NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Pokud svůj dotaz najdete níže, kliknutím si zobrazte odpověď, nebo vyjádřete svůj zájem a kontaktujte nás pro další podrobnosti.
O aplikaci Honda RoadSync
- Q. Co je to Systém hlasového ovládání chytrého telefonu Honda?
- Q. Co je aplikace Honda RoadSync?
- Q. Jaké funkce má aplikace Honda RoadSync?
- Q. Co je k používání systému hlasového ovládání chytrého telefonu Honda potřeba?
- Q. Se kterými sluchátky je kompatibilní? Doporučuje Honda nějaká sluchátka?
- Q. Pořídil jsem si model, který není kompatibilní se systémem hlasového ovládání chytrého telefonu Honda. Mohu funkci přidat později?
- Q. Ve kterých zemích můžu aplikaci Honda RoadSync používat?
- Q. Ve kterých jazycích existuje podpora?
- Q. Je aplikace Honda RoadSync kompatibilní s telefony iPhone (iOS)?
Použití aplikace Honda RoadSync
- Q. Mohu si během používání aplikace Honda RoadSync zobrazit obrazovku chytrého telefonu?
- Q. Jak mohu ovládat spínače na rukojeti, abych mohl používat Honda RoadSync?
- Q. Spínač na rukojeti řídítek neaktivuje aplikaci.
- Q. Na jaké místo mám chytrý telefon umístit?
- Q. Jaké příkazy lze použít pomocí funkce rozpoznávání hlasu?
- Q. Jaké navigační aplikace jsou podporovány?
- Q. Je na TFT měřiči zobrazena podrobná navigace?
- Q. Mohu pro volání používat aplikace třetích stran (WhatsApp, LINE atd.)?
- Q. Jaké aplikace pro zprávy lze použít?
- Q. Jak mohu změnit nastavení upozornění aplikace pro zprávy?
- Q. Jaké hudební aplikace lze použít?
- Q. Jak mohu změnit hudební aplikaci používanou v aplikaci Honda RoadSync?
- Q. Mohu úplně ztlumit zvuk?
- Q. Co je historie výletů?
- Q. Které funkce lze používat bez sluchátek?
- Q. Které funkce lze používat, pokud není na chytrém telefonu dostupné připojení k internetu?
- Q. Mohu nastavit, aby nedocházelo k automatickému připojení přes Bluetooth?
- Q. Jaký je v nastavení jazyka rozdíl mezi „Jazykem zvukového odposlechu“ a „Jazykem aplikace“?
- Q. Jak lze zjistit verzi aplikace?
- Jak mohu aplikaci Honda RoadSync vypnout?
Poruchy a jejich odstranění
- Q. Neslyším žádný zvuk.
- Q. Zvuk je slabý, jak mohu zvýšit hlasitost?
- Q. Zvuk hlasové odezvy je tišší než ostatní zvuky.
- Q. Převod textu na řeč nefunguje.
- Q. Poměr rozpoznávání hlasu není dobrý.
- Q. Neslyším zvukový signál pro spuštění rozpoznávání hlasu.
- Q. Rozpoznávání hlasu nefunguje.
- Q. Předčítají se nahlas informace o počasí, které nesouvisí s aktuální polohou.
- Q. Počasí se zřejmě nenačítá.
- Q. Při použití funkce hlasového vyhledávání pro navigaci se mi zobrazil text „Žádný výsledek“.
- Q. Při hledání navigace v okolí se mi zobrazil text „Žádný výsledek“.
- Q. Proč při pokusu o nastavení cíle dojde k chybě navigace?
- Q. Nelze přehrát hudba.
- Q. Došlo k „Chybě sítě“.
- Q. Aplikace zamrzla.
- Q. Aplikace Honda RoadSync nefunguje.
- Q. Nemohu vyřešit problém, i když jsem si přečetl často kladené dotazy.
- Q. Našel jsem chybu.
O aplikaci Honda RoadSync
Q. Co je to Systém hlasového ovládání chytrého telefonu Honda?
Díky systému hlasového ovládání chytrého telefonu Honda můžete svůj chytrý telefon ovládat hlasem a pomocí spínače na rukojeti řídítek – stačí propojit chytrý telefon a motocykl prostřednictvím funkce Bluetooth. Nainstalujte si aplikaci Honda RoadSync do chytrého telefonu a systém můžete začít používat.
