Zavřít

CRF1000L Africa Twin

Vydejte se dále

Ani duny vás nezastaví

Rallyeový styl

LCD

Displej přístrojů

Elektronické ovládání plynu

různé

jízdní režimy

Posunout

Logo Africa Twin

Dobrodružství má v srdci

Motocykl CRF1000L Africa Twin je pojmenován po modelu NXR750, který má na svém kontě vítězství v Rallye Dakar. Je ideální nejen na výpravy do terénu, ale jedná se také o výkonný motocykl pro každodenní použití.

Volání divočiny

Připravte se na mimořádný zvuk.

Motocykl Africa Twin je skvělým společníkem, který vás doprovodí jak do města, tak do přírody. Jeho elektronické ovládání plynu disponuje třemi jízdními režimy a u modelů DCT je navíc k dispozici ještě režim G pro jízdu v terénu. Motocykl je dále vybaven celou řadou dalších inovativních prvků a nových součástí motoru, díky nimž se dostanete dále než kdykoli předtím. Výkonný model CRF1000L je vždy připraven vyrazit.

Detailní záběr brzdových světel modelu Honda Africa Twin
Detailní záběr odpružení modelu Honda Africa Twin
Boční pohled na model Honda Africa Twin na ulici
Detailní záběr výfuku modelu Honda Africa Twin

Jeďte vlastní cestou

Konec silnice nemusí znamenat konec dobrodružství.

Motocykl CRF1000L Africa Twin neodradí žádná překážka, stejně jako vás. Vydejte se společně městem, odreagujte se víkendovou vyjížďkou nebo si užijte prázdniny na cestách, mezi nimiž samozřejmě nebudou chybět ani terénní pasáže. Ať už se rozhodnete pro cokoli, tento motocykl vás v tom podpoří. Je jen na vás, jak daleko se vydáte.

Větší detail

Podívejte se blíže na jedinečné funkce a prvky, díky nimž je model Africa Twin legendární.

Větší detail

Podívejte se blíže na jedinečné funkce a prvky, díky nimž je model Africa Twin legendární.

Srovnání dvojčat

Na výběr jsou dva různé modely, a oba se nemohou dočkat, až se s vámi vydají za dobrodružstvím.

Boční pohled na model Honda Africa Twin CRF1000L Africa Twin Ve srovnání s modelem Adventure Sports má minimalistický vzhled. Je o 2 kg lehčí, ale disponuje stejným kapalinou chlazeným osmiventilovým paralelním dvouválcovým motorem o objemu 998 ccm a přepracovaným výfukem. V jeho výbavě je dvouspojková převodovka, elektronické ovládání plynu se třemi jízdními režimy, spínač G, volitelná kontrola točivého momentu Honda (HSTC), funkce brzdění motorem, 18,8litrová palivová nádrž a systém plně nastavitelného odpružení SHOWA.
Boční pohled na model Honda Africa Twin Adventure Sports CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Motocykl má kapalinou chlazený osmiventilový paralelní dvouválec o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem s fázováním zapalování posunutým o 270° a hlavou válců Unicam s přepracovaným výfukem. Dále je tento model vybaven dvouspojkovou převodovkou (volitelná výbava), elektronickým ovládáním plynu se třemi jízdními režimy, spínačem G, volitelnou kontrolou točivého momentu Honda (HSTC) a funkcí brzdění motorem. Motocykl rovněž disponuje palivovou nádrží o objemu 24,2 litru, větší světlou výškou, vyhřívanými rukojeťmi, zvětšeným aerodynamickým krytem a systémem plně nastavitelného odpružení s vyšším zdvihem SHOWA.

Vše na dosah ruky

Se 3 jízdními režimy vás nezaskočí žádný typ cesty.

Vše máte na dosah ruky, stačí zvolit jízdní režim podle nálady, schopností a panujících podmínek.

Jízdní režimy

K dispozici jsou tři přednastavené kombinace: Režim TOUR využívá maximální nastavení výkonu a zajišťuje brzdění motorem ve středních otáčkách v kombinaci s vysokou mírou zásahů systému HSTC. Režim URBAN používá nastavení středního výkonu se stejnými úrovněmi nastavení systémů volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC) a brzdění motorem (EB) jako režim TOUR.

Vlastní nastavení

Čtvrtý režim USER umožňuje jezdci nastavit a uložit upřednostňovanou kombinaci úrovní výkonu, brzdění motorem a volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC). U modelů DCT dosáhnete nejlepšího výkonu v terénu stisknutím tlačítka G, které lze používat v libovolném režimu jízdy. Upravuje ovládání spojky a zajišťuje přímější záběr dvouspojkové převodovky.

Jízdní styl

Standardní manuální režim umožňuje ovládat řazení pomocí spínače na levé rukojeti řídítek. Režim D nabízí optimální vyváženost mezi spotřebou paliva a komfortem jízdy, režim S poskytuje možnost volby tří různých sportovnějších schémat řazení.

