Nejnovější verze má zbrusu nový trubkový ocelový rám, lehčí konstrukci a silný motor o objemu 279 cm3 dodávající skútru agilní vlastnosti. Díky systému volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC), jenž je u skútru Honda použit úplně poprvé, se můžete spolehnout na skvělou trakci. Osvětlení je kompletně zajištěno diodami LED, čelní štít lze elektronicky nastavovat a na přístrojovém panelu se nachází kombinace digitálních a analogových přístrojů. Tento nový skútr působí dojmem opravdového GT a pod oplášťováním ukrývá vskutku sportovní vlastnosti.
Tvary inspirované rychlým pohybem odpovídají aerodynamické efektivitě a stylu. Model Forza je ztělesnění hladkých moderních linií, které vytvářejí sportovní dojem s ostřejším a soustředěnějším vzhledem.
Podívejte se na všechny detaily, funkce a prvky, kterými se může tento krásný skútr pochlubit.
Elektronicky ovládaný čelní štít lze za jízdy snadno nastavit v rozsahu 140 mm. Výšku je možné upravit pouhým stisknutím tlačítka (nahoru nebo dolů) na levé straně řídítek, a přizpůsobit ji tak aktuálním klimatickým podmínkám. Dojde tak k omezení hluku i únavy jezdce.
Model Forza má skvělý zabezpečený úložný prostor, který je při jízdách po městě nezbytností. Disponuje praktickou elektrickou zásuvkou, v níž si můžete nabít mobilní telefon, a dostatkem místa pro dvě celoobličejové helmy, takže s sebou nebudete muset nosit spoustu věcí.
Díky kombinaci nového přístrojového panelu s displejem LCD a stylového analogového rychloměru má jezdec ve dne i v noci dokonalý přehled o všech údajích.
Součástí nového vzhledu modelu Forza je také nový intenzivně svítící světlomet a koncové světlo LED. Není to však jen o stylu. Světla zajišťují nejen působivý vzhled na silnici, ale rovněž lepší viditelnost v noci.
Systém HSTC lze zapínat a vypínat přepnutím spínače na levé straně řídítek.
Parametry kapalinou chlazeného motoru SOHC o objemu 279 ccm byly upraveny, aby měl motocykl nejen dynamičtější vlastnosti, ale také intenzivnější – a díky převodovce V-Matic také plynulejší – zrychlení. Model Forza má nyní vyšší maximální rychlost, aniž by se tak stalo na úkor spotřeby paliva. Na jednu nádrž ujedete až 350 km.
Poprvé je u skútru Honda použit systém volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC). Tento systém průběžně sleduje točivý moment motoru a reguluje prokluz zadního kola. Jeho výhody oceníte nejen z hlediska bezpečnosti při zatáčení na mokré vozovce, ale také za sucha, kdy dokáže přesně regulovat výkon přenášený na zadní kolo a maximalizovat tak zrychlení na výjezdu ze zatáčky.
Model Forza má automatickou odstředivou spojku, která plynule spolupracuje s převodovkou V-Matic. Převodové stupně jsou nastaveny pro rychlou kontrolu v nízkých rychlostech a svižné zrychlení s využitím sekundárního hnacího řemene.