Hledáte opravdu všestranný motocykl? Tak ta je přímo zde. Model NC750X s dvouválcem s dlouhým zdvihem zvládne dojíždění do práce, cestování i všechno ostatní mezi tím. A navíc byl modernizován. Robustní výrazné provedení doplňuje světlomet LED a 5palcový displej TFT s jednoduchým připojením k chytrému telefonu Honda RoadSync. Přední kolo nyní brzdí dva kotouče, které zlepšují brzdný výkon, a na kapotáž byl použit materiál Durabio™. NC750X si také schovává v kapse jedno překvapení; 23 l integrovaného úložného prostoru, který pojme dobrodružnou celoobličejovou helmu. Nejde jen o myšlení mimo vyjeté koleje. Jde o dokonale promyšlený obestavěný prostor.
Ostrý výkon. Ostrý vzhled.
Model NC750X není jako ostatní motocykly.
Od každodenního dojíždění do práce až po víkendy na cestách nabízí dokonalý výkon, hospodárnost a pohodlí ve velmi příjemné formě. A ve svém vlastním, drsně minimalistickém stylu. Postoj s důrazem na přední část – díky robustní palivové nádrži a štíhlým bočním panelům – plynule přechází do přesně překreslených horní a spodní střední části kapoty s ostrými záhyby a detailními liniemi. Světlomet LED je dobře viditelný pro ostatní účastníky silničního provozu a výkonný pro jízdu v noci. Displej poskytuje dostatečnou ochranu před větrem a nepříznivým počasím.
Každá cesta začíná jediným krokem.
A těšíme se.
Usilujeme o nulový dopad na životní prostředí po celou dobu životnosti našich výrobků - pro budoucnost, která přesahuje naši dobu. Dosáhnout tohoto cíle nemusí být snadné, ale my budeme pokračovat v přijímání výzev, aniž bychom se vzdali. Model NC750X je součástí této cesty; je to první Honda, která používá barevnou pryskyřici Durabio™ - pryskyřici na biologické bázi - se šesti díly použitými na celém motocyklu.
Flexibilní. Přizpůsobivý. Výkon pro každý den, který se přizpůsobí vašim potřebám.
Motor NC750X využívá pokročilé řízení Throttle By Wire.
To znamená, že charakter výkonu, točivého momentu a brzdného účinku motoru – a úroveň systému volitelné kontroly točivého momentu Honda – lze přizpůsobit. Jsou zabudovány tři výchozí režimy: STANDARD pro střední úroveň výkonu motoru / brzdění a HSTC, SPORT poskytuje agresivnější výkon s minimálními zásahy HSTC, zatímco RAIN zmírňuje dodávku výkonu a využívá plynulejší řízení HSTC. Režim USER umožňuje přizpůsobení všech parametrů a čtyři různé způsoby řazení pro dvouspojkovou převodovku (DCT).
Rozdíl v detailech
Protože na těchto věcech záleží každý den.
Barva, která vyčnívá z davu
Porozhlédněte se a vyberte si to své.