Close
Zavřít

Honda CRF450RX

Ten nejlepší off-road, který si můžete vybrat

Síla a výdrž

STROJ NA TRAKCI

Stejně jako CRF450R i model CRF450RX disponuje systémem volitelné kontroly trakce Honda (HSTC) se třemi režimy, který vám pomůže najít a využít trakci zadního kola, kterou potřebujete.

DOKONALÝ START

Snažíte se být vždy v čele? 3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC vám dávají možnost prudkého výjezdu z místa, bez ohledu na vaše schopnosti řízení nebo zkušenosti a podmínky, za kterých jedete.

Posunout

Produktové logo modelu Honda CRF450RX.

Stroj inspirovaný závody

Model CRF450RX je naší off-roadovou raketou. Díky stejnému motoru, jaký HRC vyvinula pro CRF450R, včetně systému HSTC a HRC systému řízení rozjezdu, jde do otáček rychleji a na zemi dosahuje zničující rychlosti – od speciálních testů po technické testování na okruhu. Dokáže vám to kdykoli.

NEJLEPŠÍ VOLBA

Chcete mít výhodu? Samozřejmě, že chcete. Mějte jich hned několik.

S novým strojem CRF450R MX jako základem má již model CRF450RX výhodu a spolu se svou výbavou specifickou pro enduro (větší palivovou nádrží, 18palcovým zadním kolem a bočním stojanem) využívá systém volitelné kontroly trakce Honda (HSTC), který nabízí 3 různé způsoby správy výkonu pro řízení trakce zadního kola a přenos hnací síly s naprosto přirozeným pocitem. Má také optimalizované nastavení PGM-FI a systém řízení rozjezdu HRC. Nový materiál obložení zadního brzdového třmenu zvyšuje odolnost v hlubokém bahně a odpružení Showa vylepšuje ovládání při prudkém brzdění a akceleraci i při nízké rychlosti.

 

Detailní záběr na řídítka CRF450RX.
Detailní záběr na přední kolo modelu CRF450RX
Detailní záběr koncovky výfuku CRF450RX.
Detailní záběr na podvozek CRF450RX.

MOTOKROS NEBO ENDURO

Vyberte si svůj stroj

Pravá strana CRF450RX. CRF450RX Model CRF450RX přináší jak ryzí motokrosovou DNA, díky které si poradí s jakoukoli terénní tratí, tak pocit jistoty pro otevřené trati, kde se dá jet na plný plyn. S lehkostí zdolá prudké výjezdy i úzké, technicky náročné pasáže. A stejně jako nový model CRF450R představuje i volitelná kontrola trakce Honda (HSTC) impozantní off-roadovou zbraň, která je úžasně rychlá a velmi snadno si na ni zvyknete.
Pravá strana CRF450R. CRF450R Od svého představení ukázal model CRF450R kompletní motokrosovou výbavu, která jezdci nabízí úplnou kontrolu. Úplné přepracování kontroly kol pod vedením HRC (spolu se standardním elektrickým spouštěním), větší výkon hlavy válců vyvinuté HRC s kontrolou trakce HRC a vylepšeným rámem nás dovedl až k nejnovějšímu modelu CRF450R s HSTC se třemi režimy.

Prozkoumat model CRF450R

MALÉ ZMĚNY. VELKÉ ZISKY

Vyšší rychlost v průběhu času. Na čem jiném záleží?

Přitvrďte. Zrychlete. Opakujte.

U HRC vyladili motor Unicam s obsahem 449 ccm pro model CRF450RX pro silnější výkon v celém rozsahu otáček (spolu s větším výkonem při maximálních otáčkách se špičkovým točivým momentem). Přepracovali spalovací komoru, profil pláště pístu, pístní kroužek a ojnici, nastavení PGM-FI, přizpůsobili palivové mapy a vylepšili účinnost sání/výfuku. Doplnění volitelné kontroly trakce Honda (HSTC) se třemi režimy umožňuje maximální využití vylepšení provedených HRC prostřednictvím řízení výkonu časováním zapalování a PGM-FI. Každý režim funguje v různých situacích odlišně: Režim 1 nabízí nejlehčí zásahy a nejdelší dobu pro omezení protáčení kola (a udržení kontroly) v pomalých a prudkých zatáčkách. Režim 3 zasahuje agresivněji a mnohem rychleji. Je určen pro blátivé podmínky s nízkou přilnavostí. Režim 2 je dokonalým kompromisem mezi režimy 1 a 3. A samozřejmě pokud jej nepotřebujete, může se systém HSTC zcela vypnout.

HRC systém řízení rozjezdu

S využitím doporučení od profesionálních jezdců týmu HRC se nám podařilo vyvinout 3úrovňový systém řízení rozjezdu, který modelu RF450RX poskytuje výhodu již na startu. 1. úroveň pracuje při 8 000 ot/min a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo nezkušenější jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot/min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

Pravá strana CRF450RX.
Detailní záběr na motor CRF450RX.

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

Model CRF450RX je navržen pro jízdu v rozmanitém terénu, a proto je vhodné upravit charakter motoru, aby vyhověl podmínkám jízdy. K tomu vám pomohou právě 3 režimy nastavované tlačítkem pro změnu režimu motoru. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. Režim 2 uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco režim 3 zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem. Režimy 2 a 3 je možné dále upravit pomocí stávajícího HRC nástroje pro nastavení hardwaru a softwaru mapování.

Detailní záběr na podvozek CRF450RX.

Uvedené obrázky neodpovídají evropské specifikaci