Close
Zavřít

Honda CRF250R

NEJLEPŠÍ ZRYCHLENÍ VE SVÉ TŘÍDĚ

RYCHLÝ STROJ K ŘEZÁNÍ ZATÁČEK

ŠPIČKOVÝ VÝKON, VYŠŠÍ TOČIVÝ MOMENT VE STŘEDNÍCH OTÁČKÁCH

Abychom využili všech výhod, spojili jsme velký točivý moment motoru DOHC v nízkých otáčkách a výbušný výkon ve vysokých otáčkách s posílením výkonnostních parametrů ve středních otáčkách.

ŠASI NOVÉ GENERACE

Rám a zadní kyvná vidlice modelu CRF250R jsou nové a jsou převzaty přímo z modelu CRF450R. Jsou lehčí a mají vyváženě naladěnou tuhost pro hladký průjezd rychlými oblouky s nerovným povrchem.

Posunout

Logo produktu Honda CRF250R

Připraven do akce

Tempo třídy MX2 je závratné. Naše však také. Znovu jsme stroj zmodernizovali. Takže pokud chcete zkracovat časy, vsaďte na motocykl CRF250R. Přesně k tomu byl stvořen.

Absolutní kontrola nad rozjezdem. Plus.

Vyzkoušejte ho jako první. A už ho nepusťte z ruky.

Nový motor DOHC modelu CRF250R s elektrickým startérem má kromě velké síly v nízkých otáčkách i výkonu ve vysokých otáčkách také o 10 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min, a to díky revidované spalovací komoře, časování vačky a zvýšené účinnosti sání a výfuku. Systém řízení rozjezdu HRC zajišťuje vždy perfektní rozjezd a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy vám poskytuje kontrolu nad přenosem výkonu. A aby bylo možné lepší parametry motoru využít, jsou nyní rám a zadní kyvná vidlice modelu CRF250R shodné se stávajícím modelem CRF450R. Zavěšení kol Showa pak zajišťuje lepší odpružení při nízkých rychlostech. Chcete mít našlápnuto k vítězství? Závoďte s červenou. Závoďte s motocyklem CRF250R.

CRF250R, detailní záběr motoru
CRF250R, detailní záběr motoru
CRF250R, ve vzduchu nad polní cestou, levý přední poloprofil
CRF250R, na polní cestě

MOTOKROS NEBO ENDURO

Vyberte si svůj stroj

CRF250R, zprava CRF250R Honda CRF250R v neúprosné třídě MX2 vždy dokázala bojovat. A vyvinula se v platformu, kterou může naplno využít jak amatérský motokrosový nadšenec, tak profesionální závodník. Lepší výkony ve středních otáčkách – stejně neuvěřitelné výkony ve vysokých otáčkách – a k tomu navíc šasi stávajícího modelu CRF450R, to vše udrží jezdce na špici smečky.
CRF250RX, zprava CRF250RX Model CRF250RX je odrazem většího modelu CRF450RX a vychází ze základu v modelu CRF250R. Tento silný stroj je rychlý a snadno ovladatelný a nabízí úpravy, díky kterým se dokonale hodí pro cross-country a trail. Hodí se ke stoupání do kopce plného kořenů i k ukrajování drahocenných sekund v těžkých zkouškách při závodech.

Prozkoumat model CRF250RX

VYSOKÝ VÝSTUPNÍ VÝKON

Vynikající špičkový výkon, větší síla v nízkých a středních otáčkách.

Jezdci na modelu CRF250R oceňují neuvěřitelnou živost čtyřventilového motoru DOHC ve vysokých otáčkách a zároveň i sílu v nízkých otáčkách. Tým HRC mu však chtěl dát ještě něco navíc. O 10 % vyššího točivého momentu v rozmezí 6–10 000 ot./min bylo dosaženo pomocí nového profilu vačky a tvarování sacích a výfukových kanálů, koruny pístu a spalovací komory a také díky novému časování výfukového ventilu. Druhý rychlostní stupeň je blíže třetímu, aby se motor při přeřazení vzhůru udržel v otáčkách, třetí a čtvrtý stupeň dále dostaly novou povrchovou úpravu pro zvýšení životnosti. A stejně jako u modelu CRF450R umožnilo přidání snímače polohy převodů použít tři specifické mapy zapalování pro první a druhý rychlostní stupeň, pro třetí, čtvrtý a pátý stupeň. 

Systém řízení rozjezdu HRC

Systém řízení rozjezdu HRC byl vytvořen s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

CRF250R, zepředu

Tenké čelní kanály vedou proud vzduchu k chladičům, což znamená větší objem.

CRF250R, detailní záběr motoru

Síla od nízkých otáček přes střední až po fantastický výkon ve vysokých otáčkách. Motor modelu CRF250R je opravdový tahoun

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. A přesně k tomu slouží tlačítko volby režimu motoru se 3 režimy. 1. režim poskytuje vyvážený výkon a moment a hodí se do většiny podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

 

Výsledek zrozený ze závodů

Šasi zdokonalené touhou soupeřit.

CRF250R, zprava

Zavěšení Showa bylo přepracováno, aby dokázalo zajistit lepší odpružení při nízkých rychlostech.

Nový rám a zadní kyvná vidlice jsou u modelu CRF250R totožné s modelem CRF450R a mají pečlivě naladěné vyvážení tuhosti a zároveň nastavené lepší odpružení při nízkých rychlostech u plně nastavitelného předního i zadního zavěšení Showa. Výsledkem je lepší stabilita, pocit z jízdy a přesnost při projíždění rychlých oblouků s nerovným povrchem. Nové lehčí stupačky mají vnitřní konstrukci složenou ze čtyř vláken pro rychlejší čištění bláta, box pro akumulátor je nyní umístěn o 28 mm níže, aby se snížilo těžiště. Přední brzdový třmen využívá 30mm a 27mm pístky a brzdovou hadici s nízkou roztažností pro citlivé dávkování brzdné síly. Nový materiál zadního brzdového obložení zvyšuje odolnost.

Řídítka Renthal

Řídítka Renthal Fatbar snižují hmotnost systému řízení a mírně pohodlně pruží. Horní část přední vidlice umožňuje upevnění řídítek ve dvou polohách, které jsou od sebe vzdáleny 26 mm. Pokud držák otočíte o 180 stupňů, řídítka lze posunout o dalších 10 mm od základní polohy, takže máte k dispozici čtyři jedinečné jízdní polohy.

CRF250R, detailní záběr řídítek

Uvedené obrázky neodpovídají evropské specifikaci.

CRF250R, detailní záběr motoru

Rám a zadní kyvná vidlice byly převzaty přímo z modelu CRF450R.