CB650R

Minimalistická dokonalost

Právě tady se skrývá ryzí kouzlo čtyřválce. CB650R je naháč s nesmírně příjemnými parametry při jízdách městem i zatáčkami v okolí. Má výbornou akceleraci, lehkost, obratnost a ostrý styl inspirovaný modelem CB1000R Neo Sports Café. Když k tomu přidáte špičkovou techniku a možnost jezdit na svém prvním motocyklu s novým neuvěřitelným systémem E-Clutch od Hondy, může být méně někdy opravdu více.

Stylový design

Honda CB650R s novým světlometem na noční silnici Honda CB650R s novým světlometem na noční silnici

Výkon pro jízdu

Všechno máte v pravé ruce. Řadový čtyřválcový motor s rozvodem DOHC dosahuje maximálního výkonu 70 kW (94 k) až do vysokých 12 000 ot/min a točivého momentu 63 Nm. Pro držitele řidičského průkazu skupiny A2 je k dispozici přestavba na výkon 35 kW (provádí ji prodejce Honda), která je po získání řidičského průkazu skupiny A připravena pro plný výkon. Protože výkon potřebuje kontrolu, brání antihoppingová pomocná kluzná spojka zablokování zadního kola při prudkém brzdění a podřazování. A aby byla viditelnost na silnici na vyšší úrovni, aktivuje systém nouzového zastavení (ESS) při prudkém zastavení zadní výstražná světla.

Spínače Honda TFT na rukojeti Spínače Honda TFT na rukojeti

Buďte ve spojení

Tento motocykl vám kryje záda. Zcela novým vybavením je 5" plnobarevný TFT displej, který se ovládá podsvícenými spínači na řídítkách s velmi přirozenou polohou ruky umožňující dokonalou viditelnost za všech podmínek. Obě komponenty byly navrženy tak, aby se snadno používaly, a displej je navržen tak, aby minimalizoval odlesky při jasném slunečním světle. Nabízí také plnou konektivitu prostřednictvím aplikace Honda RoadSync app. Jako první ve své třídě můžete s chytrými telefony se systémem Android a iOS během jízdy využívat navigaci na displeji, uskutečňovat a přijímat hovory nebo poslouchat hudbu.

Honda CB650R – systém E-Clutch Honda CB650R – systém E-Clutch

Systém E-Clutch – Jízda na nové úrovni

Jedinečná spojka E-Clutch od společnosti Honda přináší zábavu. A možnost volby. Spojku můžete používat běžným způsobem. Nebo nechat práci na spojce E-Clutch a páčku spojky vůbec nepoužít. A to je vše. Při rozjezdu z místa, řazení nahoru a dolů a zastavování stačí pouze ovládat řazení. Systém E-Clutch se postará o zbytek, hladce a okamžitě jako zkušený sportovní jezdec. Lépe se ovládá, ať už projíždíte zatáčkami nebo hustým provozem.  A potřebujete z nějakého důvodu spojku? Žádný problém. Kdykoli ji můžete použít.

Čistý výkon čtyř válců 

Poslechněte si, jak motor ožívá.

Bez barev, aby vše bylo dokonale vidět

Porozhlédněte se a vyberte si to své.

Upravte si jej podle vlastních přání

Nakonfigurujte si motocykl pomocí sad příslušenství.

Odmítnutí odpovědnosti: Na snímcích jsou znázorněny kombinace současného a předchozího modelového roku.