Zavřít

Honda CRF450R

Užijte si každý okamžik

ÚCHVATNÝ TOČIVÝ MOMENT

Zvýšení výkonu a točivého momentu

CRF450R je silnější – všude. Dodatečný špičkový výkon 1,8 kW při 9 500 ot/min podpoří výkon v horní části spektra, zatímco zisk 2 Nm momentu při 7 500 ot/min podpoří rozjezd a zvládne to od 3 000 ot/min výše.

dokonalý start

3. úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC vám dávají možnost prudkého výjezdu z místa, bez ohledu na vaše schopnosti řízení nebo zkušenosti a podmínky, za kterých jedete.

Posunout

Logo produktu Honda CRF450R

Průkopník

CRF450R je etalonem. Z pohledu jezdce – ať už se jedná o amatérského nadšence nebo profesionálního závodníka – vždy nabízí výkon společně s ovladatelností a odolností s dlouhou životností, kterými je značka Honda proslulá.

Start. Kontrola nad rozjezdem. Stupně vítězů.

Chcete tajemnou výhodu při rozjezdu? Samozřejmě, že chcete. Tak si ji vezměte.

Vzali jsme úžasné CRF450R a ještě ho trochu vyladili. Pro začátek je lehčí. Motor poskytuje větší výkon a moment díky nové hlavě válců, sání a výfuku a navíc přizpůsobeným mapám zapalování pro každý převod a my jsme přidali řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC, což vám pomůže dosáhnout ideálního startu. Upravené nastavení odpružení Showa, nový před brzdový třmen a nastavitelná řidítka Renthal Fatbars doplňují sadu. Zvládnutí rozjezdu a udržení předních příček nikdy nebylo snadnější.

Detailní záběr řídítek modelu CRF450R
Detailní záběr stupačky motocyklu CRF450R
CRF450R jedoucí na závodním okruhu
CRF450R jedoucí na závodním okruhu

MOTOKROS NEBO ENDURO

Vyberte si svůj stroj

Pravá strana CRF450RX, CRF450RX CRF450RX přináší jak ryzí motokrosovou DNA, díky které si poradí s jakoukoli terénní tratí, tak pocit jistoty pro otevřené trati, kde se dá jet na plný plyn. S lehkostí zdolá prudké výjezdy i úzké, technicky náročné pasáže. A podobně jako nový model CRF450R je vylepšen sortiment pro jezdce, který z něj vytváří solidní off-roadovou zbraň, která je ničivě rychlá a také si na ni snadno zvyknete.
Pravá strana CRF450R, CRF450R Od představení v roce 2002 motocykl CRF450R prokázal úplnou motokrosovou výbavu a nabídl jezdci naprostou kontrolu. Úplné přepracování kontroly kol HRC a navíc doplnění standardního elektrického startéru nás vede přímo k novému CRF450R; HRC přineslo větší výkon a točivý moment, přidalo řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol a vylepšilo podvozek.

Prozkoumat model CRF450RX

STVOŘEN K VÍTĚZSTVÍ

Rozdíl je v detailech.

Tvrdší. Rychlejší. Silnější. A znovu od začátku.

Naladění většího výkonu a momentu u motoru Unicam o obsahu 449 ccm vyžadovalo kombinaci mnoha drobných vylepšení v HRC a vy si jejich účinku povšimnete okamžitě po zatažení za plyn. Byl upraven rozstřik spalovací komory, stejně tak i profil pláště pístu, pístní kroužek a ojnice. Nová základna vložky vzduchového filtru má větší povrchovou plochu a protéká jí mnohem více vzduchu, zatímco nové nastavení PGM-F1 využívá vylepšené proudění vzduchu a vstřikuje palivo dvakrát za cyklus. Snímač polohy převodů umožňuje používat tři specifické mapy zapalování pro 1. a 3., 3. a 4. a 5. stupeň. Také výfuk se teď vyznačuje odlišným, větším průměrem při rozdělení ze svodů. A celková délka levého výfuku – od kanálu po koncovku – byla zvětšena o 187 mm, přičemž pravý tlumič je o 98 mm delší. A zbavili jsme se nášlapného startování.

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda a zahrnuje 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF450R výhodu přímo od začátku. 1. úroveň pracuje při 8 000 ot/min a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo nezkušenější jezdce. 2. úroveň představuje základní nastavení pro suché podmínky a pracuje při 8 500 ot/min. 3. úroveň se aktivuje při 9 500 ot/min a je určena pro zkušené jezdce.

CRF450R, levá strana.
Detailní záběr motoru motocyklu CRF450R

Tlačítko volby režimu motoru (EMSB)

Model CRF450R je navržen k závodům za všech podmínek, takže je užitečné přizpůsobovat charakter motoru tak, aby vyhovoval trati, po které jedete. A 3 režimy tlačítka výběru režimu motoru přesně toto dělají. 1. režim poskytuje vyvážený výkon a moment a je vhodný pro většinu podmínek. 2. režim uhlazuje dávkování výkonu a momentu a zlepšuje trakci zadního kola na kluzké nebo blátivé zemi, zatímco 3. režim má agresivní rozjezd pro hluboký písek. Režimy 2 a 3 lze dále přizpůsobit pomocí stávající sady nástrojů HRC pro mapování hardwaru a softwaru.

CRF450R, ve vzduchu, 3 čtvrtiny zleva zepředu.

Zobrazené snímky neodpovídají evropským technickým údajům