Zavřít

Honda CRF250R

NEJLEPŠÍ ZRYCHLENÍ VE SVÉ TŘÍDĚ

RYCHLÝ STROJ K ŘEZÁNÍ ZATÁČEK

ŠPIČKOVÝ VÝKON, VYŠŠÍ TOČIVÝ MOMENT

Motocykl CRF250R má ohromující výkon motoru DOHC ve vysokých otáčkách, posílili jsme však točivý moment v nízkých otáčkách, abychom zlepšili akceleraci ze zatáček.

DOKONALÝ START

3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC dávají motocyklu CRF250R možnost prudkého výjezdu z místa, bez ohledu na vaše řidičské schopnosti nebo jízdní podmínky.

Posunout

Logo produktu Honda CRF250R

Připraven do akce

Tempo třídy MX2 je závratné. Naše však také. Zcela nový stroj CRF250R uvedený v roce 2018 jsme znovu vylepšili. Takže pokud chcete zkracovat časy, vsaďte na motocykl CRF250R. Přesně k tomu byl stvořen.

Absolutní kontrola nad rozjezdem. Plus.

Vyzkoušejte ho jako první. A už ho nepusťte z ruky.

Motor DOHC s elektrickým startérem v motocyklu CRF250R si udržuje vysoký výkon ve vysokých otáčkách a přináší výrazné posílení v nízkých otáčkách. Řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC zajišťuje vždy perfektní rozjezd a tlačítko volby režimu motoru (EMSB) se 3 režimy vám dává kontrolu nad přenosem výkonu. Nový přední brzdový třmen zesiluje brzdnou sílu a odezvu, řídítka Renthal Fatbar jsou nyní standardně montována s upevněním nastavitelným ve 4 směrech podle potřeb jezdce. Třešničkou na dortu jsou černé ráfky DID a modernizované chrániče vidlice a vany. Chcete mít našlápnuto k vítězství? Závoďte s červenou. Závoďte s CRF250R.

CRF250R, detailní záběr motoru
CRF250R, detailní záběr motoru
CRF250R, ve vzduchu nad polní cestou, 3 čtvrtiny zleva zepředu
CRF250R, ve vzduchu nad polní cestou, 3 čtvrtiny zleva zepředu

MOTOKROS NEBO ENDURO

Vyberte si svůj stroj

CRF250RX, zprava CRF250RX Zcela nový motocykl CRF250RX je odrazem modelu CRF450RX a jeho základem je model CRF250R. Tento silný stroj je rychlý a snadno ovladatelný a nabízí úpravy, díky kterým se dokonale hodí pro cross-country/trail. Hodí se ke stoupání do kopce plného kořenů i k ukrajování drahocenných sekund speciálního závodního testu.
CRF250R, zprava CRF250R Honda CRF250R v neúprosné třídě MX2 vždy dokázala bojovat. Je to stroj, který se vyvinul do základní platformy, kterou může naplno využít jak amatérský motokrosový nadšenec, tak profesionální závodník. Díky vyššímu výkonu v nízkých otáčkách, neuvěřitelnému výkonu ve vysokých otáčkách a modernizovanému šasi vám dá náskok.

Prozkoumat model CRF250RX

VYSOKÝ VÝSTUPNÍ VÝKON

Stejně silný výkon ve vysokých otáčkách a zvýšený v nízkých.

Čtyřventilový motor DOHC v motocyklu CRF250R má neuvěřitelně vysoký špičkový výkon. Tým HRC mu však chtěl dát ještě něco navíc – vyšší točivý moment v nižším rozsahu otáček. Dosáhl toho díky 44mm tělesu škrticí klapky zvyšujícímu rychlost proudění vzduchu, úpravou tvaru sacích i výfukových otvorů a omezením „zavíracího“ profilu vačky výfukového ventilu o 2°. Pravý výfukový svod je navíc o 50 mm kratší. Motory Honda jsou proslulé svou odolností a nová tryska pístu s pěti otvory zajišťuje optimální chlazení pístu a časování zapalování.

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC bylo vytvořeno s pomocí profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní režimy a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. 1. úroveň pracuje při 8 000 ot/min a je vhodná do bláta (nebo pro méně zkušené jezdce). 2. úroveň představuje základní nastavení do sucha a pracuje při 8 500 ot/min. 3. úroveň se aktivuje při 9 500 ot/min a je určena pro zkušené jezdce.

CRF250R, zepředu
CRF250R, detailní záběr motoru

Tlačítko volby režimu motoru (EMSB)

MX tratě jsou nepředvídatelné a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. A přesně k tomu slouží tlačítko volby režimu motoru se 3 režimy. 1. režim poskytuje vyvážený výkon a moment a hodí se do většiny podmínek. 2. režim uhlazuje dávkování výkonu a momentu a zlepšuje trakci zadního kola na kluzké zemi nebo blátě, zatímco 3. režim umožňuje agresivní rozjezd na hlubokém písku.

 

Výsledek zrozený ze závodů

Šasi zdokonalené touhou soupeřit.

CRF250R, zprava

Model CRF250R je navržen na základě principu „centralizace hmoty“ – v jeho hliníkovém zkoseném rámu sedmé generace s dvojitým nosníkem jsou všechny součásti uloženy co nejblíže k nízkému těžišti, aby se zlepšila trakce zadního kola. Plně nastavitelná 49mm přední vidlice Showa s ocelovou pružinou je vyvážena plně nastavitelným zadním tlumičem Showa. Obojí zajišťuje poddajné řízení a zpětnou odezvu. Modernizovaný přední brzdový třmen používá písty různých velikostí (je lehčí a výkonnější), zatímco nový chránič vidlice zajišťuje elegantní ochranu proti poškození od kamenů.

Řídítka Renthal

Řídítka Renthal Fatbar snižují hmotnost systému řízení a mírně pohodlně pruží. Horní část přední vidlice umožňuje upevnění řídítek ve dvou polohách, které jsou od sebe vzdáleny 26 mm. Pokud držák otočíte o 180 stupňů, řídítka lze posunout o dalších 10 mm od základní polohy, takže máte k dispozici čtyři jedinečné jízdní polohy.

CRF250R, detailní záběr řídítek

Zobrazené snímky neodpovídají evropským technickým údajům

CRF250R, detailní záběr motoru