z prodeje

Náš sortiment by měl motivovat prodejce. Dealerovi se špatně prodává produkt, který nebudí důvěru.

Potěšení z tvorby

Pokud jsou naši zákazníci a dealeři spokojení, pak mohou být naše týmy oddělení vývoje hrdé na dobře odvedenou práci.

Detailní záběr čtyřdveřového modelu Honda Civic s nosičem jízdních kol
Honda Uni Cub používaný v knihovně
První rodina, která si koupila model Honda FCX
Jamie Lee Curtis a její Honda Clarity FCX

Bílé kombinézy

„Dobré produkty nelze vyrábět ve špinavé továrně.“

Pohled zepředu na pětidveřový model Honda Civic a dělníky

I dnes všichni naši mechanici po celém světě stále nosí bílé kombinézy na počest Soichirovy původní myšlenky.

V továrně Honda nosí všichni bílé kombinézy, dokonce i prezident. Na bílém oděvu jsou nečistoty vidět: pokud budeme udržovat továrnu co nejčistší, žádnou špínu nikdy nespatříme. Této myšlenky Soichira Hondy z roku 1952 se držíme dodnes.

Potěšení z práce

Ve světě značky Honda chceme, aby všechny jejich práce bavila, aby mluvili otevřeně, naplňovali své ambice a cenili si odvahy. Jsme toho názoru, že to pomáhá našim zaměstnancům vytvářet vysoce kvalitní produkty nabízející dobrou hodnotu. Jaký je tedy náš cíl? Naprostá spokojenost zákazníků.

Soichiro Honda a pracovníci v továrně v bílých kombinézách

Soichiro Honda měl od samého počátku jasnou představu o tom, že bílé kombinézy budou symbolizovat čisté pracovní prostředí.“