Dvouspojková převodovka

Jak vyplývá z názvu, konstrukce využívá dvou spojek, které jsou nezávisle ovládané dvěma samostatnými hydraulickými okruhy. Jedna je určena k rozjezdu a řazení 1., 3. a 5. převodového stupně, druhá slouží pro potřeby 2., 4. a 6. převodového stupně. Při zvolení převodového stupně pak dochází k předávání funkce jedné spojky na druhou. Funkce je plynulá, rychlá a během přeřazování nevznikají rázy, což přispívá ke stabilitě motocyklu při řazení nahoru, dolů nebo přes jednotlivé stupně.

Detailní záběr ovladačů modelu Honda Africa Twin

Vyberte jízdní režim a o zbytek se postará převodovka DCT. Stačí uchopit řídítka a vyrazit za dobrodružstvím.

Detailní záběr elektronického ovládání plynu modelu Honda Africa Twin

U modelů DCT lze jízdní režimy měnit pouhým stisknutím tlačítka.

Manuální převodovka

Součástí řady CRF1000L je také model s robustní 6rychlostní převodovkou pro ty, kteří mají rádi obě ruce vždy na řídítkách. K okamžitému přeřazování využívá stejnou konstrukci řadicí vačky jako model CRF450R a spoléhá na lehkou hliníkovou antihoppingovou spojku. Jako volitelné příslušenství je u obou převodovek k dispozici rychlořazení.

Boční pohled na model Honda Africa Twin v přírodě

Dvouspojková převodovka v kombinaci se systémem HSTC díky automatické regulaci zajišťuje optimální trakci a kontrolu ve svazích.

Dvojčata do každého terénu

Dokonale vyvážený motor pro jízdu po silnici i dobrodružné vyjížďky v terénu.

Přední tříčtvrtinový pohled na model Honda Africa Twin, studiový snímek

Nový motor motocyklu CRF1000L o objemu 998 ccm je vybaven lehčím vyvažovacím hřídelem a přepracovanými systémy sání i výfuku pro dosažení vyššího točivého momentu ve středních otáčkách. Jde o kombinaci zajišťující svižnou a energickou odezvu, kdykoli budete chtít. Ve spojení se systémem řízení motoru vám motocykl poskytne jistotu při jízdě libovolným terénem – ve městě, mimo město i v poušti.

Lehký a kompaktní

Nové rozměry motoru přispívají nejen k dosažení vyšší světlé výšky, ale také k většímu pohodlí jezdce. Je zavěšen na 6 úchytech, čímž jsou vibrace omezeny na minimum. Podvozek s dvojitým polokolébkovým ocelovým rámem je pevný a mimořádně všestranný – jak pro jízdu vysokou rychlostí, tak neomezené schopnosti v terénu.

Působivý zátah

Když spojíte maximální výkon 70 kW při 7 500 ot/min s točivým momentem 99 Nm při 6 000 ot/min, výsledkem je živé zrychlení na požádání.

Nahoru a dolů

S dvouspojkovou převodovkou se snáze dostanete na vrchol a poté i dolů. Je vybavena důmyslnou funkcí detekce svahu. Čím prudší svah je, tím více se přizpůsobí tak, aby vám zajistila tu nejlepší trakci a ovladatelnost.

Lehká a efektivní

Díky kombinaci štíhlé palivové nádrže o objemu 18,8 litru a hospodárného motoru může dojezdová vzdálenost (v závislosti na jízdních podmínkách) činit až 400 km. Další 2,3 kg úspory hmotnosti bylo dosaženo použitím lithium-iontového akumulátoru. Jeho výhodou je delší životnost a podstatně nižší míra samovybíjení – a to i v případě delší nečinnosti.

Stvořen k vítězství

Přes 8 500 vyčerpávajících kilometrů plných dun, bahna a kamení. Motocykl Africa Twin si poradil se vším.

Dva motocykly Honda Africa Twin s jezdci dívajícími se na kaňon

Společnost Honda se v Rallye Paříž-Dakar, nejtěžším terénním motocyklovém závodě na světě, představila poprvé v roce 1981. Motocykl Africa Twin již po pěti letech tento závod ovládl a obsadil všechny stupně vítězů. Triumf pak zopakoval ve všech třech následujících ročnících.

Boční pohled na motocykl Honda NXR-750, studiový snímek

Honda NXR-750 – náš první vítěz rallye Paříž-Dakar.

Snímek obrazovky konfigurátoru modelu Africa Twin

Vydejte se za dobrodružstvím s motocyklem Africa Twin na svém mobilním telefonu či tabletu.

Seznamte se s funkcemi motocyklu Africa Twin, upravte barevné provedení podle svého a prozkoumejte celý motocykl v rozsahu 360°. Poté se ponořte do režimu rozšířené reality a zjistěte, jak by motocykl vypadal na příjezdové cestě do vaší garáže – to vše s naší novou mobilní aplikací.

Nebo si sestavte svůj vlastní motocykl Honda pomocí našeho konfigurátoru.

Tři snímky obrazovky aplikace Africa Twin