Představujeme modernizovanou Hondu CB125F!

CB125F přináší celou řadu vylepšení inspirovaných velkými motocykly a stává se první vlaštovkou modelové řady Honda pro rok 2026.

7. května 2025

Honda CB125F pro rok 2026

·        Technologie Idling Stop se poprvé objevuje u motocyklu Honda s manuální převodovkou.

·        Zcela nový 4,2" TFT displej s technologií Honda RoadSync a USB-C port představují praktické a zároveň prémiové technologie.

·        Přepracovaná kapotáž a osvětlení vytvářejí atraktivnější siluetu.

·        Motor enhanced Smart Power (eSP) o objemu 125 cm3 plní emisní normu Euro5+ a vyznačuje se nízkou spotřebou a vysokým výkonem.

Model Honda CB125F, který se těší neutuchající oblibě a je vhodný i pro držitele řidičského oprávnění kategorie A1, byl pro modelový rok 2026 důkladně vylepšen řadou doplňků inspirovaných velkými motocykly, aby byl i nadále atraktivní nabídkou pro jezdce jakéhokoli věku, kteří hledají stylovou, cenově výhodnou mobilitu s širokou škálou nejnovějších technologií.

Během deseti let od svého uvedení na evropský trh v roce 2015 si model CB125F získal více než 82 000 věrných zákazníků, přičemž v prodejích vede Velká Británie, těsně následovaná Francií a Německem.

Základem CB125F pro modelový rok 2026 je přepracovaný motor eSP (enhanced Smart Power), který se při zachování na objemovou kategorii 125 cm3 vysokého výkonu vyznačuje mimořádně nízkou spotřebou paliva. Nový O2 senzor a aktualizované nastavení řídicí jednotky zajišťují plnění normy EURO5+ a vynikající spotřebu paliva 1,5 l/100 km, což modelu CB125F s 11litrovou palivovou nádrží umožňuje potenciální dojezd přes 700 km.

Největší změnou osvědčené receptury motoru je uplatnění technologie vypnutí motoru při zastavení (Idling Stop), čímž se CB125F stává prvním motocyklem Honda s manuální převodovkou, který je touto technologií vybaven. Následuje tak její úspěšné rozšíření u skútrů Vision 110, SH125i a PCX125 a v modelu Gold Wing Tour vybaveném převodovkou DCT. Pokročilá technologie při zastavení stroje vypne motor, čímž snižuje spotřebu paliva i emise, a funguje (na jakýkoli rychlostní stupeň) tak, že po uvolnění spojky motor plynule znovu nastartuje.

Vedle změn pohonného ústrojí stroj přichází s inovovaným a sofistikovaným vzhledem, který se ještě více blíží stylu „velkého motocyklu“ – s novou palivovou nádrží se širokými boky, která se inspirovala u větších sourozenců z rodiny CB. K tomu se přidává nová kapotáž přídě a kompaktnější, zatmavěný plexi štítek, zatímco na zádi stroje je dynamický vzhled podpořen přepracovanou rozměrnou zadní kapotáží. Nový design korunuje zcela nový světlomet a zadní světlo - v obou případech tvořené LED diodami s jedinečným, výrazným a dobře viditelným vertikálním světelným podpisem pro lepší viditelnost.

Změny pro modelový rok 2026 završuje zcela nový plnobarevný 4,2palcový TFT displej, který přehledně zobrazuje všechny důležité informace a poprvé u modelu CB125F disponuje také možností připojení chytrého telefonu prostřednictvím technologie Honda RoadSync, která umožňuje bezproblémové telefonování a přehrávání hudby. Pro pohodlné nabíjení telefonu je součástí výbavy zásuvka USB-C umístěná v blízkosti řídítek.

Model CB125F pro rok 2026 bude k dispozici v následujících výrazných barevných provedeních:

·        červené metalíze Imperial Red Metallic,

·        matné modré metalíze Matt Marvel Blue Metallic,

·        **NOVINKA** matné šedé metalíze Matt Axis Gray Metallic.