Minimalistický rychloměr
„Jednotlačítkový“ rychloměr je kompaktní 100mm ciferník s negativním LCD displejem a modrým podsvícením. Je překvapivě efektivní a nyní disponuje digitálním ukazatelem zařazených převodových stupňů.
A2
Řidičské oprávnění
471ccm
kapalinou chlazený motor
Strohý motocykl ve stylu „bobberu“ spojující ryzí tradiční vzhled s moderní technikou.
CMX500 Rebel je ztělesněním svobody pro všechny motocyklisty, především držitele řidičského oprávnění skupiny A2. Se silným kapalinou chlazeným řadovým dvouválcem usazeným do nízkého kolébkového rámu s aktualizovaným zavěšením, osvětlením, komfortními funkcemi a přístroji, jde o motocykl s úžasným vzhledem, který si můžete upravit podle sebe – vaší představivosti se meze nekladou.
Pohonnou jednotku tvoří osvědčený řadový dvouválcový motor s příjemnou, plynulou a lineární charakteristikou – ideální pro přechod z menšího motocyklu. Díky novému výfuku splňuje nyní motocykl normu EURO a doplnění pomocné a kluzné spojky pomáhá při řazení s o 30 % nižší potřebnou silou na páce. Jízdní poloha je po usazení s nataženými pažemi do nízké výšky sedla uvolněná, připravená na dálnici. I při nízkých rychlostech zůstává Rebel pohodlný a snadno ovladatelný.
Stylové inovativní prvky modelu Rebel vychází z hodnot jako jsou únik od všedního života a svoboda jednotlivce.
„Jednotlačítkový“ rychloměr je kompaktní 100mm ciferník s negativním LCD displejem a modrým podsvícením. Je překvapivě efektivní a nyní disponuje digitálním ukazatelem zařazených převodových stupňů.
Podobně jako u řady tradičních strojů je spínač zapalování umístěn pod palivovou nádrží na levé straně.
Kulatý LED světlomet upevněný do tlakově lité hliníkové objímky s působivým novým vnitřním designem je umístěn vysoko vpředu a vzdává hold dřívější éře. Ukazatele směru nyní také využívají technologii LED.
Široké ráfky a robustní pneumatiky ve stylu „bobber“ dokonale ladí s dvoupístkovým třmenem vpředu. Vzadu je jednopístkový typ a součástí standardní výbavy je rovněž dvoukanálový systém ABS.
41mm sloupky přední vidlice jsou široce rozkročené pro jistou stabilitu, pohodlí a styl. Pro zlepšení jízdy také využívají upravenou tuhost pružin a tlumení. Kyvná vidlice z trubkové oceli o průměru 45 mm spolupracuje s dvojitými tlumiči s nastavitelným předpětím Showa, které jsou nyní plněny dusíkem, s tužšími pružinami odpovídajícími přední vidlici.
Stupačky jsou uchyceny uprostřed a umožňují tak uvolněnou jízdní polohu. Dobře kombinují se štíhlými rozměry modelu Rebel a s nízkou výškou sedla 690 mm a zvyšují pohodlí odvozené z nové konstrukce sedla – delší cesty jsou tak ještě příjemnějším zážitkem.
Pevné došlápnutí nohama na zem přináší v městském provozu větší jistotu při častém sundávání nohou ze stupaček.
Je dost štíhlý na to, aby se dokázal proplést hustým městským provozem, a díky nízko umístěnému sedlu nabízí dokonalé pohodlí a jisté ovládání.
Na rozdíl od modelu CBR500R vyladěného na výkon ve vysokých otáčkách používá motor modelu Rebel odlišný přístup s přepracovaným mapováním vstřikování paliva PGM-FI a má tudíž zcela jiný charakter. Poskytuje dostatek výkonu v nízkých otáčkách a silnější točivý moment 43,2 Nm při 6 000 ot/min. Ve spojení s maximálním výkonem 34 kW při 8 500 ot/min nabízí příjemné zrychlení a dokonale se hodí pro jízdu stálou rychlostí.
Výfuk s uspořádáním 2-1 využívá dvě komory rezonátoru a tlumičem průměru 120 mm ve stylu „shotgun“. Vnitřní přepracování a nový snímač A/F pomáhají motoru plnit normu EURO5, zatímco vznikající zvuk má díky 180° fázovému zapalování hluboký tón. Zařaďte všechny stupně šestistupňové převodovky a překvapí vás, jaký silný dojem na vás tento motor udělá.
Projeďte se a zakuste svobodu – jako rebel.
Dává vám svobodu kdykoli vyrazit, kam jen budete chtít. CMX500 Rebel skvěle zapadá mezi menší stroje a motocykly vyšší kubatury.