Silnější. Plynulejší jízda. Nikdo vás nezastaví.
Od 5 000 ot./min dostanete ještě více energie. A aby byl motor ještě silnější a měl plynulejší chod při nízkých otáčkách, vybavili jsme motocykl větší komorou nuceného sání vzduchu motoru s přístupem bez nářadí. Na komoru je napojeno upravené těleso škrticí klapky, které optimalizuje účinnost sání. Vstřikovací tryska s ostřejším úhlem vstřikuje palivo celou cestu zpět k motýlku, čímž zlepšuje pocit ze škrticí klapky. Nový je i systém dekomprese. Jeho protizávaží se pohybuje z pravé strany vačkové hřídele doleva, což zajišťuje stabilnější provoz při nízkých otáčkách motoru a zvýšenou odolnost vůči zablokování kola. Dvojité výfukové kanály používají oválný výstup, jeden zcela nový výfukový svod a tlumič výfuku, které dohromady ušetří 1,24 kg. Spojka je vybavena přídavnou destičkou a je hydraulická, což zajišťuje lepší ovládání a příjemnější manipulaci s páčkou spojky (má o 10 % lehčí chod). Spojka zároveň umožňuje stejnoměrný odpor páčky, když jde v závodě do tuhého. Opravdu do tuhého. Další drahocenné gramy jsme ušetřili na novém krytu hlavy válců z hořčíku a na menším, lehčím palivovém čerpadlu.