Zavřít

Honda CRF450L

DVOUÚČELOVÝ STROJ SNŮ

Čekání skončilo. Dvouúčelový motocykl, o kterém jste tak dlouho snili, je tady. CRF450L vyniká jak v jízdě v terénu, tak i na silnici a je postaven na dálkové jízdy.

Posunout

Logo produktu Honda CRF450L

To nejlepší z obou světů

CRF450L míchá své geny vzniklé ze závodů s plnou homologací na silnice a spolehlivostí. A představuje plnou helmu zábavy, ať jedete kdekoliv.

Pojďme změnit definici dvouúčelového zaměření

Krocení modelu CRF450R pro silnici.

MOdel CRF450L vypadá jako CRF450R z jistého důvodu. Je to totiž CRF450R. Má stejný rám z hliníkových nosníků, motor 449 ccm Unicam a odpružení Showa. Změnili jsme ho na ultimátní terénní stroj s větším momentem ve spodní části spektra, šestistupňovou převodovkou, plnou homologací pro jízdu po silnici a sadou ostrého LED osvětlení. A vyrábí se pomocí vysoce kvalitního inženýrství, kterým je značka Honda proslavená.

 

Detailní záběr motoru motocyklu CRF450L
Detailní záběr motoru motocyklu CRF450L
Dopředu směřující CRF450L na polní cestě v lese.
Detailní záběr řídítek modelu CRF450L

Vyváženost výkonu

A proč je to důležité…

Čtyřventilový motor Unicam modelu CRF450L o obsahu 449 ccm s elektrickým startérem poskytuje hladké rozprostření momentu od nízkých otáček a pomáhá zadní pneumatice v záběru bez ohledu na stav podkladu. Byl vyvinut ve spojení s endurem CRF450RX a vyznačuje se těžší klikovou hřídelí a kompresním poměrem 12,0:1. Píst využívá 3 kroužky pro dlouhodobou výdrž a ACG bylo vylepšeno k zajištění elektřiny pro světla a udržování baterie nabité při jízdě v nízkých otáčkách.

Točivý moment a výkon

Mimo MX trať užírá příliš mnoho špičkového výkonu vzácnou energii. V terénu je moment, který se dostane na kola, tím, co je důležité. A model CRF450L poskytuje mocných a plynulých 32 Nm vyvážených výkonem 18 kW a svému řidiči život usnadňuje.

Čelní pohled na CRF450L

Dobrý celkový výkon 4ventilového motoru Unicam o obsahu 449 ccm.

Detailní záběr chladiče motocyklu CRF450L

Chladič o velkém objemu také obsahuje elektrický ventilátor.

Servisní intervaly pro skutečný svět

Honda je proslavená svým inženýrstvím a vysokou kvalitou. Model CRF450L byl navržen od začátku s výměnami vzduchového/olejového filtru každých 1 000 km a generální opravou vyžadovanou v intervalech 32 000 km.

 

Pohled zblízka na levé řidítko modelu CRF450L.

Vysoce kvalitní spínače s dlouhou životností.

Obratnost a navíc stabilita znamená jistotu.

Výkon mimo silnice s chováním silničního elegána.

Vyladěná rovnováha tuhosti mezi hliníkovým rámem modelu CRF450L a kyvnou vidlicí zajišťuje pevnost, stabilitu a také dobrý pocit. 49mm vidlice Showa USD a zadní odpružení Poŕo-Link jsou plně nastavitelné pomocí hodnot pružin a tlumení konkrétně určených k použití v terénu. 18palcové zadní kolo s rozetou typu cush drive k ochraně převodovky a řetězu umožňuje volbu pneumatiky a 260mm přední kotouč s vlnitým vzorem a dvoupístovým třmenem doplněný 140mm zadním kotoučem a jednopístovým třmenem slouží k citlivému, ale účinnému brzdění.

PLNĚ NASTAVITELNÉ

Přední a zadní odpružení Showa s hodnotami pružin a tlumení konkrétně nastavenými k použití v terénu.

Detailní záběr vidlic motocyklu CRF450L.

Zobrazené snímky neodpovídají evropským technickým údajům

CRF450L, pravá strana.

SOUTĚŽNÍ DNA

Hliníkový rám se dvěma páteřovými profily se sdílí s vyladěným strojem CRF450R MX1.