Honda – CRF250R – Vylepšený pro vítězství

CRF250R

VYLEPŠENÝ PRO VÍTĚZSTVÍ

Posunout

PŘIPRAVEN DO AKCE

Soutěžení nikdy nekončí, což nám vyhovuje – proč by také mělo? Náš nový model CRF250R je mnohem lehčí a má zcela nový rám, kyvnou vidlici a odpružení Showa. A motor? Ještě výkonnější. Ještě užitečnější. Chcete získat výsledky? Tenhle stroj byste měli mít ve svých boxech.

Honda – CRF250R – Připravený do akce

NEJLEPŠÍ ZRYCHLENÍ VE SVÉ TŘÍDĚ

Tempo třídy 250 MX je závratné.

My jezdíme rychleji. Model CRF250R má nyní přesně stejný podvozek vyvinutý HRC jako stroj CRF450R, který dvakrát vyhrál mistrovství světa v motokrosu. Je o plných 3,8 kg lehčí a má také modernizované odpružení Showa a geometrii řízení. Nejvyšší výkon motoru DOHC o objemu 249,9 ccm je podpořen silným středním rozsahem a nyní ještě silnějším spodním rozsahem, který zajišťuje svižnou jízdu. O přenos výkonu na vozovku se stará zesílená spojka a svižně řadící šestistupňová převodovka, dále systém řízení rozjezdu a prokluzování kol HRC a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy. Agresivní a minimalistická kapotáž vám umožní volný pohyb. Pokud jste připraveni na opravdové závodění, zvolte si model CRF250R. Přesně k tomu byl stvořen.

Honda – CRF250R – Volný pohyb
Honda – CRF250R – Připravený na pořádné závodění
Honda – CRF250R – Nejlepší zrychlení ve své třídě
Honda – CRF250R – Jezdíme rychleji

ZAMĚŘENO NA ZKRACOVÁNÍ ČASU NA KOLO

Vyzkoušejte ho jako první. A už ho nepusťte z ruky.

Zdokonalovaný soutěžením

Jste připraveni na zásadní vylepšení? Model CRF250R má nyní stejný podvozek vyvinutý týmem HRC jako model CRF450R. Díky tomu je o celé 3 kg lehčí, má novou geometrii řízení, boční tuhost rámu sníženou o 20 % a horní i dolní třmeny a kyvnou vidlici vyladěné na míru. Nové nastavení odpružení Showa – zvýšení zdvihu o 5 mm pro 49mm vidlici USD – a také odlehčená pružina v tlumiči a nový poměr zavěšení Pro-Link. Výsledky pocítíte okamžitě. Lepší trakce vpředu i vzadu, plynulejší tlumení nerovností a schopnost jízdy ve vyjetých kolejích.

Honda – CRF250R – Zaměřeno na zkracování času na kolo
Honda – CRF250R – Vysoce výkonná hnací jednotka

Vysoce výkonná hnací jednotka

Motor modelu CRF250R s rozvodem DOHC o objemu 249,9 ccm přidává díky lepší účinnosti sání a výfuku s jedním tlumičem k úžasným výkonům ve středním a nejvyšším pásmu ještě větší výkon v nízkých otáčkách. Propracované detaily na hlavě válců zvyšují průtok oleje a přesnost časování ventilů při vysokých otáčkách, píst a ojnice byly optimalizovány, spojka má nyní 9 lamel a převodovka lépe řadí s novými převodovými poměry, které jsou připravené přenášet dodatečný výkon. Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC pomáhá zabrat při startu a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy umožňuje řídit přenos výkonu. Nový design sedla a štíhlejší, minimální kapotáž umožňují pohyb a řídítka Renthal Fatbar upravují polohu podle vašeho stylu.