Close
Honda SH125i, pravý přední poloprofil
Honda SH125i, pravý přední poloprofil

Nemilosrdná elegance

Honda-SH125i, levý přední poloprofil s jezdcem zatáčejícím na silnici doleva
Honda-SH125i, levý přední poloprofil s jezdcem zatáčejícím na silnici doleva

ŽIVOT SE POHYBUJE RYCHLE JAKO NÁŠ NOVÝ SKÚTR SH125i

VYTVOŘEN Z ÚSPĚCHU

To nejlepší nemůžete přehlédnout.

Život ve městě běží velkým tempem. Neustále řešíme, kde a kdy máme být, a jak s tím vším udržet krok. A užít si při tom spoustu zábavy. Všechno to zvládneme díky instinktu i genetické výbavě, stejně jako náš nádherný, zbrusu nový skútr SH125i. Díky jeho elegantnímu, svěžímu sportovnímu vzhledu doplněnému o výkonnější, úspornější 4ventilový 4taktní motor eSP+ vybavený systémem HSTC zůstanete na čele smečky.

Ultramoderní mobilita

Pro vyšší pohodlí byl integrován USB port, který umožňuje nabíjení na cestách. Pečlivá změna geometrie zavěšení zadního kola zvýšila kvalitu a komfort jízdy pro řidiče i spolujezdce. Zcela nový přístrojový panel LCD ukazuje jasně a přesně to, co potřebujete vědět, a plně LED osvětlení je ostré a vysoce viditelné.

Honda-SH125i, levý přední poloprofil s jezdcem při parkování
Honda-SH125i, přední pohled, detail předního světlometu

Snadná jízda

Inteligentní klíček Honda Smart Key ovládá zapalování, sedadlo, plnicí víčko a zámek řízení přímo z vaší kapsy. Doplňkový chytrý horní kufr se automaticky uzamkne a jednoduše se otevře pomocí tlačítka umístěného na nosiči. K dispozici je také výběr extra ochrany před nepříznivým počasím, jako je třeba čelní štít nebo kryty rukou pro zimní dojíždění.

Honda-SH125i, levý profil

Přesunuli jsme pár prvků a díky lehkému novému rámu vytvořili o 50 % větší prostor, takže vám po uložení celoobličejové helmy ještě pořád zbude dost místa na další věci.

Na detailech záleží

Prohlédněte si jedinečné prvky, díky kterým je skútr SH125i na špici své třídy.

VYLEPŠENÝ DYNAMICKÝ VÝKON

Nový kapalinou chlazený 4ventilový motor eSP+ našeho skútru SH125i je rychlejší, úspornější a čistší než kdy předtím.

Aby se náš skútr SH125i udržel na špici, vybavili jsme jej přepracovaným kapalinou chlazeným 4ventilovým 4taktním motorem eSP+ o objemu 124,8 ccm, který hladce dosahuje vyššího výkonu (9,2 kW při 8250 ot.) a točivého momentu (11,4 Nm při 6500 ot.). Rozjezd ze stání i akcelerace při jízdě, stejně jako maximální rychlost, jsou tak vyšší než u předchozí generace modelu SH125i. A to se v rušném provozu hodí.

Úsporný a čistý

Spotřeba paliva (bez aktivovaného vypnutí motoru při volnoběhu) klesla z 2,31 l/100 km u 2ventilového motoru eSP+ na 2,24 l/100 km u 4ventilového motoru eSP+ (režim WMTC). Pro majitele, stejně jako pro jeho stroj, který většinu svého času stráví v městském prostředí, je důležité, že motor eSP+ skútru SH125i nyní splňuje normu EURO5. Povolené emise výfukových plynů stanovené normou EURO5 jsou přitom výrazně nižší oproti normě EURO4.

TECHNOLOGIE VYPNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

AUTOMATICKÉ VYPNUTÍ A SPUŠTĚNÍ MOTORU NA SVĚTLECH

Honda-SH125i, detail pravé otočné rukojeti
Honda SH125i, pravý přední poloprofil s jezdcem ve městě

Další skútry