Q. Jaké funkce má aplikace Honda RoadSync?
Aplikace Honda RoadSync poskytuje během jízdy na motocyklu řadu skvělých funkcí, včetně navigace, zasílání zpráv, handsfree volání, hudby a také předpovědi počasí pro aktuální polohu i cílovou destinaci. Aktualizovány budou i funkce, které lze používat mimo jízdu.
Q. Co je k používání systému hlasového ovládání chytrého telefonu Honda potřeba?
Potřebujete kompatibilní motocykl a aplikaci Honda RoadSync nainstalovanou v chytrém telefonu. Potřebujete také sluchátka Bluetooth vhodná pro jízdu na motocyklu. Další informace o této problematice získáte od některého z našich obchodních zástupců Honda u místního dealera, který vám ochotně pomůže.
* Chcete-li používat funkci rozpoznávání hlasu, potřebujete sluchátka s audio vstupem.
Q. Ve kterých jazycích existuje podpora?
Aplikace Honda RoadSync aktuálně podporuje více než 20 jazyků. Viz „Jazyk aplikace“ v pokročilém nastavení aplikace Honda RoadSync.
Pouze systém Android: Podporovaný jazyk pro zvukový odposlech závisí na technologii převodu textu na řeč v chytrém telefonu. Výchozí modul je Google TTS. Jazyk odposlechu můžete změnit v pokročilém nastavení „Jazyk převodu textu na řeč“ aplikace Honda RoadSync.
Instalace aplikace Honda RoadSync
Q. Kde si mohu stáhnout Honda RoadSync?
Aplikaci Honda RoadSync si můžete stáhnout z obchodu App Store pro zařízení se systémem iOS™ nebo z obchodu Google Play pro zařízení se systémem Android™.
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.honda.ms.dm.sab)
(https://apps.apple.com/in/app/honda-roadsync/id1575345943)
Q. Se kterými modely chytrých telefonů / operačních systémů je aplikace Honda RoadSync kompatibilní?*
Honda RoadSync je nyní kompatibilní s telefony iPhone (novějšími než iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone SE) se systémem iOS™ od verze 14, případně s telefony se systémem Android™ 8.0 nebo novějším a technologií Bluetooth BLE 4.2 nebo novější.
Chcete-li potvrdit, zda aplikace podporuje váš chytrý telefon, vyberte ikonu zobrazenou níže podle vašeho chytrého telefonu.
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.honda.ms.dm.sab)
(https://apps.apple.com/in/app/honda-roadsync/id1575345943)
* Kompatibilní modely chytrých telefonů mohou záviset na aktualizacích operačního systému.
* Společnost Honda netestovala všechny modely chytrých telefonů.
Připojení aplikace Honda RoadSync
Q. Proč musím aplikaci udělit různá oprávnění?
Aplikace Honda RoadSync potřebuje různá oprávnění pro přístup k datům a práci s nimi, stejně jako k funkcím informačního a zábavního systému, jako je například navigace, hlasové hovory, zasílání zpráv a hudba. V případě, že příslušná oprávnění neudělíte, nebudou tyto funkce k dispozici. Pokud jde o „přístup k poloze zařízení“, důvodem, proč je třeba „Povolit po celou dobu“, je to, že aplikace Honda RoadSync funguje na pozadí, i když je chytrý telefon zamčený.
Q. Lze připojit více chytrých telefonů současně? Kolik chytrých telefonů může být připojeno?
K jednotce Bluetooth v motocyklu může být vždy připojen jeden chytrý telefon. Chcete-li připojit chytré telefony, které nebyly zaregistrovány v jednotce Bluetooth v motocyklu, nejprve obnovte nastavení Bluetooth v motocyklu.
Použití aplikace Honda RoadSync
Q. Spínač na rukojeti řídítek neaktivuje aplikaci.
Nejprve zkontrolujte připojení Bluetooth.
U s přístrojovými panely TFT existují dva typy režimů přístroje: „Režim Honda RoadSync“ a „Výchozí režim“. Po připojení k aplikaci Honda RoadSync se přístroj automaticky přepne do „Režimu Honda RoadSync“. Podržením pravého tlačítka na řídítkách se přepnete do „Výchozího režimu“. Podržením levého tlačítka na řídítkách se přepnete do „Režimu Honda RoadSync“. Tyto funkce jsou popsány v tréninkovém režimu v aplikaci.
