Close
Zavřít

Honda CRF250RX

Překonejte vše

zrozen k výkonu

špičkový výkon a ještě vyšší točivý moment

Motocykl CRF250RX má i nadále ohromující výkon motoru DOHC ve vysokých otáčkách, posílili jsme u něj však točivý moment ve středních otáčkách a tím jsme vylepšili zrychlování na výjezdu z oblouků.

 

 

ŠASI OSTRÉ JAKO BŘITVA

Model CRF250RX má nyní shodné šasi s modelem CRF450RX. Vyváženě tuhé naladění mezi hliníkovým rámem a kyvnou vidlicí zajišťuje přesné řízení při vyšších rychlostech.

 

Posunout

Logo produktu Honda CRF250RX

Lehká váha

Motocykl CRF250RX je off-road, který jste vždy chtěli. Model představuje vysoce výkonný stroj do terénu / enduro postavený na základě modelu CRF250R k využití všech výhod lehké konstrukce, které model 250 nabízí: obratnost a svižná hbitost.

jede rychle, bez problémů

Proč si to neusnadnit?

Model CRF250RX má shodný podvozek jako model CRF450RX a vyladěný motor z modelu CRF250R – již to jej dělá jedinečným. Navíc však nabízí zavěšení kol Showa přenastavené k použití mimo tratě MX, 18palcové zadní kolo, větší palivovou nádrž a stojan. Když začne jít do tuhého nebo se dostanete do náročné a technické pasáže, kde se větší motocykly těžko ovládají a prostě vás unaví, stroj CRF250RX zazáří. Díky dostatečnému výkonu pojedete neustále vpřed a podvozek zařídí potřebnou trakci a dovolí vám ji využít. Jede rychle. Bez problémů.

 

Detailní záběr pomocného rámu a skříně vzduchového filtru modelu Honda CRF250RX
Detailní záběr motoru motocyklu CRF250RX
CRF250RX, s jezdcem na cestě, 3 čtvrtiny zleva zepředu
CRF250RX, s jezdcem na cestě, 3 čtvrtiny zleva zezadu

MOTOKROS NEBO ENDURO

Vyberte si svůj stroj

CRF250RX, zprava CRF250RX Model CRF250RX je odrazem většího modelu CRF450RX a vychází ze základu v modelu CRF250R. Tento silný stroj je rychlý a snadno ovladatelný a nabízí úpravy, díky kterým se dokonale hodí pro cross-country a trail. Hodí se ke stoupání do kopce plného kořenů i k ukrajování drahocenných sekund v těžkých zkouškách při závodech.
CRF250R, zprava CRF250R Honda CRF250R se v neúprosné třídě MX2 vždy dokázala prosadit. A vyvinula se v platformu, kterou může naplno využít jak amatérský motokrosový nadšenec, tak profesionální závodník. Lepší výkony ve středních otáčkách – stejně neuvěřitelné výkony ve vysokých otáčkách – a k tomu navíc šasi stávajícího modelu CRF450R, to vše udrží jezdce na špici smečky.

Prozkoumat model CRF250R

generátor elektrické energie

Ohromující špičkový výkon s vyšším točivým momentem ve středních otáčkách.

Model CRF250RX má shodný čtyřventilový motor s rozvodem DOHC jako jeho sourozenec pro MX2 se stejně důrazným špičkovým výkonem a velkým točivým momentem v nízkých otáčkách, avšak má upravené dávkování paliva a mapu zapalování za účelem dosažení hladšího podání výkonu při běžné jízdě v terénu. O 10 % vyššího točivého momentu v rozmezí 6–10 000 ot./min bylo dosaženo pomocí nového profilu vačky a rozsáhlým přepracováním spalovací komory a také díky novému časování výfukových ventilů. Druhý rychlostní stupeň je nyní blíže třetímu, aby se motor při přeřazení vzhůru udržel v otáčkách. Třetí a čtvrtý stupeň dále dostaly novou povrchovou úpravu pro zvýšení životnosti. Spojka byla také zesílena. Snímač polohy převodů umožňuje využití tří specifických map zapalování pro první a druhý rychlostní stupeň, pro třetí, čtvrtý a pátý stupeň.


Systém řízení rozjezdu HRC

Systém řízení rozjezdu HRC byl vytvořen s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda, zahrnuje 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250RX výhodu hned od začátku. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min a je vhodná pro blátivé podmínky nebo pro méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

 

Čelní pohled na motocykl CRF250RX

Kompaktní pohonná jednotka o objemu 249 ccm se silným zátahem ve vyšších otáčkách a zvýšeným točivým momentem v nižším pásmu středních otáček.

Detailní záběr motoru motocyklu CRF250RX

Systém řízení rozjezdu HRC optimalizuje výkon při rozjezdu.

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

Na motocyklu CRF250RX můžete vyrazit do velmi různorodých podmínek, takže je užitečné nastavovat si charakter běhu motoru tak, aby vyhovoval povrchu, po kterém jedete. A přesně k tomu slouží tlačítko volby režimu motoru se 3 režimy. 1. režim poskytuje vyvážený výkon a moment a hodí se do většiny podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

 

 

vydejte se na hranici možností

Přesně k tomu byl podvozek stvořen.

CRF250RX, zprava

21palcové přední kolo DID a 18palcové zadní kolo DID mají černou barvu a obuté pneumatiky Dunlop Geomax AT81 Enduro.

Hliníkový zkosený rám s dvojitým nosníkem sedmé generace a zadní kyvná vidlice u modelu CRF250RX jsou převzaty přímo z modelu CRF450RX. Šasi poskytuje dostatečnou boční a torzní tuhost nutnou pro dobré parametry zatáčení a záběru. Tužší stáčení dále zlepšuje stabilitu a vedení při jízdě. Plně nastavitelné zavěšení kol Showa se k motocyklu ideálně hodí. 49mm vidlice má vylepšené odpružení při nízkých rychlostech, které zlepšuje jízdní vlastnosti při intenzivním brzdění, a zadní tlumič má také lepší parametry odpružení a zdokonaluje ovladatelnost při maximální akceleraci. 18palcové zadní kolo umožňuje výběr různých pneumatik a kovaný hliníkový stojan se sklápí tak, aby nepřekážel.

Řídítka Renthal

Řídítka Renthal Fatbar snižují hmotnost systému řízení a mírně pohodlně pruží. Horní část přední vidlice umožňuje upevnění řídítek ve dvou polohách, které jsou od sebe vzdáleny 26 mm. Pokud držák otočíte o 180 stupňů, řídítka lze posunout o dalších 10 mm od základní polohy, takže máte k dispozici čtyři jedinečné jízdní polohy.

CRF250RX, levá strana, v přírodě, 2 muži v pozadí

Uvedené obrázky neodpovídají evropské specifikaci.

Detailní záběr motoru motocyklu CRF250RX

Hliníkový zkosený rám s dvojitým nosníkem sedmé generace byl převzat přímo z modelu CRF450RX.