Close
Zavřít

Honda CRF450R

Užijte si každý okamžik

ÚCHVATNÝ TOČIVÝ MOMENT

OVLÁDEJTE VÝKON

CRF450R nyní využívá volitelnou kontrolu trakce (HSTC) se třemi úrovněmi k maximalizaci trakce zadního kola a pohybu vpřed. Ovládejte sílu.

dokonalý start

3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC vám dávají možnost prudkého výjezdu z místa, bez ohledu na vaše schopnosti řízení nebo zkušenosti a podmínky, za kterých jedete.

Posunout

Logo produktu Honda CRF450R.

Průkopník

CRF450R je etalonem. Z pohledu jezdce – ať už se jedná o amatérského nadšence nebo profesionálního závodníka – je vždy k dispozici výkon společně s ovladatelností a odolností s dlouhou životností, jimiž je značka Honda proslulá.

Start. Kontrola nad rozjezdem. Stupně vítězů.

Chcete tajemnou výhodu při rozjezdu? Samozřejmě, že chcete. Tak si ji vezměte.

Vzali jsme úžasnou CRF450R a ještě ji trochu vyladili. Volitelná kontrola trakce Honda (HSTC) nabízí 3 režimy řízení výkonu pro maximální trakci zadního kola a pro jízdu vpřed se zcela přirozeným pocitem a dávkováním plynu. Motor rovněž využívá optimalizovaná nastavení PGM-FI a systém řízení rozjezdu HRC. Revidované tlumení při stlačení při nízké rychlosti pro odpružení Showa zvyšuje ovladatelnost při prudkém brzdění a zrychlení a nový materiál brzdových destiček pro zadní brzdový třmen prodlužuje jejich životnost. Zvládnutí rozjezdu a udržení předních příček nebylo nikdy snadnější.

Detailní záběr řídítek modelu CRF450R
Detailní záběr stupačky motocyklu CRF450R
CRF450R jedoucí na závodním okruhu.
CRF450R jedoucí na závodním okruhu.

MOTOKROS NEBO ENDURO

Vyberte si svůj stroj

Pravá strana CRF450R CRF450R Od svého představení ukázal model CRF450R kompletní motokrosovou výbavu, která jezdci nabízí úplnou kontrolu. Úplné přepracování kontroly kol pod vedením HRC (spolu se standardním elektrickým spouštěním), větší výkon hlavy válců vyvinuté HRC s kontrolou trakce HRC a vylepšeným rámem nás dovedl až k nejnovějšímu modelu CRF450R s HSTC se třemi režimy.
Pravá strana CRF450RX CRF450RX Model CRF450RX přináší jak ryzí motokrosovou DNA, díky které si poradí s jakoukoli terénní tratí, tak pocit jistoty pro otevřené trati, kde se dá jet na plný plyn. S lehkostí zdolá prudké výjezdy i úzké, technicky náročné pasáže. A stejně jako samotný model CRF450R představuje i volitelná kontrola trakce Honda (HSTC) impozantní off-roadovou zbraň, která je úžasně rychlá a velmi snadno si na ni zvyknete.

Prozkoumat model CRF450RX

STVOŘEN K VÍTĚZSTVÍ

Rozdíl spočívá v detailech.

Tvrdší. Rychlejší. Silnější. A znovu od začátku.

HRC pokračovala v práci na čtyřventilovém motoru Unicam s elektrickým spouštěčem o obsahu 449 ccm, který získal vyšší výkon a špičkový točivý moment díky přepracované spalovací komoře, profilu pláště pístu, pístnímu kroužku, ojnici, nastavení PGM-FI, na míru upraveným palivovým mapám pro všech pět rychlostních stupňů a účinnosti sání a výfuku. Toto neuvěřitelné prohlášení o schopnosti HRC využít potenciál prostřednictvím pečlivého vývoje je dokazováno na závodní dráze. Vidíme doplnění volitelné kontroly trakce Honda (HSTC) se třemi režimy pro co nejlepší využití vylepšení motoru plynulým řízením výkonu pomocí časování zapalování a PGM-FI. Každý režim má v různých situacích velmi odlišnou funkci: Režim 1 nabízí nejlehčí správu a nejdelší dobu pro omezení protáčení kola (a udržení kontroly) v pomalých a prudkých zatáčkách. Režim 3 zasahuje silně a mnohem rychleji v blátivých podmínkách a režim 2 je kompromisem mezi režimy 1 a 3. A pokud jej nepotřebujete, může se systém HSTC zcela vypnout.

HRC systém řízení rozjezdu

S využitím doporučení od profesionálních jezdců týmu HRC se nám podařilo vyvinout 3úrovňový systém řízení rozjezdu, který modelu CRF450R poskytuje výhodu již na startu. 1. úroveň pracuje při 8 000 ot/min a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo nezkušenější jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot/min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

Pravá strana CRF450R.
Detailní záběr motoru motocyklu CRF450R.

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

Model CRF450R je navržen pro závody za všech podmínek, takže je užitečné přizpůsobovat charakter motoru tak, aby vyhovoval trati, po které jedete. A 3 režimy tlačítka výběru režimu motoru přesně toto dělají. 1. režim poskytuje vyvážený výkon a moment a je vhodný pro většinu podmínek. 2. režim uhlazuje dávkování výkonu a momentu a zlepšuje trakci zadního kola na kluzké nebo blátivé zemi, zatímco 3. režim má agresivní rozjezd pro hluboký písek. Režimy 2 a 3 je možné dále upravit pomocí stávajícího HRC nástroje pro nastavení hardwaru a softwaru mapování.

CRF450R, ve vzduchu, přední pravý poloprofil.

Uvedené obrázky neodpovídají evropské specifikaci