Honda CRF450R – UŽIJTE SI KAŽDÝ OKAMŽIK
Honda CRF450R – UŽIJTE SI KAŽDÝ OKAMŽIK

CRF450R

UŽIJTE SI KAŽDÝ OKAMŽIK

Teď už je to jen na vás

Lehký. Velmi lehký. Díky vyváženému podvozku a přepracovanému zavěšení Showa, které zajišťuje vyšší rychlost při jízdě v zatáčkách, si budete kolo po kole zlepšovat čas. A motor, který vás vytáhne z nuly do červeného pole otáček, budete mít pravou rukou naprosto pod kontrolou.

Posunout

Start. Bleskový rozjezd. Vítězství.

Při jízdě na motorce se hodí každá výhoda. Proč je nemít všechny?

Náš model CRF450R zvyšuje laťku. A přesně o tom jsou vítězství na mistrovstvích světa v motokrosu. Rám z hliníkových nosníků šetří hmotnost a je již z výroby vybaven vyváženou tuhostí, geometrií řízení a zavěšením, díky kterému je možné řezat zatáčky. Motor poskytuje vysoký výkon ve středních otáčkách a točivý moment v nízkých otáčkách a díky novému nastavení jednotky ECU ještě plynulejší odezvu škrticí klapky. Systém dekomprese a hydraulická spojka dodává stroji neúnavnou houževnatost. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) nabízí 3 režimy řízení spotřeby pro maximální trakci zadního kola, zatímco vedení na prvních 100 metrech vám zajistí HRC řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol (HRC Launch control). Agresivně minimalistická kapotáž je štíhlá, lehká a aerodynamičtější. Bleskový rozjezd a zajištění vedení nebylo nikdy snazší. Stejně tak vítězství.

Upravený systém dekomprese motoru CRF450R
3 režimy řízení výkonu motoru CRF450R
CRF450R START. BLESKOVÝ ROZJEZD. VÍTĚZSTVÍ.
Vysoký výkon ve středních otáčkách a točivý moment v nízkých otáčkách motoru CRF450R

STVOŘEN K VÍTĚZSTVÍ

Rozdíl spočívá v detailech.

Tvrdší. Rychlejší. Silnější. Vítězný. A znovu od začátku.

Vítězství na mistrovství není dílem šťastné náhody. Závodníci vítězí díky promyšlené konstrukci. Zeptejte se týmu HRC a Tim Gajsera. Díky modelu CRF450R jsme opět zvedli laťku. Jeho lehký hliníkový rám, kyvná vidlice, horní i dolní třmeny a objímky osy mají parametry jako pro tovární jezdce. vyvážení tuhosti, geometrie řízení a světlé výšky, které umožňují projíždět zatáčky. Tím jsme samozřejmě neskončili. Aby se zlepšila reakce zavěšení a vy jste se mohli posouvat vpřed, je nyní vidlice Showa s 49mm vinutou pružinou USD vybavena tužším tlumením při stlačení, zatímco tlumič Showa – se superlehkou ocelovou pružinou – je také pevněji tlumen, což zajišťuje dokonalou rovnováhu vpředu i vzadu.

CRF450R, rozdíl spočívá v detailech.
CRF450R, tvrdší. Rychlejší. Silnější. Vítězný. A znovu od začátku.

Silnější. Plynulejší jízda. Nikdo vás nezastaví.

Motor Unicam 4V o objemu 449,7 ccm modelu CRF450R nabízí úžasný výkon již od 5 000 otáček za minutu. A ještě vyšší a plynulejší točivý moment v nízkých otáčkách zaručuje nové nastavení motoru pro systém vstřikování PGM-FI. Hydraulická spojka je konstruována tak, aby zvládla výkon, a systém kontroly trakce Honda (HSTC) nabízí 3 režimy řízení výkonu pro maximální trakci zadního kola. Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC ovládá prvních 100 metrů, zatímco tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) přizpůsobuje výkon podmínkám. Minimalistická kapotáž je agresivní a praktická zároveň – lze ji snadno přemisťovat a demontovat kvůli údržbě. A to je jen malá část toho, co dělá z motocyklu CRF450R dokonalý motokrosový stroj.

3 režimy řízení výkonu motoru CRF450R

Uvedené obrázky neodpovídají evropské specifikaci.