Nový CMX1100 REBEL

Cena modelu: 259 900 Kč (standardní verze) a 284 900 Kč (DCT verze)!

24. listopadu 2020

Nový CMX1100 REBEL

Představení nového velkého modelu Honda Rebel

·       Zcela nový model CMX1100 Rebel v sobě kombinuje klasické estetické rysy s nejmodernějšími technologiemi

·       Připraven pro uvolněnou jízdu

·       Charakterní řadový dvouválcový motor s točivým momentem 98 Nm a výkonem 64 kW

·       Skvěle ovladatelný podvozek je vybaven prvotřídním odpružením a brzdami

·       4 jízdní režimy, 3úrovňový systém nastavitelné kontroly trakce a systém pro zamezení zvedání předního kola

·       K dispozici volitelná unikátní dvouspojková převodovka DCT

Společnost Honda Motor Europe s potěšením ohlašuje další přírůstek do její modelové řady pro nadcházející sezónu 2021: CMX1100 Rebel.

Dvouválcový CMX500 Rebel s motorem o objemu 500 cm3 určený pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2, jenž byl představen v roce 2017, nabídl unikátní základ pro nepřeberné množství úprav, v němž se tradice strojů kategorie „bobber“ snoubí s průlomovými nejmodernějšími řešeními. Atraktivní, zábavný a nenáročný – těmito vlastnostmi si získal srdce jezdců v celé Evropě. Díky tomu se v roce 2019 stal třetím nejprodávanějším custom strojem.

Pro rok 2021 nyní vedle CMX500 Rebel přichází i jeho větší a výraznější sourozenec: CMX1100 Rebel. Ten staví na vlastnostech, díky kterým je menší stroj tak úspěšný, a přidává k nim více výkonu, více charakteru a řadu nejmodernějších technologií značky Honda. Nabízí tak možnost postupu na větší stroj, ale i možnost přechodu z jiného segmentu pro širokou škálu jezdců hledajících motocykl, se kterým se budou moci odlišit. Tento stroj byl úmyslně navržen jako motocykl s dvojí osobností, jenž je stejně dobře vybaven na uvolněnou a klidnou jízdu, i na vzrušující akci v okamžiku, kdy se před jezdcem objeví silnice plná zatáček.

Ti, kteří přecházejí z menších strojů, u tohoto modelu ocení jeho příjemné rozměry, sedlo ve výšce 700 mm a pohotovostní hmotnost 223 kg; zkušenější jezdce ihned nadchne ovladatelnost podvozku tvořeného pevným trubkovým ocelovým rámem, 43mm kazetovou vidlicí, dvěma zadními tlumiči a radiálně umístěnou čtyřpístovou přední brzdou. A všichni pak ocení charakter a výkony řadového dvouválcového motoru o objemu 1 084 cm3 (odvozeného od jednotky použité v modelu CRF1100L Africa Twin), jenž se díky maximálnímu výkonu 64 kW a točivému momentu 98 Nm vyznačuje mimořádně silným zátahem v nízkých a středních otáčkách, charakterním chováním a výrazným zvukem.

Velký Rebel se i přes svůj obnažený charakter vyznačuje minimalistickými rysy. Ocelové blatníky vpředu i vzadu zakrývají široké pneumatiky; v kruhovém světlometu se mísí vzhled ze staré školy s moderními LED diodami a odráží se v něm kruhový negativní LCD přístrojový panel. Zadní sedlo lze rychle a snadno odšroubovat. Pod povrchem se nachází celá řada nejmodernějších funkcí: elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire - TBW) nabízející 3 přednastavené jízdní režimy a čtvrtý, který si může uživatel nastavit podle svých představ, systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) se 3 úrovněmi, technologie pro udržování adheze předního kola (Wheelie Control), tempomat, či volitelná unikátní dvouspojková šestistupňová převodovka DCT společnosti Honda.

Tato speciální kombinace klasického vzhledu a nejmodernějších technologií znamená, že nový CMX1100 Rebel přichází s unikátní nabídkou do segmentu trhu, kde je s výraznými inovacemi obtížné proniknout.