Q. Na jaké místo mám chytrý telefon umístit?
Abyste zajistili bezpečnost a zabránili pádu telefonu, nenechávejte chytrý telefon na motocyklu a mějte ho u sebe. Chytrý telefon využívá bezdrátového připojení pomocí funkce Bluetooth. Můžete jej tedy ovládat hlasem nebo pomocí spínače na rukojeti řídítek.
Q. Jaké příkazy lze použít pomocí funkce rozpoznávání hlasu?
Pouze systém Android: Pomocí rozpoznávání hlasu můžete vyhledávat cíle, kontakty a vkládat zprávy. Neexistují žádné hlasové příkazy.
Pouze systém iOS: Funkci rozpoznávání hlasu lze kvůli omezením systému iOS použít pouze pro zadávání textu hlasem při vyhledávání cíle.
Q. Mohu pro volání používat aplikace třetích stran (WhatsApp, LINE atd.)?
Pro systém Android:
Prostřednictvím aplikace Honda RoadSync nelze provozovat aplikace třetích stran pro volání. Volat můžete pomocí výchozí aplikace pro hovory.
Pro systém iOS:
Uskutečnění hovoru není podporováno z důvodu omezení systému iOS.
Q. Jaké aplikace pro zprávy lze použít?
Pro systém Android:
Viz „Výběr podporovaných aplikací pro zprávy“ v pokročilém nastavení.
Pro vytváření nových zpráv jsou podporovány pouze SMS. Na přijatou zprávu můžete odpovědět pomocí podporovaných aplikací pro zprávy.
Pro systém iOS:
Viz „Výběr podporovaných aplikací pro zprávy“ v pokročilém nastavení.
Kvůli omezením systému iOS je k dispozici pouze funkce přečtení přijatých zpráv.
Q. Jak mohu změnit nastavení upozornění aplikace pro zprávy?
Aplikaci pro zprávy můžete změnit v pokročilém nastavení aplikace Honda RoadSync. Ve výběru nastavení se zobrazí všechny podporované aplikace pro zprávy nainstalované v chytrém telefonu. Vybrané aplikace pro zprávy vás budou během jízdy upozorňovat na nové zprávy. Viz část „Jaké aplikace pro zprávy lze použít?“ výše.
Q. Jak mohu změnit hudební aplikaci používanou v aplikaci Honda RoadSync?
Pouze systém Android: Hudební aplikaci můžete změnit v pokročilém nastavení aplikace Honda RoadSync. Všechny podporované hudební aplikace nainstalované v chytrém telefonu se zobrazí jako volby k výběru.
Pouze systém iOS: Zařízení jsou kompatibilní pouze s aplikací Apple Music.
Q. Které funkce lze používat bez sluchátek?
Svůj chytrý telefon a motocykl můžete připojit přes Bluetooth, zobrazit pokyny k obsluze v tréninkovém režimu, přidávat oblíbené položky a upravovat nastavení aplikace. Pokud jde o signalizaci přístroje, při přijetí nové zprávy nebo hovoru se na přístroji zobrazí kontrolka. Protože je aplikace Honda RoadSync určena pro hlasové pokyny a odposlech, doporučuje společnost Honda používat aplikaci s vhodnými sluchátky.
*V případě systému iOS lze funkce volání ovládat pouze s kompatibilními sluchátky.
Q. Které funkce lze používat, pokud není na chytrém telefonu dostupné připojení k internetu?
I bez připojení k internetu můžete chytrý telefon a motocykl připojit přes Bluetooth, měnit nastavení aplikací, přehrávat místní hudbu a měnit hlasitost. Funkce, které vyžadují připojení k internetu, však fungovat nebudou.
Q. Jaký je v nastavení jazyka rozdíl mezi „Jazykem zvukového odposlechu“ a „Jazykem aplikace“?
Pro systém Android: „Jazyk aplikace“ značí jazyk, který aplikace používá na obrazovce. „Jazyk zvukového odposlechu“ značí jazyk hlasového odposlechu. Zkontrolujte obě nastavení, protože vaše požadavky týkající se jazyka zvukového odposlechu mohou být k dispozici i tehdy, když daný jazyk není k dispozici jako jazyk aplikace.
Pro systém iOS: Neexistuje žádná položka nastavení týkající se „Jazyka zvukového odposlechu“ a „Jazyka aplikace“.
