Zavřít

Honda CRF250RX

Překonejte vše

zrozen k výkonu

špičkový výkon, vyšší točivý moment

Motocykl CRF250RX má ohromující výkon motoru DOHC ve vysokých otáčkách, posílili jsme však točivý moment v nízkých otáčkách, abychom zlepšili akceleraci ze zatáček.

 

 

dokonalý start

3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC dávají možnost prudkého výjezdu z místa, bez ohledu na vaše řidičské schopnosti nebo jízdní podmínky.

 

Posunout

Logo produktu Honda CRF250RX

Lehká váha

CRF250RX je off-road, který jste vždy chtěli. Model představuje vysoce výkonný stroj do terénu / enduro postavený na základě modelu CRF250R k využití všech výhod lehké konstrukce, které 250 nabízí: obratnost a svižná hbitost.

jede rychle, bez problémů

Proč si to neusnadnit?

Díky stejnému rámu z hliníkových nosníků a motoru jako model CRF250R je model CRF250RX zvláštní sám o sobě. Navíc však nabízí zavěšení kol Showa přenastavené k použití mimo tratě MX, 18palcové zadní kolo, větší palivovou nádrž a stojan. Když začne jít do tuhého nebo se dostanete do náročné a technické pasáže, kde se větší motorky těžko ovládají a jednoduše vás unaví, CRF250RX září. Díky dostatečnému výkonu pojedete neustále vpřed a podvozek zařídí potřebnou trakci a dovolí vám ji využít. Jede rychle. Bez problémů.

 

Detailní záběr motoru motocyklu CRF250RX,
Detailní záběr pomocného rámu a skříně vzduchového filtru modelu Honda CRF250RX
CRF250RX, s jezdcem na cestě, 3 čtvrtiny zleva zepředu
CRF250RX, s jezdcem na cestě, 3 čtvrtiny zleva zezadu

MOTOKROS NEBO ENDURO

Vyberte si svůj stroj

CRF250R, zprava CRF250R Honda CRF250R se v neúprosné třídě MX2 vždy dokázala prosadit. Je to stroj, který se vyvinul do základní platformy, kterou může naplno využít jak amatérský motokrosový nadšenec, tak profesionální závodník. Díky vyššímu výkonu v nízkých otáčkách, neuvěřitelnému výkonu ve vysokých otáčkách a modernizovanému šasi vám dá náskok.
CRF250RX, zprava CRF250RX Zcela nový motocykl CRF250RX je odrazem modelu CRF450RX a jeho základem je model CRF250R. Tento silný stroj je rychlý a snadno ovladatelný a nabízí úpravy, díky kterým se dokonale hodí pro cross-country/trail. Hodí se ke stoupání do kopce plného kořenů i k ukrajování drahocenných sekund speciálního závodního testu.

Prozkoumat model CRF250R

generátor elektrické energie

Ohromující špičkový výkon s trochou momentu navíc v nízkých otáčkách.

CRF250RX sdílí 4ventilový motor s rozvodem DOHC svého sourozence MX2 se stejně důrazným špičkovým výkonem, ale s upraveným dávkováním paliva a mapou zapalování ke zjemnění dávkování výkonu pro běžnou jízdu v terénu. Větší moment v rozsahu nízkých otáček byl dosažen díky 44mm tělesu škrticí klapky zvyšujícímu rychlost proudění vzduchu, úpravou tvaru sacích i výfukových otvorů a také omezením „zavíracího“ profilu vačky výfukového ventilu o 2°. Pravý výfukový svod je navíc o 50 mm kratší. Motory Honda jsou proslulé svou odolností a nová tryska pístu s pěti otvory zajišťuje optimální chlazení pístu.

HRC systém řízení rozjezdu

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda a zahrnuje 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250RX výhodu přímo od začátku. Úroveň 1 běží při 8000 ot/min a je vhodná pro blátivé podmínky nebo pro méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9500 ot/min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

 

Čelní pohled na CRF250RX

Kompaktní pohonná jednotka 249 ccm se silným zátahem ve vyšších otáčkách a posíleným momentem v nízkých otáčkách.

Detailní záběr motoru motocyklu CRF250RX,

HRC systém řízení rozjezdu optimalizuje výkon při rozjezdu.

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

Na motocyklu CRF250RX můžete vyrazit hodně daleko, takže je užitečné přizpůsobovat charakter motoru tak, aby vyhovoval povrchu, po kterém jedete. A přesně k tomu slouží tlačítko volby režimu motoru se 3 režimy. 1. režim poskytuje vyvážený výkon a moment a hodí se do většiny podmínek. Režim 2 uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco režim 3 zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

 

 

vydejte se na hranici možností

Přesně k tomu byl podvozek stvořen.

CRF250RX, zprava

21palcové kolo DID vepředu a 18palcové DID kolo vzadu mají černou barvu a obuté pneumatiky Dunlop Geomax AT81 Enduro.

Model CRF250RX je navržen na základě principu „centralizace hmoty“ – v jeho hliníkovém zkoseném rámu sedmé generace s dvojitým nosníkem jsou všechny součásti uloženy co nejblíže k nízkému těžišti, aby se zlepšila trakce zadního kola. Plně nastavitelné zavěšení kol Showa se k motocyklu ideálně hodí. 18palcová kola otevírají možnost volby pneumatiky a kovaný hliníkový stojan se úhledně odklápí tak, aby nepřekážel. Modernizovaný přední brzdový třmen používá písty různých velikostí (je lehčí a výkonnější), zatímco nový chránič vidlice zajišťuje elegantní ochranu proti poškození od kamenů.

Řídítka Renthal

Řídítka Renthal Fatbar snižují hmotnost systému řízení a mírně pohodlně pruží. Horní část přední vidlice umožňuje upevnění řídítek ve dvou polohách, které jsou od sebe vzdáleny 26 mm. Pokud držák otočíte o 180 stupňů, řídítka lze posunout o dalších 10 mm od základní polohy, takže máte k dispozici čtyři jedinečné jízdní polohy.

 

CRF250RX, levá strana, v přírodě, 2 muži na pozadí

Uvedené obrázky neodpovídají evropské specifikaci

Detailní záběr motoru motocyklu CRF250RX,

Sedmá generace hliníkového zkoseného rámu s dvojitým nosníkem a centralizovanou hmotou.