Zavřít

Honda CRF450RX

Ten nejlepší off-road, který si můžete vybrat

Síla a výdrž

VYŠŠÍ VÝKON A TOČIVÝ MOMENT

Stejně jako model CRF450R je i model CRF450RX silnější, a to ve všech ohledech. 1,8 kW špičkového výkonu navíc při 9500 ot/min vás nakopne, zatímco nárůst o 2 Nm točivého momentu při 7500 ot/min dodává výkon navíc v nižších a středních otáčkách.

DOKONALÝ START

Snažíte se vždy být v čele? 3úrovňový HRC systém řízení rozjezdu vám poskytne možnosti hned ze startu bez ohledu na vaše dovednosti či zkušenosti a ať jsou jízdní podmínky jakékoli.

Posunout

Produktové logo modelu Honda CRF450RX.

Ukováno z konkurence

Model CRF450RX je naší off-roadovou raketou. Se stejnými vylepšeními motoru jako nový model CRF450R, včetně HRC systému řízení rozjezdu, jde do otáček rychleji a na zemi dosahuje zničující rychlosti – od speciálních testů po technické testování na okruhu. Dokáže vám to kdykoli.

NEJLEPŠÍ VOLBA

Chcete mít výhodu? Samozřejmě, že chcete. Mějte jich hned několik.

Model CRF450RX má výhodu už jen v tom, že jeho předlohou je CRF450R MX, včetně všech vylepšení. A k tomu si přidejte specifickou výbavu pro endura – větší palivovou nádrž, 18palcové zadní kolo a stojan. Takže je lehčí. Motor je výkonnější a má vyšší točivý moment díky nové hlavě válce, sání a výfuku. Nesmíme zapomenout ani na speciálně uzpůsobené mapy zapalování pro každý rychlostní stupeň. Navíc jsme přidali HRC systém řízení rozjezdu. K dokonalosti schází už jen upravené nastavení zavěšení Showa, optimalizace vyvážení tuhosti rámu, nový třmen přední brzdy a nastavitelná řídítka Renthal Fatbars.

Detailní záběr na řídítka CRF450RX.
Detailní záběr na kolo CRF450RX.
Detailní záběr koncovky výfuku CRF450RX.
Detailní záběr na podvozek CRF450RX.

MOTOKROS NEBO ENDURO

Vyberte si svůj stroj

Pravá strana CRF450R. CRF450R Už od svého představení v roce 2002 se model CRF450R osvědčil jako kompletní MX stroj, který jezdci nabízí naprostou kontrolu. Kompletní přestavba z roku 2017 vedená týmem HRC a přídavek elektrického startování jako standardní výbavy nás přivádí přímo k novému modelu CRF450R. Tým HRC přihodil vyšší výkon a točivý moment, systém řízení rozjezdu a vylepšený podvozek.
Pravá strana CRF450RX. CRF450RX Model CRF450RX se může pochlubit jak čistou DNA MX, která si poradí se všemi enduro výzvami, tak inspirující schopností zvládat traily, náročné výstupy i úzké a ošemetné úseky. A stejně, jako je tomu u nového modelu CRF450R, má lepší jízdní vlastnosti, které z něj vytváří impozantní off-roadovou zbraň, která je úžasně rychlá a velmi snadno si na ni zvyknete.

Prozkoumat model CRF450R

MALÉ ZMĚNY. VELKÉ ZISKY

Vyšší rychlost v průběhu času. Na čem jiném záleží?

Přitvrďte. Zrychlete. Opakujte.

Získat z motoru Unicam o zdvihovém objemu 449 cm³ více výkonu a točivého momentu si vyžádalo celou řadu zevrubných změn prováděných týmem HRC – jejich dopadu si všimnete hned, jak vezmete za plyn. Úpravy se dočkala štěrbina spalovací komory a také profil pláště pístu, pístní kroužek a ojnice. Nové základní tělo vzduchového filtru má větší plochu a proudí přes něj mnohem více vzduchu, zatímco nové nastavení PGM-F1 využívá lepšího proudění vzduchu a vstřikuje palivo dvakrát za cyklus. Také výfuk má nový zvuk a větší průměr vrtání na místě, kde se odděluje od spodního svodu. Došlo také k prodloužení celkové délky levého výfuku o 187 mm, přičemž trubka tlumiče je o 98 mm delší. Senzor polohy převodu umožňuje využití třech specifických map zapalování pro 1. a 2. převodový stupeň, 3. a 4. a 5. převodový stupeň. Taky jsme se zbavili kopance při nastartování.

HRC systém řízení rozjezdu

S využitím doporučení od profesionálních jezdců týmu HRC se nám podařilo vyvinout 3úrovňový systém řízení rozjezdu, který modelu RF450RX poskytuje výhodu už na startu. Úroveň 1 běží při 8000 ot/min a je vhodná pro blátivé podmínky nebo pro méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9500 ot/min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

Pravá strana CRF450RX.
Detailní záběr na motor CRF450RX.

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

Model CRF450RX je navržen pro jízdu na rozmanitém terénu, a proto je vhodné upravit charakter motoru, aby vyhověl podmínkám jízdy. K tomu vám pomohou právě 3 režimy nastavované tlačítkem pro změnu režimu motoru. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. Režim 2 uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco režim 3 zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem. Režim 2 a 3 je možné dále upravit pomocí stávajícího HRC nástroje pro nastavení hardwaru a softwaru mapování.

Detailní záběr na podvozek CRF450RX.

Uvedené obrázky neodpovídají evropské specifikaci