Q. Jak mohu aplikaci Honda RoadSync vypnout?
Pro systém Android: Pokud máte zapnutou funkci automatického připojení / odpojení (ON) (výchozí nastavení: ON), aplikace se automaticky vypne, jakmile je motocykl vypnutý a přeruší se připojení přes Bluetooth. Pokud vypínáte z obrazovky aplikace, vyberte v Rychlých nastaveních možnost Vypnout.
Pro systém iOS: V aplikaci není nabídka vypnutí. Aplikace se automaticky vypne, jakmile je motocykl vypnutý a přeruší se připojení přes Bluetooth.
Poruchy a jejich odstranění
Q. Zvuk hlasové odezvy je tišší než ostatní zvuky.
Pouze systém Android: Pokud jste již nastavili hlasitost na 100 % a stále špatně slyšíte odposlech z aplikace, můžete zvýšit hlasitost převodu textu na řeč v chytrém telefonu v nastavení telefonu v části „Usnadnění“ (ve vyhledávacím řádku nastavení chytrého telefonu vyhledejte položku „Převod textu na řeč“, najděte položku „Zesílit hlasitost řeči“ a aktivujte ji).
(např.: Pixel4) Nastavení > Usnadnění > Výstup převodu textu na řeč > Klepněte na ozubené kolečko Nastavení vedle položky Preferovaný modul > Zesílit hlasitost řeči (zapnuto/vypnuto)
Q. Poměr rozpoznávání hlasu není dobrý.
Záleží na vašem prostředí. Chcete-li zlepšit rozpoznávání hlasu, vyzkoušejte následující postup,
- Zkuste zvýšit úroveň hlasitosti svých pokynů.
- Pokuste se mluvit po pípnutí, které oznamuje čas spuštění rozpoznávání hlasu.
- Zkontrolujte nastavení jazyka a nastavte jazyk, kterým mluvíte.
- Mikrofon sluchátek může ovlivnit vítr. Zkuste změnit polohu mikrofonu nebo použijte celoobličejovou helmu.
- Snažte se používat sluchátka s kvalitním mikrofonem.
Q. Neslyším zvukový signál pro spuštění rozpoznávání hlasu.
Pouze systém Android: Zkontrolujte „Hlasitost vyzvánění“ v nastavení hlasitosti chytrého telefonu. Pípání se ovládá pomocí „Hlasitost vyzvánění“ a ostatní funkce se ovládají pomocí „Hlasitosti médií“.
Pouze systém iOS: Potvrďte hlasitost systému pro použití textového vstupu pro vyhledávání cíle.
Q. Rozpoznávání hlasu nefunguje.
Pouze systém Android
Potvrďte níže:
- Vyzkoušejte jinou službu rozpoznávání hlasu, například Google Assistant.
- Zkontrolujte, zda jsou sluchátka Bluetooth správně připojena a zda je povolen mikrofon.
- Zkuste odpojit sluchátka Bluetooth a zjistit, zda rozpoznávání hlasu funguje prostřednictvím mikrofonu chytrého telefonu.
- Výkon rozpoznávání hlasu může být ovlivněn hlukem větru při jízdě. Zkuste používat celoobličejovou helmu, abyste se vyhnuli hluku větru.
Q. Proč při pokusu o nastavení cíle dojde k chybě navigace?
Pouze systém Android: Aktualizujte aplikaci Mapy Google na verzi 10.65.2 nebo vyšší. V případě operačního systému Android 7.1.1, je možné, že navigační funkci nebude možné použít. Zkontrolujte verzi operačního systému Android a pokud je verze 7.1.1, aktualizujte operační systém Android na verzi 7.1.2 nebo novější.
Na obrazovce nastavení aplikace vyberte hudební aplikaci Honda RoadSync a ujistěte se, že hudební aplikace může začít hrát na pozadí. Pokud hudba není připravena k přehrávání ve zvolené aplikaci, spusťte aplikaci, aby ji bylo možné přehrát, a poté ji ovládejte prostřednictvím aplikace Honda RoadSync.
Pouze systém Android: Zkuste „Vynutit zastavení“ aplikace. Níže je uveden postup potřebný k vynucenému zastavení.
1. Podržte ikonu aplikace v seznamu aplikací chytrého telefonu.
2. Otevřete „Informace o aplikaci“.
3. Vyberte „Vynutit zastavení“.
Pouze systém iOS: Zavřete aplikaci a znovu ji otevřete.